Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Katrien
Sluier(tje) voor ogen? Help!
Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar een speciaal soort sluier. Misschien kunnen jullie mij helpen. het gaat om zo'n 'netje' dat je voor de ogen draagt,eventueel in combinatie met hoedje,of diadeem. Dus een sluier die je vooraan draagt ipv achteraa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-3-2009 12:17:59

Vanessa
trouwkleed
HalloIk heb een vraagje. Ik moet binnen anderhalve week mijn maten voor mijn trouwkleed laten opnemen. Nu ben ik, door darmproblemen weer wat bijgekomen dat ik er tegen volgende week niet afkrijg. Mijn eerste echte pas zal dan in augustus zijn, en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-3-2009 8:49:54

Eliza
Trouwjurk te koop
Voor meer info, ga naar http://www.hebbes.be/hebbes/bap/object?adId=4852356
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-3-2009 20:20:22

Julie
niet te duur en niet te traditioneel
Hallo iedereen! Mijn vriend en ik trouwen op 10 juli en ik moet blijkbaar toch stilletjes aan op zoek gaan naar een trouwjurk. Nu weet ik nog niet 100% wat ik wil, wel weet ik dat ik geen al te traditionele jurk wil. Liefst geen (of niet al te veel) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 8-3-2009 12:00:56

Jessica
bruidskleed pronovias
HeyIk ben op zoek naar de naam van een Pronovias (of St.Patrick) trouwjurk. Het is een heel simpele, effen witten jurk met enkel aan de rechterkant (op de heup) pareltjes. Ze Lijkt een beetje op de 'Harlem' maar dan met de plooien naar de andere kant...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-3-2009 20:51:14

Mandy
eerste pas
Hi,Ik wilde effe meedelen dat ik vandaag mijn eerste pas had.Het was fantastisch. Ik had nog steeds het wauw effect en de jurk zat als gegoten.Gisteren avond had ik mijn proefkapsel en make-up, en ook dat was super.Aangezien er veel haarlak in men ha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-3-2009 15:11:01

magali
nog een twijfelaar...
dag bruidjes,enkele weken geleden heb ik mijn trouwkleedje gevonden...maar nu slaat de twijfel toe! op elke site van jullie die ik bekijk heb ik zoiets van 'oooh mooi, dat van mij is nu niet zo mooi zeker'...kvoel me eigenlijk triestig, nochtans was ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-3-2009 18:45:02

Annelies
kostprijs stola
Hoi Bruidjes,Iedereen zit me achter de veren dat ik voor mijn huwelijk op 13 juni ook zeker een stola voorzie. Nu op zich heb ik geen problemen daarmee, ware het niet dat ik toch wel wat schrik heb voor de kostprijs.Ik heb hier al prijzen gehoord van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 3-3-2009 12:22:55

vanessa
bruid blote schouders/rug ....
hej bruidjes,ondertussen hebben al onze suie dames hun kleding besteld, allemaal hebben ze ofwel een stola, of iets dergelijks om hun blote rug in de kerk wat af te dekken ...ikzelf draag een bustierkleed, dus m'n schouders enzo zijn helemaal niet be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 3-3-2009 11:43:22

Tessa
Extra stof, hoe bekomen?! *help*
Dit moet ik hier toch even kwijt kunnen.Ik heb mijn jurk gekocht bij Le Chapeau in Bree.Knappe zaak, vriendelijk, goede service,… toen ik mijn jurk vond en kocht… Nu ben ik opzoek naar hetzelfde stof als de jurk voor een jasje te laten bi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-3-2009 11:38:31

Karen
bruidsschoenen
Ik ben op zoek naar bruidsschoenen,die toch een beetje prijselijk zijn,probleem is wel,heb maar maat 35.Woon in aalst,weet er iemand in die regio iets zijn?Bij pierre yves zelf is het geen probleem,maat 35 maar 220euro vind ik toch wat veel.Alvast be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-3-2009 14:56:54

karin
Bruidsjurk!!!!
Hallo toekomstige bruidjes...Ik ben verleden zaterdag mijn trouwjurk gaan zoeken en heb haar gevonden,en dan nog wel van de eerste jurk die ik aantrok was de juiste,ik wist heel goed wat ik wou maar de verkoopster heeft ook zeer goed werk geleverd,en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-3-2009 14:32:57

an
kleedje lr
Hey even een vraagje heeft er nog iemand het kleedje nr 24 van linea.ben nieuwsgierg.groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-3-2009 13:21:34

carolien
eerste pas
Hey bruidjes,afgelopen zaterdag ben ik mijn trouwkleed voor de eerste maal terug gaan passen. Ik was hier eigenlijk bang voor aangezien er op dit forum een aantal reacties waren van bruidjes die een beetje teleurgesteld waren bij hun eerste pas.Ik vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-3-2009 9:57:00

Katrien
Jurk Rembo Styling
Hallo iedereen, Ik trouw op 9 mei in een jurk van Rembo styling. Ik heb maat 36-38 en ben 1.74 m. Ik ben nu al zeker dat ik mijn kleedje ga verkopen dus wie interesse heeft en trouwt na 9 mei neem gerust eens contact op. groetjes Katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-3-2009 19:41:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info