Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Patricia
Ervaringen met Bali
Dag dames (& heren uiteraard)!Wij zijn dit weekend onze ticketten naar Bali gaan vastleggen, ik kijk er ongelooooflijk hard naar uit!! Zijn er hier mensen die er al geweest zijn en wat tips hebben (vervoer, leuke hotels, dingen die je zeker moet ...
Andere Reacties: 6 18-8-2008 10:21:41

Sharon
hoe duur is een huwelijk?
hallookesWij trouwen op 14 februari 2009 en zijn volop bezig met alle voorbereidingen. We hadden nooit op voorhand gedacht dat alles zo duur ging zijn. Hoeveel is jullie budget voor het huwelijk?We zijn natuurlijk van plan om een mooi droomhuwelijk t...
Andere Reacties: 17 17-8-2008 23:27:19

Liesbet
zoektocht naar een bus
Voor het vervoer op onze trouwdag zijn wij op zoek naar een (liefst betaalbare) bus. Kan iemand mij een paar nuttige adresjes bezorgen? We trouwen in Hasselt. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 17-8-2008 22:29:17

Nathalie
Hoeveel vragen voor trouwjurk
Hoi,Ik heb een probleemke ik overweeg om mijn trouwjurk te verkopen nu weet ik niet hoeveel ik daar nog kan voor vragen.Hoeveel % korting moet ik geven?????????bedankt voor jullie hulpGroetjes Nathalieondertussen 65 dagen gelukkig gehuwd
Andere Reacties: 2 17-8-2008 21:53:06

Vicky
medebruidjes omg. Lier
Hallo mede-bruidjes,Ik ben op zoek naar lotgenootjes- ;-) -medebruidjes voor 2009 uit de omgeving van Lier om mee te 'tetteren' over de voorbereiding (en al de rest) i.v.m. de trouw.Laat jullie horen...Grtz,Vicky.
Andere Reacties: 8 17-8-2008 20:55:42

isabelle
Eucharistie
Hallo BruidjesIk lees hier bij sommige berichten van de viering in de kerk dat sommige mensen een viering doen zonder eucharistie. ik wist niet dat dit toegestaan was! Ideaal dan, want mijn vriend ziet een te lange mis niet zitten en dan kunnen wij d...
Andere Reacties: 8 17-8-2008 20:15:46

wendy
bedankingen
hey,Ik zoek een originele manier om de gasten op het feest te bedanken. iemand een idee?GroetjesWendy
Andere Reacties: 6 17-8-2008 20:14:34

Vanessa
Waar rieten mandjes vinden?
Weet er iemand waar ik rieten manden vinden? Dit dient voor de rozeblaadjes en voor de snoep en zo. Alvast bedankt!5/9/'09
Andere Reacties: 6 17-8-2008 20:07:40

Tineke
onze dag
aaah heb ik net een super lang verslag getypt valt de internet verbinding uit! Moet ik opnieuw beginnen...het zal voor morgen zijn vrees ik.Groetjes, Tineke
Andere Reacties: 4 17-8-2008 16:46:48

Tineke
paspop om trouwjurk op te hangen
Hallo,Weten jullie waar je een paspop kunt kopen (zonder hoofd!) om je trouwjurk op te hangen?Ik wil hem graag in de slaapkamer van ons nieuwe huis zetten.Bedankt.Groetjes, Tineke
Andere Reacties: 5 17-8-2008 16:05:47

Tineke
14/08 was de mooiste dag van mn leven, nu wil ik een paar dingen verkopen...
14/08 was de mooiste dag van mn leven! Nu wil ik graag een paar dingen verkopen...1. ik verkoop mijn ketting van Linea Raffaelli (heb hem niet gedragen omdat ik een andere ketting van mijn ouders heb gekregen een paar dagen ervoor). Hij heeft witte p...
Andere Reacties: 10 17-8-2008 16:04:13

Vicky
Wie nog voor 6 september!!!???
Hoi bruidjes,Gisteren trouwden we voor de wet en ik heb de smaak te pakken, vanaf nu is het echt aftellen naar 6 september!Wat moeten jullie nog doen?Wij zijn de laatste hand aan het leggen aan menus, naamkaarten. Ik moet nog fototoestelltjes en snoe...
Andere Reacties: 9 17-8-2008 15:58:44

Elly
te vroeg voor de pastoor ???
Mijn vriend heeft mijn in de mei ten huwelijk gevraagd en onze datum voor te trouwen ligt vast op 08/08/09. Mijn vriend is super enthousiast om alles te regelen: de zaal, uitnodigingen, ringen, gasten,... is al besproken en al vastgelegd.Hij wil nu o...
Andere Reacties: 5 17-8-2008 15:17:44

Joke
Snoep voor kinderen aan de kerk
Hey iedereen,Ik heb hier al vaak gelezen dat er snoep voorzien wordt aan de kerk voor de kinderen.Wat voorzien jullie dan en zijn er ook koppels die dit niet doen?Groetjes,Joke
Andere Reacties: 7 17-8-2008 13:05:08

Joke
Snopeo voor kinderen aan de kerk
Hey iedereen,Ik heb hier al vaak gelezen dat
Andere Reacties: 0 17-8-2008 13:03:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...