Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nicky
Gezocht: boxershort voor verloofde
Ik ben op zoek naar een leuke boxershort voor hem, als cadeautje. Ik ben al in enkele winkels geweest, maar ik vind niet echt iets naar mijn smaak. Vaak staat er op de boord in het groot het merk en dat vind ik maar niks. Het moet een strakke boxersh...
Voorbereiding Reacties: 4 23-5-2012 12:24:51

treesje
bedankje per koppel of per persoon
hallo, ik heb gekozen voor een zeepje als bedankje. En dit geven per koppel, is dit ok denken jullie of moet ik voor de mannen iets anders zoeken?
Voorbereiding Reacties: 11 23-5-2012 11:05:36

Jamba
Wat een teleurstelling, traiteur geeft niet thuis bij afspraak
Gisteren had ik een afspraak bij een traiteur.  Ik kom eraan en deze was dicht, nergens een bel, geen licht aan of niets. Toen ik voorbij reed zag ik ze vuilzakken buitenzetten maar ze was alweer naar binnen verdwenen toen ik uitstapte. Ik heb o...
Voorbereiding Reacties: 9 23-5-2012 10:17:10

Sara
bruidskindjes dilemma
Oorspronkelijk hadden wij 4 bruidskindjes gevraagd, 2 van mijn familie kant, 2 van mijn verloofde zijn familie kant. Nu het zo stilaan tijd wordt om definitief af te spreken voor de kindjes ( we waren er voordien al mee akkoord) ben ik mails aan het ...
Voorbereiding Reacties: 7 23-5-2012 9:03:26

jamina
Nog 99 dagen!!!
Wahaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk onder de 100rd dagen, zo blij!!! Dit effe gezegt, wil ik ook melden dat onze winkelkarmuntjes zijn binnengekomen en ze zijn nog leuker dan gedacht... dus alweer iets afgevinkt. Na de uitnodigingen, menu's en tafelkaart...
Voorbereiding Reacties: 7 23-5-2012 7:30:50

Sophie
Teller onder de 10 !!!!
Hoi hoi, deze morgen al heel vroeg wakker, de ene nachtmerrie na de andere gehad (niet over de trouw voor alle duidelijkheid) Kwam ik hier mijn dagelijkse portie lezen, zag ik ineens op mijn teller 9dagen en 17 uur en ... Whaaaaaaaaaaaa!!!!! Giste...
Voorbereiding Reacties: 2 23-5-2012 6:43:57

joyce
bridezilla moment
je hoort mijn titel al het is echt bridezilla met nodige traantjes vandaag geweest. heb eerst de nodige traantjes en ruzie's gehad over feit dat ik ging trouwen (2de huwelijk) nu dat allemaal uitgepraat is en iedereen komt en eindelijk alles goed gaa...
Voorbereiding Reacties: 6 23-5-2012 1:15:36

melisa
pfff eeuwige twijfelaar
Vandaag heb ik tekening binnengebracht van hoe ik graag mijn ring zou willen hebben. Nu een halve dag later heb ik er al mijn twijfels over, ben ik op het internet aan het surfen bij juwelontwerpers en daar zie ik zoveel andere mooie ringen. Waarom k...
Voorbereiding Reacties: 2 23-5-2012 0:25:31

isabel
tafeldecoratie
Hey meiden, lang geleden dat ik nog iets gepost heb dus vond het ff tijd worden .... ik ben op zoek naar iets om op de tafels te gooien daarmee bedoel ik zo mini hartjes of sterretjes of ... ben al in den AVA en ATITA geweest maar niks te vinden al...
Voorbereiding Reacties: 5 22-5-2012 19:15:54

Evelien
De winkelwagenmuntjes zijn er!!
Vandaag zaten er 3 leuke pakketjes voor ons huwelijk in de bus maar het leukste van al waren toch wel onze bedankjes nl de gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes!! Ze zien er prachtig uit!! Ik kan Looland http://www.looland.nl/ dus zeker aanraden ...
Voorbereiding Reacties: 17 22-5-2012 18:25:24

stephanie
Bridezilla :-(
Terwijl ik van iedereen lees dat ze nachtmerries hebben (deze heb ik niet) heb ik iets anders voor. My nightmare came true!!! Vorige week voelde ik mij even weer kinds en ik wou de oudste leren skate-boarden. Met gevolg natuurlijk dat bibi hier ervan...
Voorbereiding Reacties: 4 22-5-2012 9:57:53

An
nog wat knutselprullekes
Ziezooo: nog wat knutselprullekes van me... mijn enveloppe'kooitje' heb ik opgespoten (was eerst zacht geel) en met een bloemetje versierd.Ik ga ook voor de bruidskindjes een mini goodiebag maken (was eerst voorzien enkel voor de suite).Allessinds kg...
Voorbereiding Reacties: 4 21-5-2012 23:28:09

An
Bruiloft/huwelijks SITE
Hallow!! wie van jullie heeft allemaal een huwelijkssite ofzo??Mijn ventje is vandaag naar de cinema met een goede vriend. Dus ben ik maar aan het prullen geweest aan zo'n site...
Voorbereiding Reacties: 7 21-5-2012 22:51:05

delphine
gastenboek, tafelkleed of schildersdoekje
hey wat zouden wij doen met ons gastenboek. Ik vind een gewoon gastenboek een beetje gewoon en ik denk dat het niet veel meer uit de kast komt. daarom denk ik aan een tafelkleed met de borduring van liefde is ... of ik dacht ook nog aan doeken die...
Voorbereiding Reacties: 9 21-5-2012 21:11:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...