Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

michelina
speech
hallo allemaal,zou graag een speech willen geven op het avondfeest, gericht naar mijn familie en vrienden. heeft iemand originele teksten of ideeén. het is maar voor een gedacht te hebben hénog één weekje en het is zover. brrrr wo...
Andere Reacties: 1 17-8-2008 11:56:18

Lien
@Sofie - Jurk Linea Raffaelli tweedehands
Hey Sofie,Ik heb zeker foto's van de jurk die ik kan doormailen. Laat je emailadres achter en ik stuur ze met plezier door! Het is een halterjurk M40 waar geen retouches aan zijn gebeurd dus alles kan nog. Ik heb er ook een stola bij die inbegrepen i...
Andere Reacties: 2 17-8-2008 11:46:36

katrien
tis al voorbij se
Hallo,Wij trouwden 2 augustus 2008 en het was een prachtige dag. Omdat ik vele uren op de site heb doorgebracht wil ik hier nu ook afscheid nemen. Ik kom zeker en vast af en toe nog eens kijken om trouwers to be bij te staan als ze vragen hebben. Fot...
Andere Reacties: 1 17-8-2008 11:32:31

Kirsten
verkoop hoepelrok en stola
hallo,wij zijn getrouwd op 26/07 en ik zou mijn hoepelrok en stola willen verkopen.de stola is crème kleurigen mijn hoepelrok is met 1 hoepel, je kan hem bekijken op dressed by jill.ben van de kempen, je mag altijd een mailtje sturen naar weskir...
Andere Reacties: 1 17-8-2008 11:01:18

Kim
egoÏstisch?
Hoi Ik en mijn bruidegom hebben een tijdje geleden het nieuws gekregen dat mijn schoonzus zwanger is. We zijn heel blij voor haar. Maar haar bevallingsdatum is 2 dagen na onze trouwdatum. Ze is de getuige van mijn toekomstige. Nu vind ik dat persoonl...
Andere Reacties: 7 16-8-2008 23:14:14

Mieke
ballonnen
hallo,Aangezien wij niet in zo'n klassiek trouwzaal ons feest geven, moet ik nog uitkijken voor versiering. Ons budget is wel redelijk beperkt, maar ik dacht eventueel aan een groot hart in ballonnen aan de deur van de feestzaal en dan nog een aantal...
Andere Reacties: 0 16-8-2008 21:06:18

Sarah
trouwkleed met budget van 500€
HalloKan er me iemand me zeggen waar ik een mooi kleed kan gevinden met een budget van 500€?Alvast bedankt!Groetjes
Andere Reacties: 4 16-8-2008 19:30:19

Sofie
Volgorde avondfeest
Hey iedereen, Weet er iemand: - Wanneer Les lacs du connemara (met de servetten) gedraaid wordt tijdens het feest ?- Wanneer de dans met de ouders gedaan wordt (direct na openingsdans ?)Groetjes, Sofie
Andere Reacties: 3 16-8-2008 19:02:15

vanessa
prinsessenjurk te koop
dag dames aangezien ik men mooie dag heb beleefd verkoop ik men jurk met spijt in hartis heel mooi prijsde jurk is te zien ophttp://www.kapaza.be/detail/10991054/voor vragen mail mevanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes vanessa
Andere Reacties: 0 16-8-2008 18:56:45

Vicky
Trouw voor de wet :super!!!!
Dag bruidjes!Vandaag, 16 augustus trouwden we voor de wet!!!!6 september trouwen we voor de kerk en is het grote feest.Maar vandaag was super!Ik was helemaal niet zenuwachtig, gewoon leuk opgewonden(en ik kan jullie garanderen ik ben een zenuwpees :-...
Andere Reacties: 0 16-8-2008 17:51:16

Reinhilda
Trouwjurken
Beste trouwertjes,Ik weet dat er geen reclame mag gemaakt worden. Maar vorige week werden er mij een deel trouwkleedjes aangeboden van een bekend modehuis. Ik zou deze jurken kunnen kopen en aan een democratische prijs verder verkopen, maar ik ben na...
Andere Reacties: 9 16-8-2008 15:53:31

annick
bedankjt bruidegom
Hallo ik trouw op 13 september 2008 en nu was ik nog op zoek naar een orginieel cadeau of tekstje dat ik de volgende dag aan mijn 'echtgenoot' wil geven ... zomaar iets tussen ons ... heeft iemand een idee?
Andere Reacties: 3 16-8-2008 15:43:24

HEIDI
tractor vervoer kamieltje of camieltje help
hoi wij hebben hier een traktor gezien met hele mooie kar aan maar k vind hem nergens of site of internet,kan er me aib iemand helpen
Andere Reacties: 0 16-8-2008 15:21:34

Patricia
bedrag voor avondfeest vs receptie
Hallo, zit met een vervelende kwestie: geef je aan vrienden die trouwen maar enkel een receptie geven, een evengroot geldbedrag cadeau als zij ons gegeven hebben op ons eigen huwelijk, dan wel met diner en avondfeest? Of is het dan toch normaal om mi...
Andere Reacties: 3 16-8-2008 14:41:54

sofie
het is voorbij
hallowij zijn op 12 juli getrouwd en het was echt een super dag; ik wou dit jullie gewoon even laten weten.de week ervoor was ik op van de stress, maar de dag zelf was ik de rust zelve en heb ik genoten van elk moment.als jullie foto's willen zien: w...
Andere Reacties: 4 15-8-2008 18:27:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...