Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
...
Volgende
Laatste
olivier
Salon De Lelie Beauvoorde
Hallo iedereenZijn er al onder jullie die naar Salon De Lelie in beauvoorde geweest zijn.Hoe is het daar? Is het eten er heel lekker? Fijn, creatief, mooi opgediend...?Heb hier op dit forum nog niet veel gehoord van die zaal
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
3-2-2008 11:12:21
els
Feestzaal de castel Herne
Hi bruidjes,Ik trouw op 27/09/08, (komt al dichtbij zeg), en wij hebben feestzaal de castel te Herne geboekt. Heeft er iemand ervaring met deze zaal?Gtjes Els
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
3-2-2008 10:30:16
Koen
grote en kleine familie
Ik kom zelf uit een kleine familie en mijn vriend uit een grote. Als hij zijn nonkels, tantes en nichten en neven uitnodigt zijn dit ongeveer 12O personen. Als ik dit doe dan zijn dit O personen. Om maar even aan te geven dat onze familiesituatie hee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
2-2-2008 20:26:28
ann
optie op feestzaal?
Hallo iedereen,mijn vriend en ik zijn van plan om in augustus 2009 te trouwen. We zijn volop aan het zoeken naar een feestzaal. Kan er mij iemand uitleggen wat een optie nemen op een feestzaal precies inhoudt? Als je een optie neemt, ben je dan verpl...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
2-2-2008 13:30:37
Tilly
Orangerie Broel Kortrijk
Hallo bruidjeszijn er nog mensen die hun avondfeest houden in Orangerie Broel te Kortrijk???Ben benieuwd!groetjesTilly en Mark23/08/2008
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
31-1-2008 12:06:03
Karen
Feestzaal den orchidee Lokeren en Tybeert
Hallo, mijn vriend en ik zouden in de loop van volgend jaar trouwen en zijn nog op zoek naar een zaal. Ik zou graag jullie ervaringen lezen over zaal den orchidee in Lokeren en zaal tybeert ook in Lokeren. Heeft ook iemand ervaring met het hof van Me...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
26
31-1-2008 10:47:50
sylvia
Locatie tussen Antwerpen en Mechelen
We zijn op zoek naar een locatie tussen Mechelen en Antwerpen; aangezien onze families een heel stuk uit elkaar wonen zoeken we iets in de midden het hoeft niet een klassieke feestzaal te zijn liefst zonder All-in. Zelf hebben we al gedacht aan een b...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
31-1-2008 0:13:32
karolien
feestzaal, zonder traiteur
we zijn op zoek naar een feestzaal in de omgeving Mechelen, Kapelle op den Bos, Londerzeel... waar je niet verplicht bent om er de traiteursdiensten bij te nemen. Bestaat er een formule waar je bijvoorbeeld enkel de zaal, tafels, servies, eventueel o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
30-1-2008 22:32:10
Bernadette
Passade in Mechelen
Hallo. Kan iemand mij zeggen of ze een trouwfeest of dergelijke in de Passade in Mechelen hebben gehad of meegemaakt? Zo ja, hoe was de ervaring? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
30-1-2008 22:29:21
Bernadette
Hof van Aragon in Lier
Hallo. Heeft er iemand een huwelijk of dergelijke meegemaakt in het Hof van Aragon in Lier? Zo ja, hoe was alles verlopen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
30-1-2008 22:28:15
Bernadette
Lage Polder in Duffel
Heeft er iemand een huwelijk meegemaakt in de Lage Polder in Duffel? Zo ja, hoe was alles verlopen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
30-1-2008 22:27:03
Davy
tafelnamen
hallo kan er ons soms iemand helpen met toffe tafelnamen of met toffe ideeën voor de benoeming van de tafels of thema's ?alvast bedanktgroetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
30-1-2008 14:28:01
Sieglinde
Ervaringen Orangerie Les Roses Geraardsbergen
Beste mensjes,Is er iemand hier die net als ons feest viert (of heeft gevierd) in de Orangerie/het kasteel oudeberg?Graag had ik geweten wat jullie van de organisatie vinden?Groetjes,Sieglinde
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
29-1-2008 17:48:28
Inge
Ontvangst gasten
Ik heb volgende vraag: onze receptie begint om 16.00 uur. Is het dan zo dat wij daar als eerste zijn en dan iedereen aan de ingang welkom heten (of komen we pas toe als iedereen er is). Volgens mijn schoonouders staan de ouders van het koppel naast h...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
29-1-2008 13:14:09
Cindy
feestzaal
spannend!We hadden een zaal maar aangezien we meer volk verwachten dan voorheen zijn we op zoek naar een andere zaal waar je alles zelf kan regelen. Wie helpt ons? Omgeving limburgMvg Cindy
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
29-1-2008 11:32:43
Eerste
Vorige
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
DVfoto
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info