Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evelien
Tip boekje 101-redenen!
Hey bruidjes! Misschien een tip voor al wie graag een boekje met "101 redenen waarom ik van je hou" of "101 redenen waarom ik met je trouw" wil maken: in de Hema hebben ze nu (tijdelijk?) voor 6 à 7 eur een scrapboek met ringen in A5 ...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2012 19:51:03

treesje
even jullie raad,..
Ik zelf ben nooit geschminkt en ik ben mij beginnen afvragen of ik mij op ons huwelijk moet laten schminken, mijn ventje vind puur natuur nog altijd het mooiste dus weet echt niet wat ik moet doen. bij de kapper hoef ik eignelijk ook niet te gaan, a...
Voorbereiding Reacties: 10 21-5-2012 17:35:05

Kelly
Wel of niet uitnodigen.
Hey, wij blijven twijfelen over enkele mensen of we ze zouden uitnodigen of niet. We hebben vooral dichte familie tot neven en nichten, vrienden en ook mijn collega's. Aangezien mijn vriend een kleine dichte familie heeft zouden we er nog enkele me...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2012 14:35:34

mieke
Wat kan er nu nog allemaal misgaan :-)
Dag lieve bruidjes, Deze morgen weer een redelijke domper gekregen. Naast onze feestzaal die ineens opgedoekt is en een ander te mogen gaan zoeken heb ik nu deze morgen persoonlijk bezoek gekregen van een firma die ons doodleuk kwamen vertellen dat ...
Voorbereiding Reacties: 7 21-5-2012 13:48:06

Nathalie
Vriendin die vriendin wil meebrengen
Hoi bruidjes, Ik zit met een netelige kwestie: een goede vriendin van mij had 3 zomers geleden een kortstondige relatie met een jongen en om een lang verhaal kort te maken, ze bleek zwanger van hem maar ze waren op dat moment niet meer samen. Tot op...
Voorbereiding Reacties: 13 21-5-2012 13:38:52

marijke
dagindeling
Bruidjes, Het is ruim op voorhand maar ik zit er al dagen over te tobben. Ons kerkelijk huwelijk is gepland om 14u30, voor de wet zijn wij al gehuwd dus dat moet niet ingepland worden. Na het kerkelijk huwelijk geven we een korte receptie aan de ke...
Voorbereiding Reacties: 5 21-5-2012 13:16:15

eveline
wie nodig je wel of niet uit op avondfeest met eten......
Mijn vriend en ikzelf twijfelen over de samenstelling van ons avondfeest/dessertenbuffet. We hebben redelijk wat neven en nichten die we nauwelijks één maal per jaar zien op het Kerstfeest. We hebben daar geen band mee en persoonlijk zou ik...
Voorbereiding Reacties: 8 21-5-2012 12:41:25

Vanessa
openingsdans
We hadden beslist om voor onze openingsdans het nummer ik hoor bij jou van Marco Borsato te nemen. We willen graag een tegelplakker aangezien ik dus echt niet kan dansen :-) Maar het nummer I belong to you van LEnney Kravitz vinden we beiden ook supe...
Voorbereiding Reacties: 2 21-5-2012 12:19:05

ruth
kousenband
Dag bruidjes waar halen jullie je kousenband? :)
Voorbereiding Reacties: 11 21-5-2012 11:37:35

Elke
Bruidjes 26 mei! Dat weer ziet er super uit!!
Hoi allemaal!! De bruidjes die net zoals mij dit weekend trouwen hebben toch behoorlijk wat geluk met het weer!  Ik zag het al helemaal niet meer zitten hoor, het heeft heeeeel mei al geregend, geregend en nog eens geregend! Dus de wee...
Voorbereiding Reacties: 6 21-5-2012 10:05:21

Debbie
Misboekjes laten drukken
Hallo iedereen! Ik had eens prijs gevraagd bij een drukker in de buurt om 100 misboekjes te laten drukken A5 met een zilveren kaftje. Dit kwam op 260euro. Is dat niet heel veel??? Kunnen we dit niet zelf afdrukken en op de 1 of andere manier n...
Voorbereiding Reacties: 8 20-5-2012 22:54:24

joyce
22juni bruidjes
zoals de titel het aal aankondigd ben benieuwd wat de 22 juni bruidjes met nog 32 dagen op de teller nog moeten regelen het begint spannend te worden. moet binnen 2 weken laatste pas doen van kleedje en ventje moet enkel nog schoenen en dan de laatst...
Voorbereiding Reacties: 6 20-5-2012 22:50:31

Jessica
cd-roms - banner
Hey mede-bruidjes, Al even geleden dat ik nog eens even op dit forum iets heb gepost:-) maar ik heb dus nog een vraagje:-) of 2. Het eerste waarbij ik jullie hulp nodig heb is het volgende... Ik dacht een pakje cd-roms te kopen en aan de ingang...
Voorbereiding Reacties: 1 20-5-2012 21:48:57

elsy
stress begint te komen
met nog 40 dagen op de teller en tal van andere veranderingen begint de stress te komen!! dus ik krijg er echt buikpijn van!! gelukkig komt de seremonie meester algauw langs om alles beetje te regelen waar ik vast in zit!! de menu ligt vast van dit w...
Voorbereiding Reacties: 7 20-5-2012 19:43:23

Nathalie
laatste werkweek begint....
Het komt allemaal zo spannend dichtbij !!!Gelukkig dit weekend wat tot rust kunnen komen. Alles lijkt wel in orde te zijn denk ik. Morgen laatste keer naar de feestzaal, naamkaartjes afgeven + tafelschikking doorgeven. Mijn gezicht laten doen, pedi...
Voorbereiding Reacties: 2 20-5-2012 19:32:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...