Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Pascale
foto's vrijgezellenweekend
Hallo allemaal, Wij hebben er alletwee een megavrijgezellenweekend opzitten!!!! Nu zouden we tijdens ons trouwfeest de beste foto's willen projecteren in een soort van powerpoint met muziek erbij. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet samenstell...
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2012 19:11:56

delphine
foto houders
Hey Binnen 47 is het onze grote dag en de kleinere dingen moeten nu ook nog in orde komen. Daarom ben ik op zoek naar fotohouders. We willen heel graag onze tafels indelen met foto's van plaatsen waar we al samen geweest zijn. We willen echter fotoh...
Voorbereiding Reacties: 7 20-5-2012 13:55:31

Manuela
Huwelijksboekje kerk
Met veel gepuzzel heb ik al een groot deel van ons boekje inéén gestoken, wat mij al veel grijze haren bezorgde vermits er nog een doop ingemengd moest worden :D  Maar nu zit ik even vast... Wij gaan geen eucharistieviering houden en ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2012 13:23:48

Mieke
vrijgezellen vriendin
Een vriendin van me trouwt binnen iets meer dan 5weken en we hadden afgesproken elkaars vrijgezellen te organiseren. De organisatie vooraf liep niet helemaal zoals het moest en spijtig genoeg waren er de dag zelf en nadien ook nog problemen. Gelukkig...
Voorbereiding Reacties: 0 20-5-2012 11:39:45

sophie
zie het effe niet meer zitten
Hey bruidjes in spe, Ik zie het even allemaal niet meer zitten. Met nog 55 dagen op de teller begin ik echt wel nerveus te worden. Er moet nog veel gedaan worden en ik heb er gewoon de tijd niet voor. Ik werk veel te hard en draai weken van 70 uur....
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2012 23:36:46

marinka
gedenktekstje in het frans en nederlands dringend gezocht!!
hallo iedereen, hoop dat jullie me kunnen helpen. onze mama's en mijn schoonbroer zijn helaas reeds overleden. omdat we er geen gans trieste bedoening van willen maken hadden we gedacht om enkele duifballonnen op te laten. omdat de mensen toch zoude...
Voorbereiding Reacties: 0 19-5-2012 23:12:43

Sandra
opdracht vrijgezellen...
Hallo, ik heb vorige week de opdracht gekregen om voor morgen (zondag) 12u00, acht flairs van 23 april (nummer 17) bij elkaar te zoeken. Ik heb er 7  1 te weinig dus. Zijn hier bruidjes uit de omgeving van Hasselt die mij op de valreep nog...
Voorbereiding Reacties: 6 19-5-2012 22:42:41

Tiffanie
Ongelofelijk! Ni te schatten...
Amai ze...  We hebben vroeg onze uitnodigingen verstuurd, intussen maandje uit de bus! En nu kregen we het bericht van een neef van mn verloofde dat ze niet zullen komen, ze denken die dag hun zoontje te dopen. Alé zeg... Das...
Voorbereiding Reacties: 9 19-5-2012 22:13:33

Sara
crea bea- taarttopper
ik ben vandaag uit verveling aan het proberen geweest om onze taarttopper te maken. het is nog maar een eerste proef maar ik dacht ik deel hem met jullie. Tips en tricks om hem nog mooier te maken zijn zeker welkom http://www.flickr.com/photos/poesj...
Voorbereiding Reacties: 10 19-5-2012 18:01:33

Katrien
Wat een zalige week! Eerste pas - trouwringen - menu voorproeven
Hallo iedereen, Ben zo enthousiast vandaag, moest het even vertellen :D; Het was echt een perfecte week! Eergisteren konden we de trouwringen gaan afhalen en ze waren perfect aangepast en heel mooi gegraveerd. Wij hebben onze ringen van het merk Tes...
Voorbereiding Reacties: 0 19-5-2012 14:39:23

Kelly
Vrijgezellen
Hey ladies, vandaag is het aan mij voor een vrijgezellig dagje en avondje. In tegenstelling tot de meesten onder jullie weet ik wel ongeveer wat we gaan doen. We gaan zeker steengrillen en bowlen en daarna nog een stapje in de wereld zetten. Ze heb...
Voorbereiding Reacties: 3 19-5-2012 10:49:25

treesje
tips om niet te snoepen
hallo, zijn er mensen die tips hebben om niet meer te snoepen, moest ik dat niet doen, het zou veel gemakkelijker zijn om wat gewicht te verliezen!! prettige dag allemaal
Voorbereiding Reacties: 9 19-5-2012 8:49:28

lotte
minder dan 100 dagen en nog zoveel te doen!
Hallo allemaal, nu het nog minder dan honderd dagen zijn lijkt het op te korten maar precies nog zoveeel te doen :s hoe zit het met andere bruidjes voor augustus bij ons nog te doen: -reispas in orde brengen - notaris bevestigen - bruidskleedjes voo...
Voorbereiding Reacties: 6 19-5-2012 8:33:37

Melissa
Gemengde gevoelens..
Hey bruidjes in spe.. Ik heb zo een dubbel dagje achter de rug... Enerzijds ben ik vandaag voor het eerst MIJN jurk mogen gaan passen en hij zat als gegoten! Mijn mama was mee, en ook mijn 2 dochtertjes (van 5 en 3 jaar), en als ik hun gezicht zag w...
Voorbereiding Reacties: 11 18-5-2012 23:39:38

Fairytale
Huifkar provincie Antwerpen
Hallo bruidjes en bruidegommen, Door dat cermonieel vervoer serieus een budget naar omhoog kan halen, dachten we aan een goed alternatief, een huifkar voor ongeveer 15 personen.  Kent iemand een bedrijf in het antwerpsen dat huifkarren verhuu...
Voorbereiding Reacties: 3 18-5-2012 22:29:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...