Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liliya
Hallo , ik heb  een vraagje.. weet iemand een mooie zaal of trouw locatie in de regio mol, geel?? Thx xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-10-2014 20:30:00

Emma
bolderkar te koop
Hoi, Op ons huwelijk hebben we voor onze bruidskindjes een bolderkar gebruikt aangezien ze nog niet konden wandelen.  Er zaten twee kindjes in maar er was zeker plaats voor 3 à 4 kleine kindjes.  Als je foto's wil kan ik je die doorst...
Ideeën Reacties: 5 26-10-2014 20:19:16

Lina
Vintage uitnodigingen
Hey,kunnen jullie mij helpen met toffe ideeën voor onze uitnodigingen ? Wij zouden het vintage willen houden maar telkens wij iets tof zien kost het al veel geld voor een kaartje of kan ik het niet bestellen...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-10-2014 19:45:07

Britt
HANGAR of LOODS gezocht!
Wij zijn nog op zoek naar een hangar of loods of iets anders overdekt in de  omgeving Sint-Niklaas-Hamme-Dendermonde of omstreken om eventueel foto's te kunnen maken aan de wagen, moest het regenen die dag. Dus als iemand tip...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 26-10-2014 19:30:37

Meggie
fotolocatie Waasland
Hallo iedereen, Wij trouwen volgend jaar ergens in de zomer en zijn op zoek naar een leuke locatie om onze huwelijksfoto's te nemen. Het park van Sint-Niklaas vinden we eigenlijk maar niets. Het mag, indien mogelijk, ook origineel zijn. Iemand van ju...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 26-10-2014 19:18:52

Lenntje
Intrede in de kerk - muziek
Hey iedereen, ik heb (misschien een stomme) vraag: hoe is bij jullie de intrede in de kerk geregeld? Wij gaan niet met een suite werken omdat we zelf weinig familie hebben. op dit moment denken we het als volgt te doen: mijn (toekomstige) man met zij...
Ceremonie Reacties: 0 26-10-2014 18:26:02

nancy
geen stijf avondfeest
Hallo iedereen,  Wie kan ons helpen? We trouwen enkel voor de wet, hoe vul je die dag dan in? Vb wat doe je na het huwelijk in de gemeente? We willen eigenlijk geen avondfeest omdat we zelf geen dansers zijn en 'maar' met 40 personen zijn.Van e...
Ideeën Reacties: 5 26-10-2014 18:01:22

Ellen
Op zoek naar COVERband (binnen budget)
Hallo, Wij trouwen op 26/9/2015 en zijn op zoek naar een goed coverbandje om dat net iets extra toe te voegen aan ons avondfeest. Wel liefst een bandje dat binnen een strak budget past, maar toch goed is :). Iemand ideeën? Wij zijn van regio G...
Muziek - Live Reacties: 6 26-10-2014 17:11:31

Henrike
Trouwjurk te koop!
Dag iedereen, ik overweeg om mijn trouwjurk te verkopen. Het komt van Pierre Yves uit Aalst en heeft 1800 euro gekost zonder aanpassingen (2000 euro in totaal). Zie foto's (link) wie interesse heeft gelieve mij te contacteren. https://www.flickr.c...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-10-2014 16:37:30

ellen
coninxdonck?
Hey, wij trouwen volgend jaar in oktober en hebben een optie op coninxdonck in Gentrbrugge, mensen die daar reeds een feest hebben meegemaakt?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-10-2014 15:34:26

annelies
Zwitserse bus cabrio.
Hallo, Wij trouwen op 4/07/2015 en zijn op zoek naar een zwitserse bus cabrio( liefst een rode). Kan iemand mij helpen waar ik dit kan huren? Wij zijn van Kortrijk. Mvg Annelies
Ceremonie Reacties: 6 26-10-2014 12:46:36

stefanie
trouwen voor de kerk
hoe regel je het huwelijk voor de kerk en welk kostenplaatje heeft het ?
Voorbereiding Reacties: 4 26-10-2014 8:21:04

Adriana
Trouwdecoratie en bruidsaccessoires te koop
Onze perfecte dag is inmiddels een week geleden en ik begin stilletjes aan onze spulletjes die over waren of zelfs niet gebruikt zijn te koop te zetten (ik heb een nachtweek dus veel tijd om handen). Neem dus zeker eens een kijkje op 2de hands.be Ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 26-10-2014 0:59:32

Jens
Middageten
Hey! Wat doen julie als middageten? De ene zegt dat er meestal smiddags op restaurant gegaan wordt met de suite... Maar wij hebben een suite van 19 man, dus dat is dan weer een serieuze hap uit ons budget. En mijn nicht is vorig jaar getrouwd en die...
Voorbereiding Reacties: 16 25-10-2014 22:18:59

liliya
Eten en drinken ...
Hallo dames en heren ik ga pas in 2016 trouwen , er is wel tijd tot dan ma toch wil ik alles super voorbereiden ... :) nu eerst wil ik mij excuseren voor mijn nederlands , niet zo goed ,ma ik ga is  proberen goed te doen :) I...
Voorbereiding Reacties: 4 24-10-2014 23:52:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...