Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
fotoke van mijn knutselwerk gisteren.
https://plus.google.com/u/0/photos/100286930707647677440/albums/5743425456016449585?authkey=CLHyt_aL1eXwQQ
Voorbereiding Reacties: 8 17-5-2012 11:16:03

Leslie
versiering kerk
Hey bruidjes Ik vraag me af hoe jullie de kerk versieren? Ik had een paar ideetjes maar ben nog aan het uitzoeken wat het mooiste en eventueel voordeligste is. Ik had gedacht om met ballonnen te werken, klassiek met bloemen of zelf pomanders te...
Voorbereiding Reacties: 6 17-5-2012 10:38:04

treesje
menukaarten bestellen via internet
hallo, zou graag de menukaarten maken via internet, iemand ideeen van sites waar ik ze zelf kan maken en laten afprinten? dank je
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2012 10:35:35

sophie
suite afblazen?
Hey bruidjes in spe, Sorry dat ik kom klagen maar ik moet mijn gal even kunnen spuien ben gewoon razend! Heb er weer een slapeloze nacht op zitten. Ik zou graag willen dat mijn suite ongeveer hetzelfe loopt. Dit zijnde; de vrouwen in het lang tot n...
Voorbereiding Reacties: 16 17-5-2012 6:03:11

Vicky
Trouwvervoer: check!
Whoop whoop! Mijn nonkel heeft toegezegde ons in zijn mega mooie auto rond te rijden! Check off the list! Een blij bruidje
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2012 21:35:07

Vicky
Trouwvervoer: check!
Whoop whoop! Mijn nonkel heeft toegezegde ons in zijn mega mooie auto rond te rijden! Check off the list! Een blij bruidje
Voorbereiding Reacties: 0 16-5-2012 21:35:03

nancy
Alle bruidjes van dit weekend....
Ik wil alle bruidjes van dit weekend die nu héél hard aan het aftellen zijn een prachtige dag toewensen!! Ik vertrek morgen op citytrip naar Boedapest t.e.m. maandag en ben natuurlijk benieuwd naar jullie verslagjes maar eerst genieten maa...
Voorbereiding Reacties: 9 16-5-2012 21:18:01

Tineke
eten met suite, wat met de kindjes?
Hej, wij vragen enkel onze suite om mee te gaan eten 's avonds voor het avondfeest. Maar nu vragen we ons af, met of zonder kindjes? Hebben daar eigenlijk totaal niet over nagedacht. Wij nemen die van ons wel mee, en mss zou 't dan wel fijn zijn voor...
Voorbereiding Reacties: 4 16-5-2012 21:01:34

An
weer veel afgevinkt
hallooo, Vandaag alweer veel afgevinkt. Heb mijn goodiebags voor de suite zogoed als af Buiten verlichting met kaarsen is klaar Cadeautjes vd getuigen zijn creatief in gepakt Peukenpot vr de rokers gemaakt Labels vr waterflesjeen gedichtje vr in goo...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2012 18:41:33

Nele
Nog 30 dagen ....
Hallokes, Met nog 30 dagen op de teller toch even een rilling van een beetje stress. Heb steeds het gevoel dat ik iets vergeten ben. Dit is mijn lijstje, als jullie nog aan iets denken laat het maar weten: Zaal en menu OK DJ OK (openingsdans gekozen ...
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2012 17:24:50

sarah
beetje afgekoeld
ok...na de kleine tegenslag met de feestzaal...en eens goed uit te kunnen razen hier en op t werk...ben k wat aan t afkoelen. vind het nog altijd erg jammer, maar we gaan er ons feest niet door laten verknallen he! tzal wel allemaal tiptop in orde zi...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2012 14:46:16

Lynn
Trouwringen in de jodenbuurt te Antwerpen
Hoi, Ik heb gehoord dat je trouwringen in echt goud veel goedkoper kan vinden in de jodenbuurt in Antwerpen...  Heeft iemand ervaring met deze winkels? Aanraders?
Voorbereiding Reacties: 10 16-5-2012 13:28:46

Caroline
Iemand ervaring met Helium
Hallo allen ! Ik wou graag op onze trouwdag 'alles' versieren met ballonnen gevuld met helium. Heeft iemand hier ervaring mee? Blijven ze goed op enzo? Ik heb zo'n gel gekocht voor in de ballonnen te doen, zodat ze normaal nog iets langer blijven ...
Voorbereiding Reacties: 6 16-5-2012 13:17:15

Sara
medische pedicure
Heeft er iemand ervaringen met een medische pedicure? wat is juist het verschil met een gewone? Mijn voeten zijn een klein horrorverhaal op zich, dus ik durf niet echt een pedicure te laten doen. (kalknagels, droge voeten,scheve tenen,...) Nu zag ik...
Voorbereiding Reacties: 5 16-5-2012 13:06:37

Vicky
Trouwring
Euforisch ben ik! Gisteren mijn trouwring gaan kiezen.en ik moet zeggen: WAW! echt WAW! dankzij het forum naar Fede Di Oro geweest, en ik moet zeggen, alle positieve dingen die ik hier gelezen heb zijn effectief 100% juist. veel keuze, enorm vriendel...
Voorbereiding Reacties: 5 16-5-2012 12:50:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...