Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Bruidsjurk te koop maat 46/48
Hallo dames, na lang twijfelen verkoop ik mijn bruidsjurk maat 46/48 met sleep, hoepelrok en voile, 1x gedragen, reeds nieuwkuis, nieuwprijs kleed 1700 euro. Regio Lier Herentals. 500 euro. Laat maar weten indien je foto wenst!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 23-10-2014 9:12:21

sandrine
hertrouwen voor 6de huwelijksverjaardag + voor de kerk
hoi dames, het is weer even geleden dat ik nog eens langskwam ;) we zijn bijna 8 maanden gelukkig getrouwd(voor de wet) en we willen het graag herdoen maar voor de fun voor de wet,aleja,de schepen zei als je het wil herdoen wil ik voor jullie tijd ma...
Voorbereiding Reacties: 4 23-10-2014 8:09:32

Shana
Waarom kiezen jullie voor een viering op het domein van de feestzaal?
Hoi,Wij twijfelen om onze viering in de kerk of op het domein van de feestzaal te houden . We vinden het vooral heel praktisch voor de gasten om de viering en het feest aansluitend te organiseren. Vandaar dat ik wel benieuwd ben naar julli...
Locaties - Viering Reacties: 11 22-10-2014 22:38:46

Vil
recente ervaringen Hof Van Reyen (Boechout)
Zijn er mensen die recent een trouwfeest hebben georganiseerd of bijgewoon din Hof van Reyen? Vriendelijkheid, voldoende eten, lekker eten,...? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-10-2014 22:28:35

Lore
Sluier achteraf kiezen
Hallo, Ik heb enkele weken geleden mijn trouwkleed gekozen. Ik twijfel nog of ik een sluier wil of niet. Ik ben overtuigd, mijn mama iets minder. Kan ik die nog kopen wanneer ik terug eens mijn kleed ga passen of is dat dan te laat? Ze vermoeden dat ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-10-2014 22:09:08

Liesje
Thema feest en tafelschikking
Hallo, ik zoek nog een leuk thema voor de tafelschikking. Graag had ik als thema voor ons feest het kleur rood genomen... ( rode kaarsen/rode servetten/ hartjes op tafel/...) Maar voor de tafelverdeling zit ik met een gat. Omdat men toekomstige ste...
Ideeën Reacties: 8 22-10-2014 19:44:21

Mieke82
gezocht haar en make-up, regio Antwerpen / Waasland
Hallo,Kent er iemand die zowel haar als make-up doet?Dorothy Vandemaele is al gereserveerd op mijn trouwdatum enTinka Van Autgaerden heeft dan verlof.Help! Groetjes  
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 22-10-2014 19:18:34

Kim
Kostprijs fotograaf?
Wij zijn op zoek naar een fotograaf die een retro/vintage look aan onze foto's kan geven. Ik vroeg mij af wie (naast little miss day dream) dit aanbiedt en wat de prijzen zijn voor een volledige dag met/zonder album.
Fotografie Reacties: 12 22-10-2014 13:34:36

PETRA
Decoratie te koop
Hallo, zoals ik al in een vorige berichtje meldde hadden we een fantastische dag en verkoop ik nu een deel van onze decoratie artikelen. Je kan of via de kapaza website reageren of hier een berichtje achterlaten; groetjes Petra www.kapaza.be/nl...
Voorbereiding Reacties: 4 22-10-2014 12:20:27

stephanie
foto's + vraag vergroting
Hallo,Ondertussen al 32 dagen getrouwd! Mijn laatste berichten waren heel wanhopig. Maar zoals iedereen toen zei, het is goed gekomen :-)! Het weer was stralend, mijn bruidsmeisje was genezen en we hebben de zij-ingang van de ker...
Fotografie Reacties: 5 22-10-2014 10:35:40

Sofie
Bart Claes??? als cateraar
Hoi allemaal, Heeft iemand ooit zijn catering door Bart Claes laten doen? Ik weet niks over hem, heb geen idee hoe duur hij is en of hij goed is? Hij is de cateraar die bij de zaal zit die ik wil nemen, maar ik wil graag wat meer informatie voor ik ...
Locatie Reacties: 4 22-10-2014 0:46:30

Sofie
C mine Genk
Hoi allemaal, Ik zou heel graag in de Cmine in Genk willen trouwen. Ik weet al dat je er een keuze van een aantal zalen hebt, maar ik heb daar nog nooit een feest meegemaakt. Is dit een goede locatie? Ik heb echt mijn hart op deze locatie gezet dus ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-10-2014 0:42:15

Sofie
Aanpassen jurk kringloopwinkel Genk
Hoi allemaal, misschien hebben jullie er van gehoord, of gelezen dat de kringloopwinkel van Genk een 100 tal jurken geschonken heeft gekregen. Wel ik ben ben naar de modeshow gaan kijken en heb tot zelfs mijn eigen verbazing gekocht. Maar hij moet n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-10-2014 0:39:38

Sanne
Feestzalen regio Merchtem/Asse/Opwijk/Dilbeek/...
Hallo iedereen Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk in 2016. We hebben dus nog tijd, maar zijn toch al aan het rondkijken naar zalen in de regio Merchtem - Grimbergen - Opwijk - Buggenhout - Dilbeek - Asse - Gooik - Le...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-10-2014 21:18:34

Lindsey
Dans met kinderen
Hallo, iemand leuke ideeën qua dans om na de openingsdans te doen met mijn meisjes (tweeling van 9 jaar)? We willen ze graag zo veel mogelijk betrekken bij alles rond het huwelijk. 
Openingsdans Reacties: 3 21-10-2014 20:50:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...