Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Annelies
Kaat Tilley trouwjurk
Heeft iemand ervaring met een trouwjurk van Kaat Tilley? Rond welke prijsklasse zit zij?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-12-2008 10:47:34

Els
bruidswinkel gezocht (regio mechelen - leuven)
Hellow!Is er iemand die een goede bruidswinkel kan aanbevelen in de omgeving van Mechelen? Ik heb al een afspraak gemaakt bij Maxim's Couture (in Mechelen), maar k zou graag nog een tweede winkel vastleggen om wat te kunnen vergelijken. K dacht aanva...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-12-2008 14:34:42

Alexander
trouwjurk huren omgeving Gent
Hello,Waar kunnen we het best terecht om een jurk te huren of eventueel te kopen in de buurt van Gent. Budget circa 3- 400 euro. We hebben al via de gouden gids gezocht maar nog niks serieus gevonden.grtz
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-12-2008 13:29:06

danielle
trouwjurk te koop maat 38 van linea rafaelli
te koop trouwjurk van linea rafaelli met stola erbij maat 38 ik heb hem met mijn bruiloft 19september aangehad ik ben 1.70 en had er een klein hakje onder heb je intresse ik stuur een foto mail naar daniellevandervelde_@hotmail.com prijs 450euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-12-2008 19:43:58

Marlies
trouwjurk marylise
Hallo,Ik ben vandaag trouwkleedjes gaan passen in La Sposa in Roeselare. Ik kwam telkens uit op de kleedjes van Marylise. Nu twijfel ik nog tussen het model Simba en model Elyse. Zijn er nog die gekozen hebben voor één van deze modellen? Gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 19-12-2008 17:43:51

ellen
kleed caprisse....stress
Hallo allemaal,ik heb vorige maand mijn ontwerp van kleed leten maken bij stoffen caprisse in torhout.Nu begin ik beetje stress te krijgen ek zie het kleedje heel graag maar vraag me toch af: ga ik er mee staan???de naaister zegt van wel maar ik ben ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-12-2008 21:22:39

Lorianne
bruidsjurk
hey allemaal,regelmatig lees ik hier dat bruidjes naar Nederland gaan voor hun kleed. Is het daar echt goedkoper of is dit eigenlijk de moeite niet? Vindt je daar ook de grote merken van hier zoals LR en Marylise?alvast bedankt!Lorianne (12/09/09)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-12-2008 12:54:37

annelies
handschoenen
Hallo,Ik heb een wit bustier kleedje met tule en fijn geborduurde bloemen. Ik zou er graag handschoenen op dragen. Weet er iemand waar ik mooie kanten of andere handschoenen kan vinden.groeten, Annelies.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-12-2008 15:45:07

Patricia
Interessante 2e handssite
Er wordt nogal vaak gevraagd naar 2e handskledij, vandaar dat ik deze site met jullie wil delen: http://www.debruidsetalage.nl Zij hebben 2e hands kleedjes, accessoires enz!!Het is wel in Nederland, maar uiteindelijk is dat ook niet de andere kant va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-12-2008 13:57:13

Evelien
iemand ervaring met dressmatch in apeldoorn?
hallo,Zijn er hier bruidjes die ervaring hebben met dressmatch in apeldoorn? Iemand daar haar kleedje besteld of gekocht? Of geprobeerd? Ik overweeg om daar te kopen, maar gezien de afstand wou ik eens horen of er mensen ervaringen hebben met deze wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-12-2008 9:55:38

Anja
TE KOOP nooit gedragen trouwjurk Bellice
TE KOOP nooit gedragen kleed 'Belice'Is in 2 stuks, zilverwit, modern, maatje 38Ondertussen is het kleed gearriveerd in de winkel maar trouwfeest afgelast...http://www.hitched.co.uk/fashion/FashionSupplier.aspx/wedding dresses/Bellice/BB7750/ Het kle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-12-2008 16:51:22

evelyn
kleed passen
dag medebruidjes,Een vraagjes over het kleedje. Ik heb namelijk al x-aantal maanden mijn kleed gekocht, liefde op het eerste gezicht, jullie kennen dit wellicht,... ik trouw pas in juli '09 en vroeg me af wanneer het verstandig zou zijn om een eerste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-12-2008 14:52:12

Kathy
bruidsmode Koonings Nederland
hoi dames,dit moet me toch even van het hart.afgelopen zaterdag ben ik naar Koonings in Nederland geweest, het zag er veel belovend uit en op de beurs in Antwerpen heb ik er toch positieve info gekregen.Nu kwam ik er zaterdag aan, weliswaar ietsje la...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-12-2008 14:47:17

Evelien
bruidsmode sofie lovendegem
hallo,Volgens de site hebben ze er alle grote merken trouwjurken vanaf 150 euro. Iemand ervaring met deze winkel of al daar geweest? Klinkt aanlokkelijk, maar is voor mij een heel stuk rijden en ben bang dat het alleen goed klinkt maar verder niet kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-12-2008 13:43:26

Wendy
2de pas trouwjurk
Hey medebruidjes,Ik ben gisteren mijn kleedje voor de 2de keer gaan passen. Ik was echt zenuwachtig, vooral omdat mijn getuige mij voor de eerste keer in mijn kleedje ging zien en omdat ik hoopte nog in mijn kleedje te kunnen.Eens in de winkel (Lilia...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-12-2008 23:50:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info