Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsey
Originele openingsslow
Iemand een mooi liedje als openingsdans, maar geen nummer die zo bij iedereen gebruikt wordt, we zouden graag een mooie slow hebben met toch wel een bijzondere tekst. Iemand ideeën?
Openingsdans Reacties: 9 21-10-2014 20:48:51

Lieselot
Viering in Roeselberg-kapel Tielt-Winge?
Heeft er iemand nog recente ervaring met een viering in het kapelletje van de Roeselberg in Tielt-Winge? Zouden daar graag onze viering laten doorgaan, maar pastoor sprak van muffe geur, gebrek aan verwarming, modderige omgeving bij slecht weer, en o...
Locaties - Viering Reacties: 7 21-10-2014 19:52:29

PETRA
Prachtige dag gehad, trouwdecoratie nu te koop
Hallo allemaal, een klein verslagje van onze dag op 4 oktober. Een stralend zonnige dag. Een mooie ceremonie op het gemeentehuis met veel eigen inbreng ( duurde meer dan een half uur), receptie door vrienden georganiseerd aan het gemeentehuis. Dan n...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 21-10-2014 18:26:40

Bruidje
Oranje volkswagen busje en tips thema kleur
Hallo, Onze themakleur wordt oranje! Ik heb op internet wat ideetjes opgedaan en had ook een oranje volkswagen busje gezien bij deze trouw! Weet er iemand waar ze dit verhuren? Ik heb al wat rond gesurft op internet maar alleen blauwe, groene en be...
Voorbereiding Reacties: 2 21-10-2014 17:53:58

Pieter
Inkleding te koop na trouw
Hallo allemaal,  Onze trouw is al enkele weken gepasseerd en wij hebben nog enkele items te koop: - +/- 70 Reageerbuisjes 100x16mm met kurken dop - 50 drijvende vierkante kaarsen (niet gebruikt)  http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/7...
Voorbereiding Reacties: 3 21-10-2014 17:00:41

Dorien
Trouwjurk passen
Hoi dames Na al de goede reacties hier gelezen te hebben over Youniek te Turnhout heb ik een daar een afspraak gemaakt om voor de allereerste keer trouwkleedjes te gaan passen. Nu zaterdag is het zo ver! Nu vroeg ik mij af jullie nog zulke winkels k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-10-2014 14:18:07

Tiffany
kapster en visagiste aan huis -regio Gent
Voor zowel mezelf als bruid, als de getuigen en moeders, zijn we op zoek naar een kapper en visagiste die de kapsels en make-up aan huis wil verzorgen. Liefst iemand die met een vaste prijs werkt en vooraf eens een aantal kapsels wil uitproberen. ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 21-10-2014 14:10:08

Tiffany
gezocht: kapster en make-up aan huis regio Gent
Voor zowel mezelf als bruid, als de getuigen en moeders, zijn we op zoek naar een kapper en visagiste die de kapsels en make-up aan huis wil verzorgen. Liefst iemand die met een vaste prijs werkt en vooraf eens een aantal kapsels wil uitproberen. I...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 21-10-2014 14:09:05

Anja
de foto's van onze tweede fotoshoot (wegens regen op onze trouwdag)
Lieve bruidjes, Zijn er de dag van je huwelijk teveel donkere wolken en druppels waardoor foto's van jullie samen niet aan te raden zijn, kies dan zoals ons voor een extra fotoshoot nadien. Je mag je kleed nog eens aandoen, je extra mooi maken en je...
Fotografie Reacties: 5 21-10-2014 14:03:27

kaat
Locaties zwevegem - harelbeke - kortrijk - deerlijk
Kent er iemand op deze plaatsen leuke locaties om foto's te trekken (zowel binnen als buiten)? :)
Locaties - Fotografie Reacties: 1 21-10-2014 13:14:09

Peggy
Animatie tijdens receptie en diner
Hoi Ik ben op zoek naar animatie, zoals een tafelgoochelaar of zo. Zijn er hier mensen die iemand kunnen aanraden? Of eventueel andere ideeen zijn ook welkom. Hartelijk dank.
Ideeën Reacties: 3 21-10-2014 13:04:32

Tatjana
Uitnodiging op cd
Hoi Mijn partner en ik zijn muzikanten en we wensen ons trouw-thema daar ook wat naar te richten. Voor de uitnodiging had ik het idee om een cd te laten branden met nummers die we zelf gezongen hebben en de tekst met de uitnodiging + een foto o...
Uitnodigingen Reacties: 0 21-10-2014 12:36:00

Marianne
Fotolocatie Noord-Limburg
Hallo iedereen Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in maart en we zijn op zoek naar een leuke binnenlocatie in de buurt van Noord-Limburg. Kennen jullie soms oude, vervallen gebouwen in deze buurt? Of andere mooie locaties om foto's te trekken? O...
Fotografie Reacties: 0 21-10-2014 11:30:47

WWW.DISCOVIDEO.BE
Het contract tussen levenspartners
Blijkbaar wil de overheid liever dat men huwt ipv samenwonen... http://www.tijd.be/detail.art?a=9557957&n=1630&itm_campaign=hlnblock&ckc=1
Juridisch Reacties: 2 21-10-2014 11:11:05

stephanie
Verslag van onze grote dag afgelopen zaterdag!
Hey iedereen.. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de handige tips.. Zelf heb ik hier niet zo heel veel geschreven maar wel geregeld komen kijken.. Wat gaat de tijd vooruit: we zijn ondertussen al 3 dagen man en vrouw.. Doet wel iets met e...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 21-10-2014 10:28:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...