Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

KELLY
feestregels
ben op zoek naar feest of tafelregels wie kan mij helpen ik vind dat nergens terug?
Andere Reacties: 3 12-8-2008 18:52:20

Ines
@kleuterjuffen Debbie en Anneleen
Hey Debbie en Anneleen, Ik ben op zoek naar een enveloppendoos in de vorm van een grote dobbelsteen en gezien jullie kleuterjuffen zijn, vraag ik dit rechtstreeks aan jullie (anderen mogen ook helpen hoor ;-))Mijn verloofde beweert dat er vroeger bij...
Andere Reacties: 7 12-8-2008 17:01:53

Saskia
jarice welle
Heeft iemand al iets gekocht in jarice in welle? Kan je daar als particulier terecht, want ik had de indruk dat ze enkel aan winkels verkopen. Als je ze niet in de winkel kan kopen, waar dan wel? Hoeveel kost gemiddeld een trouwjurk van jarice?
Andere Reacties: 3 12-8-2008 15:54:24

Lieve
bruidskindjes cadeau
Hallo,De kindjes van mijn zus zijn mijn bruidskindjes, ze zijn 2 jaar en 3,5 jaar oud. Ik zou ze graag een leuk pakje geven, waarmee ze ook de kerk kunnen binnen komen (zoals vb. een houten trein, een fietsje, knuffel...) maar dan iets origineels.Hee...
Andere Reacties: 4 12-8-2008 15:08:01

Sylvie
glowsticks
Hey, weet er iemand een winkel waar je glowsticks kan vinden in regio Brugge aubofwel op één of andere site?Alvast bedankt.Groetjes,Sylvie27/09/2008
Andere Reacties: 8 12-8-2008 12:57:59

Ann
trouwringen
Hey allemaal,Heeft er iemand ervaring met perles d'Amour voor de trouwringen?Alvast bedankt,Ann27/09/2008
Andere Reacties: 3 12-8-2008 12:12:47

Els
kapster aan huis DRINGEND!
Hey, kent er iemand een kapster aan huis die in Zele komt? Heb nu al ondertss 6 proefkapsels achter de rug, van bij verschillende salons. Maar na 1 uur zijn bij krullen er al uit en na 4u beginnen de lusjes (opsteek) al los te komen. Ik zoek echt iem...
Andere Reacties: 3 12-8-2008 12:11:53

melissa
nog 4 dagen te gaan
hey medebruidjesnog 4 dagen op mijn teller ben echt aant stresse kheb het gevoel dak vanalles vergeten ben maar ik weet ni wat kunnen jullie gedachtjes geven wat ik zeker ni mag vergetengroetjesmelissa16/08/08
Andere Reacties: 4 12-8-2008 12:09:40

Cynthia
Discobar Imagine Music
Hey, iemand ervaring met Thierry van Discobar Imagine Music. Hij post veel op het forum, maar eigenlijk staat er nooit info over de feesten die hij draait. Heeft er iemand deze DJ al gehoord.Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 12-8-2008 11:46:08

Darcy
08/08/08 was fantastisch!!!!!!!
een verloop van de dag van ons leven...De avond ervoor was ik bij mijn ouders blijven slapen juist zoals vroeger...heel leuk! Na gezellig een glaasje te hebben gedronken ben ik zonder zenuwen mijn oude bedje ingedoken. De volgende dag werd ik wakker ...
Andere Reacties: 1 12-8-2008 10:54:00

Filip
DJ UP TO YOU in Domein Martinus
Iemand ervaring met DJ TEAM UP TO YOU in Domein Martinus te Halle - Zoersel?
Andere Reacties: 4 12-8-2008 10:04:12

Liese
Misboekje: lay-out
Hoi brides to be,I know, ik kom hier weer af met de klassieke vraag, maar ik zou het heel tof vinden als iemand mij een misboekje doorstuurt, want dat wordt mijn volgende project. Het gaat mij niet om de teksten ofzo, maar eerder om: hoe moet ik de t...
Andere Reacties: 5 12-8-2008 9:50:05

Liesbet
Kan ik de enveloppes betrouwen?
Hallo Bruidjes, heb jij dit al eens gehoord dat er soms mensen bij zijn die gewoon lege enveloppes overhandigen, waar er ook geen naam op staat? Schrijven jullie de naam op de enveloppe van wie je ze krijgt of steek je gewoon de enveloppe in de doos...
Andere Reacties: 14 12-8-2008 9:41:17

Tilly
EHBTO kit voor bruid???
wat moet er allemaal zitten in de EHBTO (eerste hulp bij trouw ongevallen) kit van een bruid?extra pantydeoparfumnaald en draadveiligheidsspelden.....nog meer???
Andere Reacties: 7 12-8-2008 9:36:30

Daphne
Nog 6 weken
Hallo iedereen,Ik ben tot hiertoe vrij nuchter proberen blijven over het hele trouwgebeuren, maar met een kleine 6 weken op de teller begin ik toch wel echt zenuwachtig te worden. Ik heb het gevoel dat er nog zo veel moet gebeueren en dat ik dan nog ...
Andere Reacties: 0 12-8-2008 9:35:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...