Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Ludo
opgelet voor verkooptrucs
Even een waarschuwing voor alle bruiden.Vorig weekend ging ik voor de eerste keer naar een bruidswinkel. Het Bruidparadijs in Merksem. Ik zal beginnen met het goede nieuws: Ze hebben zonder zuchten 4u met me bezig geweest en me zeker een 30tal jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 14-12-2008 0:30:50

Arianne
Eindelijk...
Na zes weken, vier winkels en de gedachte dat ik een abnormale bruid was die nooit een kleedje zou vinden, is het vandaag toch zover gekomen: mijn kleedje is besteld... Ik heb voor een simpel, stijlvol kleedje Marylise gekozen... Gelukkig dacht mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-12-2008 22:05:59

LIEZELOT
STOCKVERKOOP KAAT TILLEY
Hey goed nieuws ! Kaat Tilley doet een stockverkoop van haar einde reeksen en pasmodellen. Er zitten dus trouwjurken en schattige kinderjurkjes voor bruidsmeisjes bij. Wanneeer: 20 december 2008 Waar: M Goossens, Eke, Eikenstraat 1B. Je kan altijd b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 12-12-2008 16:22:41

Melissa
Prachtig trouwjurk
Dag toekomstige bruidjes,Mijn huwelijk op 23/08/08 zit er reeds op en het was een fantastische dag. Maar ik blijf nog met mijn trouwkleed over die ik te koop wil stellen voor een ander gelukkig bruidje.Daar ik niet meer weet van welke ontwerper het k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-12-2008 7:57:36

els
bruidskleed Ayla
Hallo,tijdens mijn zoektocht kwam ik terecht op de website van bruidskledij AYLA. Heeft er iemand enig idee in welke prijsklasse dit merk valt? alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-12-2008 4:57:19

Kim
Rembo Aida gezocht!
Hallo allemaal!Ben vandaag gaan trouwjurken passen en heb mijn hart verloren aan de jurk Aida van Rembo Styling. Alleen... het prijskaartje is voor mij niet haalbaar (1450 EUR). Ik heb vorig jaar op mijn eentje een woning gekocht, betaal deze helem...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-12-2008 20:08:12

Astrid
HELP... wat nu ?
In Juli trouwen we ... fantastisch, ik heb er zo naar uitgekeken .. !! Mijn mama ging mijn trouwkleed kopen als huwelijkscadeau, maar daar is nu iets tussengekomen waardoor dit niet kan doorgaan en ik dus zelf deze kosten zal dragen. Mijn vraag naar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 10-12-2008 11:00:55

ilse
huur trouw- of galakleed
ik zou graag niet te veel geld willen uitgeven aan mijn trouwjurk en het hoeft geen wit kleed te zijn daar we al tien jaar samenzijn en twee kindjes hebben.Iemand tips en misschien verhuur van galakledij?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-12-2008 10:36:10

annelies
vorige collectie
Iemand een idee of je de collectie van vorig jaar van linea ook nog ergens kunt passen en kopen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-12-2008 21:39:12

Melissa
Doodsangst Bruidsjurk Maatje Meer - Vervolg
Hello!Enkele weken geleden heb ik hier een berichtje gepost ivm mijn angsten voor het passen van een bruidsjurk omdat ik een maatje meer heb.Ik heb daar tal van positieve reacties op gekregen, en terecht! Vele bruidszaken hebben inderdaad vele jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-12-2008 17:45:36

Maud
Trouwkleed gevonden!
Dag beste mede-bruidjes,Ik heb deze namiddag eindelijk mijn droomkleedje gevonden! Voor de 2de keer naar PY in Aalst geweest en het was super gezellig! De verkoopster was zeer geduldig en heeft me heel goed geholpen. Ik ben uiteindelijk niet bij mijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-12-2008 16:50:46

Marijke
Dilemma trouwkleed
Ik was enkele geleden in de Linea Rafaelli conceptstore te Leuven gaan passen. Daar kwam ik uit op een mooi parelmoergrijs kleedje dat mij echt mooi stond (zowel ik, mijn moeder, zus en de verkoopster waren direct overtuigd). Nu was ik gisteren bij M...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-12-2008 19:17:32

Katrien
trouwjurk gevonden!!
Hoi hoiIk had vandaag mijn 1ste pas in Bruidshuis Ellen te Oostburg en heb alvast mijn kleedje gevonden!Is een heel vreemd gevoel: ik wist vooraf dat het iets van Linea Raffaelli zou worden (of toch iets in die richting) en had alvast mijn voorkeuren...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-12-2008 21:06:55

lien
pierre-yves aalst
Hey allemaal,Ben deze middag mijn droomkleed tegengekomen bij Pierre-Yves te Aalst.Alleen...Heb al gehoord dat je, wanneer je je kleed bestelt, je niet alleen 75€ moet bijbetalen voor de retouches, maar nog eens 75€ voor de 1e pasbeurt, w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-12-2008 20:55:53

Els
trouw/suitekleed inkorten voor galabal?
Hey bruidjes! Heb jullie mening nodig: ik ben in juni getrouwd in een suitekleed van LR, in een soort van roze/paarse kleur. Ik vind het nu zonde van dat zo gewoon in mijn kast te laten hangen, en met de feestdagen (en een galabal) in het vooruitzich...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-12-2008 11:43:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info