Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nancy
rampscenario
1 van de ergste dingen die deze week nog konden mislopen is dan toch gebeurd.  Deze nacht is mijn grootvader overleden.  Hij was al een tijdje in slechte gezondheid maar hoopte dat hij dit weekend toch nog zou halen.  Het heeft dus nie...
Voorbereiding Reacties: 33 15-5-2012 7:21:22

Linde
birdcage veil
Dag iedereen, Een vraagje: op onze dag zal ik een birdcage veil dragen. Draag je dit dan heel de dag tot 's avonds laat toe? of zet je dit in de loop van de dag af? groetjes, Linde
Voorbereiding Reacties: 6 14-5-2012 22:25:01

maika
Schieting
Hey, waar doen jullie de schieting? Bij jullie thuis of in het ouderlijk huis!! Groetjes Maika
Voorbereiding Reacties: 7 14-5-2012 21:45:53

kelly
bruidsjongen windpokken
Wil toch even mijn hartje luchten. Nog 11 dagen en het is eindelijk onze grote dag. Vorige week in mijn zoontje zijn klasje zei de juf dat er kindjes met windpokken in de klas waren, nu vandaag staat mijn zoontje op met allemaal rode puntjes. Nu hoop...
Voorbereiding Reacties: 8 14-5-2012 21:14:16

Ine
to-do lijstje
Hallo Bruidjes, Mijn verloofde en ik trouwen over iets minder dan een jaar. Dus volgens mij hebben we voldoende tijd om alles te regelen. Maar ik vraag mij eigenlijk af wat we wanneer moeten regelen. Momenteel hebben we de feestzaal en de fotografe...
Voorbereiding Reacties: 3 14-5-2012 16:27:00

Wendy
Even iets helemaal anders
Hallo, Wij zijn een jong koppel dat al even bezig is met het vervullen van onze grootste wens, namelijk een baby’tje. Iets wat bij de meeste koppels evident is, blijkt voor ons echter niet te lukken. Na heel wat jaren in de medische mall...
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2012 15:45:27

Sarah
Hoe hebben jullie het gedaan?
Hey, Na het rekenen komen we tot besluit dat we gerust beetje hulp kunnen krijgen van de ouders. Zijn moeder heeft al direct gezegd dat ze financieel een steentje zal bijdragen, mijn moeder en stiefvader nog helemaal niks gezegd. Mijn verloofde zeg d...
Voorbereiding Reacties: 24 14-5-2012 15:09:52

Sara
Help! Raad nodig!! Mama of papa?
Hallo, Even om het van me af te schrijven, ik zit met een onmogelijk dilemma!! Mijn ouders zijn 15 jaar geleden gescheiden, maar vechten het nog steeds uit (rechtzaken enz.).. Ze mijden elkaar zo veel mogelijk en als ze elkaar dan al eens zien is ...
Voorbereiding Reacties: 15 14-5-2012 13:07:42

ruth
de kaars
Dag bruidjes, waar hebben jullie de kaars laten maken? Wij zijn van Limburg, dus in de provincie liefst. groetjes ruth
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2012 11:42:08

pit
Het is allemaal zo .....
Hey, Nog 3 dagen en het is aan ons! Lijkt echt niet meer lang maar voor mij klinkt alles zo onwezenlijk. Precies of ik ben emotieloos. Ik ben altijd wel heel realistisch maar ik begon me toch een beetje zorgen te maken.Tot mijn toekomstige gisteren d...
Voorbereiding Reacties: 6 14-5-2012 8:48:10

Sara
wedding blues
ik weet niet wat het is maar ik heb precies wedding blues. Ik heb mezelf een to do lijstje per maand opgesteld zodat alles gespreid gedaan wordt. Maar ik heb precies geen zin meer erin. Ik sta al achter met mijn lijstje van april en we zijn ondertuss...
Voorbereiding Reacties: 7 14-5-2012 8:31:25

lisa
Eetstandjes concept in West-Vlaanderen
Hallo iedereen! Wij zijn net begonnen met de voorbereidingen van ons huwelijk en we zijn druk aan het nadenken over hoe we het avondfeest willen aanpakken. We hebben wel een idee maar we weten niet welke traiteurs dit concept aanbieden.  We zoe...
Voorbereiding Reacties: 5 13-5-2012 22:15:21

Katrien
Verslagje huwelijk
Beste bruidjes Gisteren was echt de mooiste dag van m'n leven!! Ik ben een redelijk nuchter persoon en dacht dat ze dat zwaar overdreven maar het was echt zo!! Om 6u opgestaan: badje genomen, ballonnen met helium opgeblazen en klaargezet voor hier ...
Voorbereiding Reacties: 8 13-5-2012 21:09:16

heidi
getuige doet wreed ambetant
dag bruidjes, pff zit met zeer vervelend probleem, wij hebben dus 4 getuige , mijn broer, zijn zus, een vriendin en een vriend, de vriendin is 2 jaar geleden getrouwd, heb alles voor haar gedaan, heb vrijgezellen geregeld , heb haar geholpen heel d...
Voorbereiding Reacties: 9 13-5-2012 20:48:11

Sandra
Bridezilla is born...
Hallo allemaal, Van bij het begin van onze verloving kreeg ik wel eens 'bridezilla' naar mijn hoofdje...maar de laatste dagen begin ik mij zo te voelen :-)! Jullie kennen het gevoel zeker wel: niemand begrijpt je, iedereen wil zich moeien, de planni...
Voorbereiding Reacties: 12 13-5-2012 10:33:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...