Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Elkje
openingsdans
Is er iemand die het nummer "Gorecki" van Lamb heeft gebruikt als openingsdans? Ik zoek een dansbare versie van het nummer... misschien kan iemand mij verder helpen?Alvast bedankt!Elke 07.07.07
Ideeën Reacties: 4 4-7-2005 13:42:05

Sofie
Bloemen kerk
Hallo,Weet er iemand soms een winkel zijn in de buurt van Merchtem waar men bloemen/planten verhuurt en die de kerk kunnen komen versieren?Groetjes,Sofie (die nog 327 dagen te gaan heeft...)
Ideeën Reacties: 1 4-7-2005 13:19:52

Sara
Speech avondfeest
Binnen 13 dagen zullen wij de grote stap zetten, maar heb op dit moment nog geen speech voor het avondfeest klaar, waarin wij onze ouders, getuigen en iedereen die geholpen heeft willen bedanken. Is er iemand die al een tekstje heeft voorbereid waaro...
Ideeën Reacties: 3 3-7-2005 7:57:47

Katrien
Wat doen met mensen die van verderweg komen, en dit na de kerk en voor het feest?
Hoi allemaal,De familie van mijn verloofde woont ten zuiden van Brussel. We kunnen niet verwachten dat deze mensen na het kerkelijk huwelijk naar huis rijden, om daarna weer terug te komen voor het feest. Voor de kerk trouwen in de namiddag, en daarn...
Ideeën Reacties: 10 1-7-2005 21:20:23

kirsten
Welk thema kiezen voor tafels en hoe origineel laten weten aan de mensen?
Welk thema hebben jullie gekozen voor de tafels? En hoe hebben jullie dit bekend gemaakt bij de gasten; ik vind een gewoon kaartje met thema op nogal gewoontjes. Dus alle ideeën zijn welkom!groetjes!
Ideeën Reacties: 4 23-6-2005 21:23:36

Mieke
Tekst gastenboek, dringend!
Hallo,ik zit met een serieus probleem!! Toen ik de tekst van de computer wou overpennen bleek dat alles verdwenen was!!! een ellendig virus zat erop. Dus heeft er iemand nog een mooie tekst voor ons geastenboek mee te beginnen? Khad zelf iets gemaakt...
Ideeën Reacties: 6 22-6-2005 22:44:25

Elkje
Cadeautje aan de bruid op vrijgezellenavond?
Binnenkort trouwt mijn schoonbroer. Ik werd uitgenodigd op het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus in spé, maar ik vraag me af of je dan ook cadeautjes meeneemt? En zo ja, heeft iemand nog een leuke tip? baps
Ideeën Reacties: 2 17-6-2005 11:08:07

Ginger
cadeau en spandoek
Mijn zus trouwt binnenkort en ik ben op zoek naar een goede en leuke slogan om op een spandoek te zetten. Heeft er iemand ook een idee voor een leuk cadeau?
Ideeën Reacties: 3 15-6-2005 18:39:02

Kelly
trouwdoos
Ik ben op zoek naar een originele doos om het geld op de receptie en het feest in te stoppen.Heeft er iemand misschien een ideetje? Dank uKellynog 17 dagen te gaan
Ideeën Reacties: 4 15-6-2005 15:36:23

Eef
verjaardag bruidegom
hoi,wij stappen in het huwelijksbootje op vrijdag 15 juli. Op 16 juli (midden in het feest dus!) is mijn toekomstige jarig! Heeft iemand soms een idee wat ik kan doen voor verrassing?
Ideeën Reacties: 1 13-6-2005 21:53:18

davine
versieren van het huis van de ouders
Geeft err iemand ideeen om het huis te versieren van men ouders;Ik weet wel meestallegt men dan een loper in het rood en zet men wat buxusboompjes,maar ik zou iets anders origineels willen.Geeft er messchien ook iemand tips voor tafelversiering voor ...
Ideeën Reacties: 3 12-6-2005 15:24:24

Vicky
Het vragen van de getuigen
Dag beste mensenDit weekend ga ik het nieuws vertellen aan mijn beste vriendin, die ik ook als getuige wil vragen. Hoe kan ik dat een beetje origineel aanpakken? Ze weet nog niet dat we gaan trouwen, maar ze weet al wel dat ze mijn getuige zal zijn...
Ideeën Reacties: 4 8-6-2005 17:11:23

Werner
Tip gastenboek
Hellow, voor de mensen die geen geschikt gastenboek vinden of er niet in slagen, zoals ik, om er zelf eentje te maken heb ik mss een tip. Ga eens kijken bij Bartok, naast de handgeschepte gastenboeken (die ikzelf ook niet zo mooi vond) vind je er ook...
Ideeën Reacties: 2 7-6-2005 15:31:06

davine
Leuk vrijgezellenfeest
Volgend jaar 31maart trouwt mijn zus.En ik zou graag een origineel vrijgezellenfeest geven. Iets anders dan op alle andere vrijgezellen. Mijn zus houd er niet zo van dat ze allerlei opdrachten moet uitvoeren en dingen verkopen en vragen aan andere ma...
Ideeën Reacties: 3 6-6-2005 15:29:33

Annelies
Tafelbenaming
Hello,Op 13 augustus trouw ik mijn mijn schat.We willen het allemaal heel origineel en persoonlijk maken, maar is toch niet altijd zo eenvoudig ...Heeft iemand leuke ideetjes om de tafels op het huwelijksfeest een originele naam te geven in plaats va...
Ideeën Reacties: 3 3-6-2005 23:07:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...