Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sandra
Horror op vrijgezellenavond
Vandaag onze vrijgezellenavond gehad. Lig nu juist in bed. Zowel de vrouwen als de mannen hadden vandaag ingepland. Wij zijn met de dames zoals ik gevraagd had iets lekkers gaan eten en nadien naar eens danscafe geweest. We waren met 10, geen verkle...
Voorbereiding Reacties: 7 13-5-2012 3:26:26

Annelies
wijnhandel
Hallo, Kent er iemand een wijnhandel die glazen bijgeeft (huren)? Liefst regio west vlaanderen. Dank je Annelies
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2012 21:45:06

Sarah
Oud fiatje 500 of mini gezocht...
Dag medebruidjes, Na onze huwelijksreis die niet kon doorgaan kregen we vandaag ook nog te horen dat degene die voor ons met zijn oud fiatje 500 zou komen voor foto's te trekken niet zal komen... En dat natuurlijk een week voor de trouw! Zucht.. Wee...
Voorbereiding Reacties: 4 12-5-2012 21:10:43

Nathalie
Zus van 17 gooit roet in het eten (onze trouw) en dit 3 weken voor onze grote dag!!!! pfff
Hey Bruidjes & Gommetjes... Waar kan je beter als bruidje of gommetje je hartje luchten dan hier... Binnen exact 3 weken is het onze grote dag... Alles verliep vlotjes, af en toe een familiale spanning met m'n papa, maar ca va... Toen we 1,5jr ...
Voorbereiding Reacties: 19 12-5-2012 21:08:53

nancy
Ringen aanbrengen zoontjes
Zoals de titel al zegt ben ik een originele manier aan het bedenken om de ringen te laten brengen door onze 2 zoontjes. Ze zijn al 7 en 9 en ik vind ze te groot voor een knuffel,of beter gezegd ze vinden zichzelf te groot voor een knuffel  Ik ...
Voorbereiding Reacties: 10 12-5-2012 18:08:46

Ann
Trouwring
Ik mag morgen mijn ring gaan ophalen! *maakteenvreugdesprong!* Het is een witgouden ring geworden met 3 diamanten en 2 blauwe saffieren! En nu nog zolang wachten om de ring voor altijd aan te doen...
Voorbereiding Reacties: 4 12-5-2012 13:52:16

mieke
HELP; Lolly's nergens te vinden
Hoi bruidjes, Ik ben al enige tijd op zoek naar lolly's in hartvorm. Heb al zoveel winkels gedaan (zelfs groothandels en zo) maar vind het nergens. In een echte snoepwinkel wel maar dan is het 4 euro 't stuk wat ik een beetje veel vind. Het is om u...
Voorbereiding Reacties: 9 12-5-2012 10:20:50

Sandra
Ringen zijn klaar!
Hallo allemaal, Eerst en vooral: veel plezier aan de 12-mei bruidjes vandaag! Ik ga zelf mijn toekomstige zijn nichtje nog make-upen zo dadelijk, want zij is vandaag getuige op een trouw :-). Onze ringen zijn klaar!! Joepie!! Mijn verloofde wist he...
Voorbereiding Reacties: 7 12-5-2012 10:08:46

tine
de laatste rechte lijn...
Hallo, Ik kan hij bijna niet geloven, volgende week is het zover... Doordat wij een redelijk klein feest geven (in een gewone zaal met catering) moeten er nog enkele dingen geregeld en gedaan worden, we moeten nog de laatste spulletjes kopen voor de ...
Voorbereiding Reacties: 2 12-5-2012 7:58:15

Martine
Vrijgezelen
Spannend . Vandaag is het mijne vrijgezellen . Ben eens benieuwd wat mijn vriendinnen in mekaar hebben gestoken .
Voorbereiding Reacties: 0 12-5-2012 7:52:25

Rebekka
en het aftellen is gestopt..
Nu komt het er echt aan, morgen is het zo ver, gelukkig dat het weer er voorlopig goed uit ziet, ik wil iedereen hier alvast bedanken voor de vele ideeen en hulp die ik gekregen heb, ik besef het nog steeds niet dat het morgen echt zo ver is maar ...
Voorbereiding Reacties: 8 12-5-2012 0:00:17

Mieke
11 maand te gaan
De teller hier beneden is onder de 365 dagen. Gestart met op te schrijven wat we allemaal moeten voorbereiden en aangezien ik onze trouw helemaal zelf in elkaar stop ( uitnodigingen, ceremonie op avondfeest, inkleding van de zaal, traiteur zoeken, .....
Voorbereiding Reacties: 0 11-5-2012 20:59:27

Anneleen
5 maanden om alles te plannen! Spannend, maar leuk!
Hoi iedereen Mijn vriend en ik zijn verloofd sinds vrijdag 13 april '12 (toch geen ongeluksdag dus) en wilden eerst trouwen op zaterdag 13 april '13, maar hebben gisteren samen met onze ouders besloten om er oktober 2012 van te maken. Over ongeveer 5...
Voorbereiding Reacties: 13 11-5-2012 20:50:51

natje
morgen D-DAY :-))
hey bruidjes morgen is eindelijk de grote dag aangebroken . wij zijn verloofd van augustus 2010. eindelijk is het zover !! zal een van mijn laatste berichtjes zijn hier op forum maar wil vooral al de bruidjes  en het forum bedanken want dank...
Voorbereiding Reacties: 13 11-5-2012 15:52:13

Jennifer
Spanddoek-tip voor versiering - NU op vistaprint !
Hey beste bruidjes ! Op dit moment loopt er een promotie op vistaprint.be. Je kan tegen zeer goede prijs een kleine tot zeer grote spanddoek (ook eigen ontwerp) bestellen. Voor de standaardspanddoek (klein formaat nl 90 x 52) betaal je ENKEL de verz...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2012 14:14:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...