Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
...
Volgende
Laatste
olivier
kasteel rozerie aalst
hallo,zijn vandaag langs geweest in kasteel rozerie te aalst. Wel mooie lokatie.heeft iemand ervaring met de rozerie?alvast bedanktgroetjesolivier en mieke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
21-12-2007 17:16:16
Birgitt
't Krekelhof in Gooik
HalloBedankt voor de reacties op mijn vraagje over het Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen!Ik ben hier al onmiddellijk met een volgend vraagje, kent iemand het Krekelhof in Gooik?Ik ben benieuwd naar de reacties!Alvast bedankt!GroetjesBirgitt en Olivi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
20-12-2007 20:01:29
Birgitt
Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen
HalloGraag had ik geweten of er al iemand van jullie ervaring heeft met Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen? Alvast bedanktGroetjesBirgitt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
14
20-12-2007 9:27:07
Tine
Dringend gezocht: kleine feestzaal
Dag bruidjes,Na lang overleg hebben we besloten onze trouwfuif kleiner te houden dan eerst gepland. Eerst dachten we thuis een tof feestje te houden, maar da's een beetje moeilijk voor de drankvoorziening op ons appartement op de 2de verdieping :-) D...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
19-12-2007 19:03:25
Els
Ter Biest Lauwe
Hey!Iemand ervaring met zaal Ter Biest in Lauwe?Zo ook met een goede DJ voor die zaal?alvast dank
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
18-12-2007 19:41:33
Céline
Marquette
Heeft iemand ervaring met feestzaal Marquette ? Graag jullie reactie / opinie.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
18-12-2007 14:36:34
dorien
Hof Ter Meyghem - Oudegem!!
Hallo,Wij zijn er nog steeds niet uit welke feestzaal wij zouden kiezen voor onze trouw. Heeft er iemand ervaring (positief/negatief) met Hof ter Meyghem in Oudegem?Het is echt dringend, voor eind volgend jaar nog. Dus elk advies is welkom!groeten,Do...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
18-12-2007 11:43:15
Julie
zaal, gebouw waar alles zelf kunnen doen: meetjesland, Eeklo, Gent
Hallo bruidjes in spe,mijn vriend en ik zijn afgestapt van het idee om alles uit handen te geven en zijn tot de conclusie gekomen om zelf ons feest te organiseren. Daarom zijn we op zoek naar feestzalen, gebouwen, ... waar we zelf onze aankleding en ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
18-12-2007 9:33:52
veronique
kelders Novotel/Sofitel Gent
Hallo! Wie is er al eens naar een feestje in de gewelfde kelder van het Novotel of Sofitel geweest (of is dat 't zelfde? wel ander adres...)? Ik ben er als kind eens doorgelopen en vond 't toen geweldig om ooit te trouwen, ma ja... nu ben ik wel wat ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
17-12-2007 13:39:49
Mieke
@ Charlotte en Nele die in de Cortina trouwen
Dag Charlotte en Nele,Wij mochten vorig weekend dus naar de Cortina voor het feest van onze trouw 27-06-09 (nog een eindje dus). Van zodra ik daar binnengekomen was, had ik echt een gevoel van waaaaaaaauw, dit is het! De ontvangst was erg goed, we ha...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
17-12-2007 12:59:57
Valerie
aankleding feestzaal
Hallo allemaal,Wie deed er zijn huwelijksfeest in een zaal die je zelf moest aankleden? Wij kozen voor een prachtige 'kinderboerderij' met feestzaal waarvan de oude schuren werden omgebouwd. De vloeren zijn heel mooi maar de muren zijn gewoon bakstee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
15-12-2007 0:04:12
dieter
Huis van Wonterghem (Kuurne)
Hallo, heeft iemand ervaring met feestzaal "Huis van Wonterghem" te Kuurne?groetjesSylvie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
12-12-2007 23:35:14
Debby
Bloempjes voor de tafels.
Hallo,Ik heb net offertes gekregen van 2 verschillende zalen...Is het normaal dat ze zoveel geld vragen voor de bloempjes op de tafels???Heeft er iemand een idee van een bloemist in Antwerpen of omgeving die minder vraagt?Of is dit allemaal zowat het...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
12-12-2007 15:37:58
christoph
Krekelhof (Gooik) of Hof Ter Heyde (Kester).
Kan iemand ons meer info geven qua eten/sfeer/prijs-kwaliteitthx
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
10-12-2007 19:21:04
Debby
Horta of Domein Martinus!
Hello iedereen,Zij zaterdag naar Horta gaan kijken en naar domein Martinus.Horta was echt heel mooi!!Een deel was voorzien voor de receptie en dan met schutsles afgebakend de rest was voor het feest!Heet feest was voor 200 personen maar vond dat zelf...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
10-12-2007 16:56:54
Eerste
Vorige
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotografie Luna
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info