Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Caroline
Rode loper gezocht
Hallo, Zoals de titel het al zegt zijn we opzoek naar een Rode loper. Mag tweede hands zijn (ls hij maar 'redelijk' proper is). Heeft iemand een rode loper die weg mag? We zijn nog aan't twijfelen, maar lijkt me leuk om bij mijn ouders te leggen. ...
Voorbereiding Reacties: 3 11-5-2012 14:01:40

Janine
Tule
Dag medebruidjes, waar kopen jullie tule en waar gebruiken jullie ze voor? Enig idee van kostprijs per meter? Ik zou ze bij ons thuis aan de inkom gebruiken en misschien in de kerk, aan de stoelen. Dus ik heb wel een aantal meters nodig... Merci!...
Voorbereiding Reacties: 3 11-5-2012 13:54:27

sophie
tafelschikking
Ik zit met een probleem: ik heb iedereen aan tafels gezet. Mijn familie bij elkaar, zijn familie, mijn en zijn collega's aan een tafel maar ik zit met een paar mensen die ik eigenlijk nergens kan bijzetten. Zij zijn steeds met 4 personen omdat ze elk...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2012 12:36:48

Debbie
trouwartikelen.nl
Hallo Omygod ik denk dat ik veel geld kwijt zal zijn. Ben terecht gekomen op de site trouwartikelen.nl! Wat ik allemaal op het oog heb: witte loper, gastenboek, naamkaartjes houder, bedankje, kousenband, strooiblaadjes, wegwerpcamera's, auto versier...
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2012 12:27:51

Linsey
De tijd gaat snel!
Nog 21 dagen op mijn teller ... 21!!!! Wat is de tijd weer voorbijgevlogen... OK we zijn maar kort verloofd geweest maar toch, ik kan me niet voorstellen dat ik binnen dit en 3 weken een getrouwde vrouw zal zijn! Maar met die 21 dagen op de teller, ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2012 11:52:22

treesje
klik gekregen
hallo bruidjes, na een emo weekje en mijn emo weg te eten, stond ik deze morgen op de weegschaal en pffffffff dat was niet goed, heb nu echt wel de klik in mijn hoofd dat ik er iets moet aan doen, en vanaf vandaag ga ik voor de - 4 kg. wil er het ech...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2012 7:13:21

Bettina
whaaaaaaaaaaa
de dagtelling is overgegaan in de laatste uren!!! deze week heb ik slecht geslapen maar afgelopen nacht heb ik kunnen doorslapen. Hopelijk vanacht nog is en zijn de kindjes braaf want ventje is bij zijn ouders gaan slapen om ons dan met de limo op t...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2012 6:56:17

Tiffanie
Nog 2 maand en half en plots 'help!'
Hoi allemaal, Goh, ik tel hier al van boven de 500 dagen af, en nu zit ik aan 78 dagen.. Zo lang kijk er al naar uit, zo lang tel ik met plezier de dagen af. Maar nu het zo dichtbij komt word ik eigenlijk een beetje bang, heb ik iets van 'H...
Voorbereiding Reacties: 5 10-5-2012 23:41:24

Sara
bruidstaart
wij zijn volop bezig met de menu samenstelling en menu vastleggen met de zaal. Een van de dingen waar we het nog niet over eens zijn is de bruidstaart. Dus iedereen, hoe ziet/zag jullie bruidstaart eruit? Wanneer hebben jullie die aangesneden en met ...
Voorbereiding Reacties: 17 10-5-2012 17:35:12

Tina
Ervaringen Jenjenhouse?
Hey iedereen! Zoals de titel al zegt: zijn er mensen die ervaring hebben met de website Jenjenhouse? Lijkt een beetje op Lightinthebox, maar vind er op het forum hier geen info over terug en via internet ofwel heel negatieve of heel positieve ding...
Voorbereiding Reacties: 1 10-5-2012 13:57:05

Silke
Gezien we toch alles delen...
Dag mede bruiden, Zoals de titel het al zegt: Gezien wij, vrouwen onder elkaar (en natuurlijk de enkele mannen op het forum) al zoveel delen, dacht ik dat het wel leuk kon zijn om volgende ook te delen met jullie: onze website rond ons huwelijk! h...
Voorbereiding Reacties: 8 10-5-2012 12:59:36

Patrizia
wat te doen? Uitslag na het harsen...:-S
Hallo dames! Vorige week vrijdag ben ik even langs Yves Rocher gepasseerd om voor het eerst mijn wenkbrauwen en bovenlip te laten harsen. Had vooral schrik voor de pijn, maar uiteindelijk viel het reuzegoed mee...dus ik héél tevreden naar h...
Voorbereiding Reacties: 9 10-5-2012 12:58:46

Debbie
help - website gezocht
hallo! Ik heb eens op een website gezeten gelijkaardig zoals light in the box. Het was iets met het woord 'wedding' erin. En je kon uitnodigingen, gastenboeken, ... vanuit de hele wereld bestellen. Hopelijk kan iemand me helpen? 
Voorbereiding Reacties: 10 10-5-2012 10:57:53

Deborah
VW busje
Hoi iedereen, wij zijn op zoek naar ons vervoer, een T1/T2 volkswagen samba busje... we kregen al wat prijzen, maar verschrikkelijk duur... wie kan ons helpen? Alvast bedankt! grts
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2012 21:37:31

Anke
Zenuwen
De Zenuwen beginnen nu al te komen, en het zijn nog 8 dagen. Wat gaat dat zijn de dag er voor; amai ze.
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2012 21:12:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...