Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
Kousenband
Hallo iedereen,Kan iemand mij zeggen waar je een kousenband kunt kopen? ik ben van de regio limburg. Aan welk been wordt deze band dan gedragen? Alvast mercikes!
Andere Reacties: 6 11-8-2008 8:04:06

Sarah
Ann-Sophie in Gent
HalloIk heb al een paar goeie kritiek gelezen over deze bruidswinkel maar vind nergens het adres kan iemand me helpen?MerciGroetjesSarah
Andere Reacties: 3 10-8-2008 21:58:41

Cynthia
@Valerie (huifkarren)
hey Valerie,je had geproken om tussentijds huifkartocht te maken, nu heb ik eens gekeken op internet en lijk maar niets te vinden...Waar heb jij de huifkar gehuurd?Indien andere bruidjes adressen weten om een huifkar te huren, laat maar horen!Groetje...
Andere Reacties: 4 10-8-2008 21:41:46

Tim
Ervaring zaal Hof Ter Meyghem Oudegem
Hallo allemaal,Mijn vriendin (inmiddels verloofde) en ik trouwen op 10/01/09Vermits de tijd kort moeten we snel gaan beslissen over een zaal, graag hadden we ervaringen gehoord van mensen die in Hof Ter Meyghem (in oudegem/dendermonde) reeds feesten ...
Andere Reacties: 4 10-8-2008 21:35:03

Mariëlle
K3 'Ik wil met je trouwen'
HelloWij zijn 10 jaar samen en hebben 3 kids. Na de openingsdans - er tegenaangeplakt - zouden we iets met z'n vijven willen doen. Heeft er iemand een goed idee? Ik had al gedacht aan "ik wil met je trouwen' van K3, omdat dat voor onze 3 meisjes...
Andere Reacties: 8 10-8-2008 21:22:59

Tilly
B&W Design
hallovoor de komende bruidjeseven laten weten ivm decoratiewij hebben beroep gedaan op B&W Design van Kortemark voor de ballonnen voor ons huwelijk 23/08/2008.Als je uw kerk of zaal een extra WAUW effect wil geven, dan moet je echt kiezen voor ba...
Andere Reacties: 2 10-8-2008 18:42:38

Wendy
artiest van noordzeekust
Haihoe heet de zanger nu weer dat het liedje aan de noordzeekuste pam pam pam pam aan dat noorzeestrand, jij en ik in een bootje al de rest aan de kantzingt???kan er ni opkomen hahahagroetjeswendy en patrick13/09/08
Andere Reacties: 2 10-8-2008 18:13:07

evy
wensen
Wij willen een ganse box vullen met wensen voor het bruidspaar. Af en toe laat onze inspiratie het afweten. Helpen jullie mee? Wat wensen jullie het bruidspaar toe? Laat uw fantasie de vrije loop :-)
Andere Reacties: 1 10-8-2008 17:57:52

Saskia
Couture ann aalst
Heeft iemand ervaring met Couture Ann van aalst? Zijn de jurken er duur en moet je land op voorhand bestellen?
Andere Reacties: 7 10-8-2008 17:36:46

evy
cadeau-opdrachten
Heeft er iemand een idee om het bruidskoppel opdrachten te laten doen om nadien hun cadeau te vinden?
Andere Reacties: 4 10-8-2008 16:44:32

Vanessa
oldtimer gezocht
Wij zijn op zoek naar een oldtimer voor ons huwelijk op 5/09/2009.Ik heb al naar een paar bedrijven gemaild maat deze zijn op deze datum al bezet. En ik die dacht dat ik er op tijd bij zou zijn. :-)grtjes
Andere Reacties: 3 10-8-2008 15:30:38

Hanne
sketches op avondfeest..
hallo allemaalWij hebben een diner vanaf 19u (waarschijnlijk pas om 20u aan tafel) met dan vanaf 22u nog volk voor dessert en dans... Als er sketches zouden zijn, ... en die gaan er waarschijnlijk zijn, hoe plannen jullie die? tijdens diner of wachte...
Andere Reacties: 4 10-8-2008 12:51:28

Hanne
vriendinnengroepje parnters uitnodigen??
Hoi hoivan de meeste vrienden of vriendinnen nodigen we wel de partner uit, omdat we die odd ook kennen of omdat ze echt wel van moeten komen of.. Maar nu is er zo'n groepje,we komen altijd samen met vier. de mannen zijn er NOOIT bij, trouwens, er wo...
Andere Reacties: 7 10-8-2008 10:32:04

Amber
9 augustus was FANTASTISCH!!!!!
Mijn beste collega-bruidjes, wij zijn gisteren getrouwd en het was in 1 woord FANTASTISCH! Zoals beloofd volgt hier een verslag van onze mooiste dag (zodra de foto's er zijn dan laat ik het jullie weten).Na een onrustige nacht werd ik tegen 6u wakker...
Andere Reacties: 6 10-8-2008 10:19:26

Annelies
trouwingen - Traditions
Hallo allemaal,Heeft er iemand ervaring met de trouwringen van de collectie 'Traditions'(http://www.traditions-trouwringen.be/)
Andere Reacties: 1 10-8-2008 8:45:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...