Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Karolien
Huyze De Baere
Hey,heeft iemand ervaring met "Den Hof" in Zelzate? Wij zijn naar deze zaal gaan kijken, maar we vrezen dat ze een beetje te klein is voor 150 personen. De eigenaar zegt dat het mogelijk is maar we hebben onze twijfels. Probleem is dat we d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-12-2007 15:16:40

Els
Cofar Roeselare
Hey,Iemand ervaring met feestzaal Cofar in Roeselare?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-12-2007 20:26:43

Stijn
Hof Van De Putte
Hallo,heeft iemand ervaring met het Hof Van De Putte in Zegelsem? Wij houden er mei 2008 ons trouwfeest en misschien dat we tips kunnen gebruiken. Ik heb op een ander forum gemerkt dat Saskia haar feest daar dit jaar heeft gehouden maar kan haar natu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-12-2007 19:11:50

christoph
feestzaal gezocht
Hallo iedereen ,wij zijn op zoek naar een zaal voor ons trouwfeest.We zouden ongeveer 150 genodigdheden hebben.Wij twijfelen momenteel tussen De Parel (denderwindeke),Krekelhof (Gooik), Hof Ter Heyde (Kester).Als toevallig iemand hier meer over weet ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-12-2007 13:06:29

Julie
feestzaal Braemhof
Hoi iedereen, heeft er iemand ervaring met het Braemhof in Gentbrugge? Graag zowel posititeve als negatieve reacties.Alvast bedankt, groetjesJulie
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-12-2007 14:12:31

Anne
danjewel bruidjes;)
Onze feestzaal ligt definitief vast, we hebben gekozen voor 'de residentie' in Lichtaart, als je nog een zaal zoekt, zeker gaan kijken, we zijn er al gaan eten het is er prima, prachtige feestlocatie en iedereen is SUPERvriendelijk :)nogmaals dankjew...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-12-2007 12:04:18

Anneleen
de waterhoek
hallo iedereenWij hadden gisteren een eerste afspraak met de waterhoek. Ik wil mijn trouwfeest hier al geven sinds ik een kind was, maar wat was ik teleurgesteld toen ik de zaal zag. Wij zouden de zaal 'het lavendelhofke' krijgen, maar omdat wij met ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-12-2007 10:58:45

Silke
feestzaal geboekt
Ik wil iedereen nog eens bedanken voor de gouden tips!Gisteren is de knoop doorgehakt en hebben wij een zaal in afspanning de jachthoorn geboekt.Ben zo blij als een klein kind. Vooral omdat de jachthoorn mijn droomzaal was vanaf dat ik een klein meis...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-12-2007 8:38:18

Virginie
Feestzaal Alta Ripa Avelgem
Hallo iedereen!Zijn er mensen die ervaringen hebben met feestzaal Alta Ripa uit Avelgem? Alle commentaar is welkom, of het nu positief of negatief is. M'n vriend en ik trouwen in september 2009 (ik weet het, nog lang maar we willen zeker een zaal die...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-12-2007 21:40:30

saskia
feestlocatie, zelf catering verzorgen
Volgend jaar september gaan we trouwen. En we zijn nog op zoek naar een leuke feestlocatie met sfeer, maar waar het ook mogelijk is om zelf de catering te verzorgen. Wie heeft er tips of ideeen? We zoeken in de buurt van axel/ zelzate/ wachtebeke/ si...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-12-2007 10:07:02

Britt
Cateraars Hendrickx Feesten of Gourmet Invent
Heeft er iemand al ervaring met catering Hendrickxfeesten uit Turnhout of Gourmet Invent uit Merelbeke?Goed? Lekker? Duur, niet duur?Ik hoop echt dat iemand me kan helpen.Want de zaal die wij willen boeken werkt samen met hen.En je bent niet verplich...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-12-2007 13:52:06

Pieter
iemand ervaring met Salons 't Groenhof?
Wij zouden op 3 mei volgend jaar trouwen en zijn volop bezig met de zoektocht naar een zaal. We hebben al heel wat zalen bezocht, maar de beste indruk hebben we van Salons Roskam (Merelbeke) en Salons 't Groenhof (Melle).Over Salons Roskam hebben we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-12-2007 13:48:43

dorien
Domein Molenhof - Roosdaal
Hey iedereen,wij zijn nog op zoek naar een feestzaal! Iemand reactie op bovenstaande, want ik vind er op het net nergens één terug. Positief of negatief, over de service of het eten... hoe meer reacties hoe liever, hé!Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 5-12-2007 12:52:01

wendy
wat zou een fuif kosten?
na veel weg en weer gepraat hebben we de beslissing genomen om enkel met de dichte familie te gaan eten. als het aan mijn vriend lag zou het daar ook bij blijven.aangezien ik wel iets meer wil op die dag heeft hij toegegeven aan een fuif voor de vrie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-12-2007 22:32:41

veronique
La Ramee/ de Architect?
Hey, heeft er iemand ervaring met één van deze twee zalen? Het idee van de kraampjes van La ramee spreekt ons wel aan, supermooie locatie ook, maar het is nogal ver (mijn familie woont in de omstreken van Gent/ Deinze en ze zijn veel te tal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-12-2007 19:28:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info