Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Bruidsschoenen
Hallo allemaal! Kan er mij iemand helpen met een winkel waar ik bruidsschoenen kan vinden regio Aalst, Denderleeuw, Ninove, ... Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-10-2014 18:25:49

Stefanie
Vervoerswijze en tijd tussen burgerlijke en kerkelijke trouw
Hallo! Wij trouwen in mei in Hasselt. Voorlopig staat ons wettelijk huwelijk gepland (op het stadhuis) om 12h30 en ons kerkelijk huwelijk (in de Virgajessa-basisliek, op 5min stappen van het stadhuis) om 13h30. De vragen die ik mij nu stel: -&nb...
Ceremonie Reacties: 6 14-10-2014 15:40:03

Gudrun
troubles met verloop van de dag
Dag dames (en heren), ik trouw volgend jaar op een vrijdag in oktober, en worstel een beetje met de planning. Mijn schoonouders hebben heel veel kennissen die ze graag willen uitnodigen. Wij zouden deze mensen een uitgebreide receptie willen aanbied...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2014 13:28:55

Sofie
Afspraak gemaakt!
Hey bruidjes Juist DE afspraak gemaakt om mijn droom jurk te kiezen bij couture ann! Ben zo in de wolken :-D Veeeeeeel groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-10-2014 11:29:37

Britt
versiering gemeentehuis en trouwwagen
HOI, heeft er iemand toevallig nog leuke ideeën om het gemeentehuis en trouwwagen te versieren. Ik hou van originaliteit. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 2 13-10-2014 23:26:10

Lore
Kapper aan huis regio Brugge
Hallo, Kent er iemand een goede kapster aan huis regio Brugge-Zedelgem? Mijn huidig kapster komt helaas niet aan huis op een zaterdagochtend :(Ik zou graag mijn haar los laten (wel licht opgestoken) en men haar licht golvend. Ideetjes van goede kapst...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 13-10-2014 22:38:12

Jas
Het 's Graevenhof
Hallo toekomstige bruidjes! Wij zijn aan het denken om te trouwen in het 's Graevenhof in Schilde. De grote zaal is geen optie want deze is reeds benomen en twijfelen over de kleinere zaal (commanderie). Hierin zouden ze 130 personen kunnen neerzet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-10-2014 22:23:38

kim
wie trouwt op 15/05/2015
hoi allemaal, ik ben nu al een dikke maand verloofd en dus ook al een dikke maand actief op dit forum. Ik heb al gezien dat er nog koppels trouwen op 15 Mei 2015, maar ben eigenlijk benieuwd hoe ver jullie al staan met de voorbereidingen en waar...
Voorbereiding Reacties: 10 13-10-2014 20:45:55

Kirsten
Locatie regio Aalter
Hallo iedereen na 11 jaar samen te zijn, een huis en een kind erbij heeft hij het eindelijk gevraagd, we gaan trouwen Nu willen we het graag intiem en budgetvriendelijk houden Ik ben in eerste instantie op zoek naar een feestlocatie Liefst niet de k...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2014 17:50:18

Keke
100 dagen getrouwd en frustratie (een gouden raad!)
Dag iedereen Precies 100 dagen getrouwd en we zijn zeer teleurgesteld. Niet in elkaar hoor, zeker niet! Tussen ons is altijd nog super!! We zijn enorm teleurgesteld in onze trouwringen. Ik heb hier eerst reclame gemaakt voor de juwelier maar 10...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 20 13-10-2014 17:14:42

charlotte
ervaring met funky D?
Hallo, Wij zijn op zoek naar een coverband om de avond toch op een andere manier in te zetten. Heeft er iemand ervaring met Funky D? Ik had gelezen dat zij 'tussen het publiek gaan staan?' Benieuwd naar jullie ervaring hiermee!! Bedankt alvast!!
Muziek - Live Reacties: 5 13-10-2014 16:05:42

Mich
ik hoop dat ik er geen spijt van krijg!
Dag bruidjes! Wat mij de moeilijkste opgave van allemaal leek, is uiteindelijk van een leien dakje gelopen en de keuze voor mijn trouwjurk is dan ook gemaakt. Ik was dolblij met het aanzoek van mijn vriend, maar vanaf minuut één heb ik mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-10-2014 15:26:35

Mich
fastfood catering
Dag iedereen Voor het eten op ons avondfeest willen we geen diner aan tafel. Sowieso willen we voor heel de dag geen stijve bedoening, maar mag het voor ons allemaal wat gemoedelijker en losser. Bij een diner aan tafel zouden we bovendien ook bij on...
Voorbereiding Reacties: 7 13-10-2014 14:39:02

Wendy
visagiste+haar aan huis regio Edegem
Hoi, Iemand tips voor visagiste en kapper aan huis regio Edegem? Groetjes, Wendy
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 13-10-2014 13:14:35

Ben
Alternatieve viering maar toch kerkelijk ingezegend
Hallo allemaal, Wij gaan volgend jaar trouwen voor zowel de wet als voor de kerk. Nu willen wij een alternatieve viering organiseren met veel persoonlijke teksten en gedichten. Het moet een viering zijn die we zelf zo veel als mogelijk in mekaar wil...
Ceremonie Reacties: 3 13-10-2014 11:33:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...