Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ann
Planning namiddag
Hallo,Ik zit met een vraagje... Wij trouwen voor de kerk om 12 uur. Ik vermoed dat we hier gaan buiten zijn tegen 13u30 (ruim gerekend), dan vertrekken tot bij mijn ouders. Nadien zou de suite een broodjeslunch krijgen in de feestzaal. Ze zouden du...
Andere Reacties: 4 9-8-2008 23:04:25

Van Gelder
taverne/restaurant De Karper
Iemand ervaring met De Karper in Kessel?Wij zouden daar graag gaan eten met de naaste familie, er is ook een grote speeltuin voor de kindjes. Graag hoorde ik jullie reacties.Groetjes Caroline
Andere Reacties: 0 9-8-2008 22:08:59

Gwendoline
Al één week getrouwd:-)
Beste toekomstige bruidjes, 1 augustus 2008 was het eindelijk zover!De dag is voorbij gevlogen, de aansluitende huwelijksreis ook.Het was echt een dag om nooit te vergeten en ik wens alle toekomstige bruidjes een even zalige dag toe!PS: Nu ben ik bez...
Andere Reacties: 1 9-8-2008 21:00:44

Eline
kapsel
Wie kan er mij een foto sturen van haar kapsel de dag van de trouw? Ik heb lang haar dat ik wil laten opsteken.. niet erg strak..eline_guettard@hotmail.com
Andere Reacties: 1 9-8-2008 20:00:00

Nele
decoratie zaal
Hoi bruidjes,Ik heb even jullie mening nodig. Wij hebben een parochiezaal gehuurd voor ons avondfeest en moeten dus zelf voor de aankleding zorgen. Ik wil hier ook niet superveel aan uitgeven, maar het moet wel heel mooi zijn. Ik had gedacht om ecru ...
Andere Reacties: 4 9-8-2008 19:07:55

joke
TEKST DANKWOORD MISBOEKJE
Hoihoi,wij zijn nog op zoek naar een tekst voor het dankwoord om in ons misboekje te zetten, hed er een gevonden maar dat was niet goed genoeg voor onze priester. het moet over wijn en brood gaan of zoiets. weet niet eens wat hij bedoeld. kunnen jull...
Andere Reacties: 9 9-8-2008 17:45:35

Thalia
uitgeblust
hey, met nog 20 dagen te gaan voor de trouw ben ik compleet uitgeblust. Ik sta al meer dan een jaar onder stress, eerst was er het werken, avondschool en universiteit die ik moest combineren, nu is het werken en de trouwplanning. Hierbij komend is er...
Andere Reacties: 3 9-8-2008 17:26:48

wendy
partituur
Hey,Wij trouwen zaterdag 27 september en zoeken nog een pianopartituur van allegria.Kan iemand mij helpen?
Andere Reacties: 1 9-8-2008 16:37:44

sarah
huwelijksdatum veranderen!
wij hebben heel wat miserie gehad met de zalen (diner+avondfeest) we zijn het beu! nu kiezen we voor een ander concept. 's middags op resto met familie (de oudere garde) en 's avonds een feesje in een zaal (de jongere garde), goed idee? als gevolg he...
Andere Reacties: 5 9-8-2008 15:26:05

Sofie
@ Heidi trouwmis + doop
Hoi Heidi,Onze mis zit inderdaad al volledig in elkaar en is goedgekeurd door de priester. Bij ons is het zonder hosities en al die dingen, maw geen eucharistie maar woorddienst. Ik vind dit veel persoonlijker en intenser. (woorddienst en eucharistie...
Andere Reacties: 4 9-8-2008 15:04:42

romina
de getuigen
hallo iedereenvraagje: ik zou heel graag mijn dooppeter vragen om mijn getuige te zijn. Nu weet ik niet of dit kan. Ik zie steeds dat de bruid ook een vrouwelijke getuige naast zich heeft staan. Kan/Mag dit ook een man zijn? Ik vind daar nergens enig...
Andere Reacties: 3 9-8-2008 14:00:41

An
dansfeest....tijdplanning
Hallo, Wij hebben een dansfeest als huwelijkfeest... We eten in zeer beperkte kring en vanaf 21u komen al onze gasten toe. Ik vroeg me af hoe zo een avond er dan uit ziet, kan iemand me helpen in deze tijdsplanning. Het gaat dus om het gasten begroet...
Andere Reacties: 5 9-8-2008 11:07:20

ulrika
Verkoop prachtig trouwkleed!!!!
Hey bruidjes,Mijn mooi huwelijk is spijtig genoeg om (02/08/08). Tijd dus om mijn kleed te verkopen. Het heeft geen zin om thuis in de kast te hangen. Ik heb er mooie foto's en beelden van!!! Nu kan ik iemand anders ermee plezier doen! Ik heb enorm v...
Andere Reacties: 3 9-8-2008 10:55:47

marijke
vandaag is het ONZE DAG!!!!
hey allemaal! VANDAAG IS HET ONZE DAG!!!!!! ben zo blij!!!!!!!! en de zon schijnt!!! yeay!!!!!over 45 minuten moeten we op het gemeentehuis zijn, niet te doen! iedereen veel succes!marijke9/08
Andere Reacties: 4 9-8-2008 9:51:21

Liese
@ Amber (en alle andere bruidjes van vandaag!)
Hoi Amber,ik ben je regelmatig tegen gekomen op het forum, en ik wou jou (en alle bruidjes) bij deze een geweldige, zalige, romantische trouwdag wensen!! Geniet ervan met volle teugen, en kom zeker regelmatig nog eens langs hier he!Groetjes,Liese09/0...
Andere Reacties: 2 9-8-2008 9:02:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...