Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
...
Volgende
Laatste
Mieke
Feestzaal Cortina in Wevelgem
Dag bruidjes,Wij zijn volop op zoek naar "de perfecte feestzaal". We hebben al een paar zalen bezocht maar bij geen enkele zaal had ik echt een volledige waaauw-effect. Ik bedoel, er was altijd wel iets dat niet goed was: zaal ietsje te kle...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
4-12-2007 14:00:39
Debby
Domein Martinus.
Hallokes,Ik heb een paar vraagjes aan diegene die er al getrouwd zijn.Ik heb het proberen te googlen maar vond niet direct wat ik zocht.-Wie heeft er ervaring mee met het hotel hiervan?(wij zouden nl eventueel enkele gasten daar willen laten slapen.)...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
16
4-12-2007 10:46:20
betsy
feestzaal
hoi zijn er mensen met ervaring wat betreft feestzaal den eyck te kasterlee?sureplus de huisdj???
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
3-12-2007 22:19:38
Annelies
Zaal in de omgeving van Turnhout?
Hey! Mijn aanstaande en ik trouwen volgend jaar in november en op onze checklist staat "Feestzaal zoeken". Moeilijk jobke, vind ik. Wij willen een heel gewone zaal, waar we geen 7-gangen diner willen organiseren, maar eerder een soort "...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
3-12-2007 21:36:19
Virginie
Alta Ripa Avelgem
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
3-12-2007 16:31:26
Debby
La Riva Antwerpen
Heeft er iemand hier al een feest gegeven?Of is er iemand al naar een feest geweest in La Riva in Antwerpen?Thanks!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
3-12-2007 10:19:12
Silke
Kleine feestzaal
We zijn volop bezig met feestzalen te zoeken maar stuiten steeds weer op hetzelfde probleem een erg kleine groep.Onze receptie zou voor een 60 tal mensen zijn en ons avondfeest voor een 40tal mensen.We bezochten reeds het rivierenhof, maar werden hie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
2-12-2007 23:00:15
Karolien
Feestzaal 't Molenhof te Zwijnaarde
Heel dringende vraag!! Wij hebben al heel wat zalen bezocht en twijfelen nu nog tussen Salons Roskam (Merelbeke) en 't Molenhof (Zwijnaarde). Kennissen van ons bezochten reeds Salons Roskam dus hun indruk kennen we al. 't Molenhof wist ons ook te ove...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
2-12-2007 19:32:38
Kim
Zaal Renard (vroeger Renardeau)
Hey allemaal,Ik ben nu een aantal weken verloofd en ik begin toch uit te kijken naar zalen. Nu viel mijn oog op zaal Renard en ik was onmiddellijk verkocht... Is er iemand die ervaring heeft met deze locatie? Prijs? Verschillende formules? Eten (+ mo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
2-12-2007 19:24:48
Claudia
gevonden...
Ben zo blij ...Zaal is vastgelegd!!! Op de dag dat wij 1 maand verloofd zijn ligt onze zaal vast. wij zullen ons feest geven in Résidence Stiemerheide in Genk (vroegere golfhotel )nog veel succes met de voorbereidingen iedereen !!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
2-12-2007 10:00:55
karolien
feestzaal het eikelhof
hallo , ik vroeg mij af of er nog iemand al naar een feest geweest was in het eikelhof en als de huisdj goed mee valt .groetjes lientje
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-12-2007 15:56:54
Mieke
feestzaal
Wij gaan feestzaal 't festijn kiezen in Beerzel. Ik heb op het forum al goede reacties gelezen op deze zaal. Deze reacties zijn echter van een tweetal jaar geleden. Wie is hier recent nog geweest? Vonden jullie het goed?GroetjesMieke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
30-11-2007 23:28:28
Anneleen
Feestzaal De Oude Melkerij
Hallo, heeft er iemand van jullie ervaring met de feestzaal De Oude Melkerij te Gids?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
30-11-2007 22:31:18
heidi
De Moriaen - De Jachthoorn
Hoi,Zijn er hier mesnen die reeds gefeest hebben of die hun feest plannen in De Moriaen of De Jachthoorn? Alle info welkom!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
30-11-2007 8:35:07
Chris
Ga niet naar deze feestzaal! Keienhof!!!
hoi iedereen, graag wil ik jullie waarschuwen voor feestzaal keienhof in heide-kalmthout. Wij zijn er 3 keer op gesprek geweest en betaalden een voorschot van 250 euro. Toen we voor de 4e keer gingen werden we heel onbeschoft behandeld. We waren marg...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
29-11-2007 21:31:25
Eerste
Vorige
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Foto Vari
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info