Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

mimi
Wat geven we aan onze ouders?
Ik heb echt geen idee wat ik aan mijn ouders cadeau moet doen. Mijn oudste broer heeft na zijn trouw een grote foto van hem en zijn vrouw laten inkaderen en aan mama en papa gegeven. Ik weet dat mama dit gebaar toen wel lief vond, maar dat ze dit ont...
Voorbereiding Reacties: 9 8-5-2012 14:20:01

darinka
Graveren?
Hej iedereen, Wij zijn op zoek naar een winkel waar ze glas graveren/zandstralen liefst in de buurt van zandhoven. Ik heb bij action zeer mooie windlichten gekocht waar ik een tekstje zou willen laten in graveren/zandstralen om onze ouders te bedan...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2012 14:02:12

Kenny
thema snoep
Hallo, Wij hebben ook het thema snoep, toch voor de tafelaanduiding. We geven ook iets af bij het binnenkomen een soort doosje met wat snoep in waar ook onze bedanking bijzit. Normaal op tafels zouden we een pot zetten met diezelfde snoepjes er...
Voorbereiding Reacties: 13 8-5-2012 9:46:22

Sandra
De klok stond gisteren even stil...
Hallo allemaal, De komende dagen zal het even stil zijn met voorbereiden denk ik. Gisteren stond de tijd even stil... Mijn verloofde naar spoed met een werkongeval - uiteindelijk oppervlakkige wonde, maar zo ééntje die nog kan ontsteken en...
Voorbereiding Reacties: 22 8-5-2012 9:23:08

Ellen
verslagje 5 mei
Hey  allemaal, Onze dag is al gepasseerd, wat is het vlug gegaan! 5u15 opgestaan samen met mijn moeder die in ons huis sliep, bruidegom sliep thuis bij zijn ouders... Frisse douche genomen en vertrokken naar de kapster (5u40), mijn schoonmoeder...
Voorbereiding Reacties: 21 7-5-2012 22:37:44

Sara
getuige is een boer/onbeleefd/kinderachtig
zoals de titel al doet verraden is de getuige van mijn verloofde niet echt de meest verfijnde kerel maar dit weekend heeft hij toch wel een kantje van zichzelf getoond waar we beide stil van werden. We waren samen naar een beurs geweest en zijn acht...
Voorbereiding Reacties: 8 7-5-2012 14:47:11

kim
leuke presentatie van jeugdfoto's?
   hey dames (en heren?) Ik heb nood aan inspiratie voor onze foto's. Ik heb een 100tal jeugdfoto's waarmee ik 'iets' wil doen op ons trouwfeest, kwestie van de gasten wat te doen te geven tijdens het wachten en de lachspieren op te w...
Voorbereiding Reacties: 3 7-5-2012 13:12:18

An
wensballonnen
dag bruidjes... Wie nog op zoek is naar wensballonen om op te laten.. Ik heb ers net id action zien liggen. 1,79€ per stuk. Wit, rood, roze. Zelf gaan we dit niet gebruiken... Maar mss een tip/weetje voor iemand anders. Xx
Voorbereiding Reacties: 0 7-5-2012 12:48:05

mimi
Ergernis
Even mijn boosheid uitten. Ik vraag me af of ik dit zo verkeerd zie.Wij trouwen 22 juni 2012. Retro-huwelijk, we houden allebei van rock-a-billy, retro,... 9 u stadhuis, 11.30 u kerk, 14u 30 barbeque voor dichte familie en 19u30 hapjesfeest. Hapjesfe...
Voorbereiding Reacties: 12 7-5-2012 12:05:29

Dorien
73 dagen
Hoi hoi medebruidjes Nog 73dagen op de teller en dan is het zover. :) Voor het eerst lucht ik mijn hartje hier op het forum. En ik moet zeggen, het forum heeft mij al enorm goed geholpen met tips voor de voorbereidingen. Maar ik wil ook gewoon mij...
Voorbereiding Reacties: 7 7-5-2012 10:38:08

Joachim
12 mei trouwers
Het is zover, we gaan de laatste week in. Nog één week om de puntjes op de i te zetten en alles een laatste keer te overlopen. Het enige wat we niet in handen hebben is het weer maar dat zal de pret niet bederven hé.  Aan alle tro...
Voorbereiding Reacties: 9 7-5-2012 8:53:08

joyce
vervoer 22juni
hallo, voor vrijdag 22juni zijn we op zoek naar witte lexus jeep of witte cabrio voor burgelijk huwelijk te alken en erna ^paar foto's voor shoot. al heel google enz afgezoch maar niet tevinden :(
Voorbereiding Reacties: 4 6-5-2012 21:34:43

Chantal
FAN-TAS-TISCHE VRIJGEZELLEN! Onvergetelijk!
Hoi dames.. Ondertussen weer een beetje wakker geworden...na de meest fantastische vrijgezellendag/nacht!! Mijn vrijgezellenteam had er echt ongelooflijk veel werk in gestoken om er voor mij een onvergetelijke dag van te maken! Dus hierbij deel ik ...
Voorbereiding Reacties: 15 6-5-2012 16:21:30

treesje
voel mij niet goed in mijn vel
pff weet niet hoe het komt maar voel mij al een paar dagen niet goed in mijn vel, ik baal er van; ik vind mezelf te dik en zou graag wat vermageren maar heb de moed er niet voor. zou graag een 4 tal kg kwijt geraken, maar stel het alsmaar uit. Beetj...
Voorbereiding Reacties: 5 6-5-2012 16:18:47

Kelly
Vrijgezellen was héél plezant!
Hey iedereen, Mijn vrijgezellen begon gisteren reeds op het schoolfeest van mijn nichtje en neefje. Er was een schminkstand en mijn nichtje van 7 mocht zich uitleven op mijn gezicht. Daarna naar mij thuis en daar kreeg ik geel hemd om aan te doen, p...
Voorbereiding Reacties: 2 6-5-2012 15:05:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...