Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

charlotte
Coverband gezocht
Hallo, Wij zouden graag op ons feest een coverband laten komen die het feest op gang trekt. Heeft er iemand suggesties voor een leuke band? Wat zijn de prijzen die je mag verwachten? We willen er ook niet té veel geld aan uitgeven.. Dus tips a...
Muziek - Live Reacties: 8 13-10-2014 11:00:48

Dorien
E&R Wedding fashion
Hallo Heeft er van jullie iemand ervaring met E&R Wedding Fashion in Beringen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-10-2014 9:43:30

Stephanie
Fotoverslag
Onze dag was op 26 september... Het was voor ons alles wat het moest zijn.Op onderstaande link, ons fotoverslag :) Zegt meer dan woorden...https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10204266866167724&type=1&l=35479d1b1cLiefs, en veel succes o...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 13-10-2014 6:41:59

Julie
Wedstrijd om ringen te winnen :-)
Dag allemaal!! We doen mee aan een wedstrijd bij Histoir d'or om onze trouwringen te winnen, omdat we nogal krap zitten in ons trouwbudget zou dit een hele verademing zijn voor onze, en weer een beetje meer budget dat naar onze huwelijksreis kan gaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-10-2014 21:14:03

Tiene
Erwin Deckers of Mijntrouwfoto?
Hoi allemaal :-) Mijn vriend en ik trouwen pas in 2016, maar we proberen de belangrijkste zaken alvast van de lijst te krijgen... Zo ook de fotograaf. Ik heb alle fotografen afgezocht en heb inmiddels ook verschillende prijzen binnen. Na hun stijle...
Fotografie Reacties: 6 12-10-2014 20:42:44

shana
huwelijk 17 of 18 oktober
hoi mede bruidjes, Bij ons is het bijna zo ver....nog dames (of heren) die dit weekend of deze week trouwen?nog niet te veel zenuwen? hoe dit onder controle houden?nog veel voorbereidingen te doen?  
Voorbereiding Reacties: 4 12-10-2014 19:51:32

Annicka
Hoelang op voorhand?
Dag Bruidjes, Hoe lang op voorhand zou ik best op zoek gaan naar een trouwjurk?  Onze trouw zal waarschijnlijk pas in mei 2016 zijn en ik ben dus nog volop aan het diëten. Maar ik wil voor mezelf ook een beetje plannen wanneer ik met de zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 12-10-2014 14:21:36

Caroline
Mooie teksten
Hallo allemaal, Wij trouwen enkel voor de wet maar doen een soort van ceremonie in het stadhuis. Heeft er iemand mooie teksten om voor te lezen door de getuigen? Ik vind op internet niet veel. Groetjes
Ceremonie Reacties: 2 12-10-2014 14:17:02

sarah
tips/draaiboek om chaos en stress te vermijden :)
Hey allemaal, onze dag wordt superdruk (zoals bij de meesten waarschijnlijk :) ), wettelijke trouw om 10 u 30, dan een eerste receptie, dan foto's, kerkelijke trouw om 16 u en om 18 u tweede receptie en feest. Dit is de "grove" planning, maar ervoor...
Voorbereiding Reacties: 2 12-10-2014 13:56:08

Wendy
Nog 8 maand en 1 dag...
En enkel de zaal is in orde en de fotograaf en ventje heeft zijn kostuum al. Kleed gaan we 8 november nog eens terug. Nu prijzen aan het opvragen voor make up en haar (iemand nog goede tips regio Antwerpen?) Volgende week ondertrouw (datum en uur kan...
Voorbereiding Reacties: 2 12-10-2014 13:33:57

Cloë
cadeautje getuigen?
Dag mede-bruidjes, ik en mijn verloofde zijn er niet goed uit wat we als cadeautje zouden geven aan ons getuigen. Iemand ideeën? Grtjs
Voorbereiding Reacties: 6 12-10-2014 7:57:34

isa
Martinusdomein Halle Zoersel
Heeft er iemand een recente ervaring met deze locatie in Halle Zoersel voor een huwelijksfeest? Meer bepaald aankleding van de zaal, kwaliteit en hoeveelheid van het eten, de bediening, DJ, en de organisatie in het algemeen. Beste dank voor je react...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-10-2014 23:03:28

Minke
Salons ter roest
Hallo allemaal,Wij zijn druk in de weer met het kiezen van een locatie voor ons trouwfeest.We zijn verschillende zalen aan het vergelijken maar het is niet gemakkelijk.Heeft er iemand ervaring met Salons ter roest?Alvast bedankt!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-10-2014 22:35:48

Bob
Openingsdans/zang
Hey allemaal,  Ik zit met een idee, maar ik weet niet goed of het wel een goed idee is ;-) Mijn verloofde is jaren actief geweest als zangeres en ikzelf ben altijd gitarist geweest. Nu zit ik met de vraag of het een goed idee is om onze openin...
Openingsdans Reacties: 3 11-10-2014 20:49:06

Kelly
Trouwjurk gevonden!!
EINDELIJK heb ik mijn trouwjurk gevonden!! Na meer dan 5 winkels te bezoeken kan ik na vandaag dit ook doorstrepen op mijn lijstje :-) Het is er 1tje geworden van Linea Raffaelli. Zelf had ik dit niet gedacht met dat ik vind dat je bij sommige jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-10-2014 15:29:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...