Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
...
Volgende
Laatste
Katrien
De Cock- Wolvertem
Dag allemaal, heeft iemand van jullie ervaring met De Cock Fashion in Wolvertem? Enig idee van de prijsklasse daar?Alvast bedankt!Katrien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
16-11-2008 15:00:17
Evi
la sposa - Robel:
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
16-11-2008 13:26:54
Evi
la sposa - Robel:
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
16-11-2008 13:26:53
Evi
la sposa - Robel:
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
16-11-2008 13:26:52
Marieke
KLEEDJE gevonden!! dank je LR BRUGGE :)
Hallo,Vandaag eindelijk (werd wel tijd, ons huwelijk is op 18/04) mijn kleedje gevonden bij LR in Brugge. Ik ging normaal zeker weten terug voor het eerste kleedje dat ik er al gezien had, plots haalde ik der een totaal andere jurk uit, prachtig!!!Mi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
15-11-2008 19:43:01
Sara
Budgetvriendelijke trouwjurk
Hoi allemaal,Ik ga binnenkort trouwen en vind het alvast zeer spannend allemaal. Ik zou graag mijn zoektocht naar mijn trouwjurk beginnen, maar omdat ons budget beperkt is wou ik graag vragen of er iemand winkels kent waar je voor niet veel geld een ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
15-11-2008 0:12:16
Ans
Spannend: trouwkleed deel 2
Hey hey,Tijdje geleden heb ik hier geschreven dat ik voor de eerste keer op trouwkleedjesjacht ging... Dat was echt supergoed meegevallen. Allee, niet alle winkels eigenlijk. Volgende winkels ben ik geweest:Cermo in Turnhout geweest: goedLe Chapeau i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
14-11-2008 14:32:17
Sandra
kleed Linea te koop
hallo bruidjes, ik ben onlangs getrouwd en verkoop nu mijn jurk van Linea Raffaelli. Het is een prachtige creme-kleurige jurk, collectie 2007 in maat 42. Ik heb er ook een sjaaltje bij van voile en juweeltjes. Graag had ik er 650 euro voor gekregen, ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
13-11-2008 19:49:55
Sofie
Trouwkleed - vintage
Ik zou graag trouwen in een "vintage" trouwjurk: daarmee bedoel ik jaren '50 - '60 stijl (de jurk mag wel nieuw zijn). Heeft er iemand enig idee waar ik dergelijke jurken zou kunnen vinden (ik wil liever niet naar een outlet gaan) of welke ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
13-11-2008 12:16:11
Mieke
effie stressaanval
hallo,ik trouw volgend jaar op 15 mei. Ik heb deze week gebeld naar prima donna te deerlijk voor een afspraak om een trouwkleed te passen. Wist die dame me te vertellen dat ik toch wel aan de late kant ben om nu nog een jurk te zoeken. Het zou krap w...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
13-11-2008 9:47:28
Cynthia
couture jetty
Hey,Vandaag kleed van mijn dromen gevonden bij Couture Jetty. Ik was samen met mijn mama gaan kijken, maar we waren er helemaal weg van en hebben het ineens gekocht. Nu achteraf, heeft iemand er ervaring mee? kwestie helemaal gerust gesteld te zijn :...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
12-11-2008 21:39:54
lies
opendeurdagen gezocht
hey iedereen, ik had graag eens naar een opendeur/modeshow geweest van een bruidswinkel? kennen jullie bruidswinkels die dit binnenkort organiseren? Ik woon in West-VlaanderenWaarom is november zo populair in de bruidswinkels? groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
12-11-2008 21:15:53
lucie
trouwjurk
weet er iemand nog een goede bruidswinkel, ik woon in sint gilles waas. ik zou graag een trouwjurk van linea raffaelli hebben. zzijn er soms uitverkopen in sommige winkels van 2008 maar dan wel van de collectie linea.met vriendelijke groet
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
12-11-2008 20:38:08
sanne
cymbeline gezocht!
Hoi iedereen,Ik ben wanhopig op zoek naar een jurk van Cymbeline. Op de site is het de eerste jurk die je te zien krijgt. Het model zit op een soort van paaltje, met haar knie omhoog. Het is een strapless kleed met een bloem aan de zijkant van de heu...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
12-11-2008 17:28:22
Leen
Mode Show Geraardsbergen
Hallo, Heeft er iemand ervaring met de winkel 'Mode Show' in Geraardsbergen? Ik heb zojuist gezien dat ze een actie doen van -10% tot 15 november. Aangezien ik gekozen heb voor een kleedje van Linea overweeg ik nu om het daar te bestellen.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
12-11-2008 10:45:10
Eerste
Vorige
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ruth Wytinck fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info