Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lot
aanpassingen trouwjurk Pierre Yves, Elena, Linea Lin...
Dag dames,  ik zit volop in de jacht achter een trouwjurk maar wil graag een gesloten rug met decolte. Ik heb een heel mooi kleedje gezien van rembo styling maar met bustier, Bij Pierre Yves wouden ze daar graag een gesloten rug van maken. Heef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-10-2014 13:17:25

Lindsay
fotolocaties lier-westerlo-herentals-heist o/d Berg
Hoi, Wij trouwen 18/04/2015 en zijn nog niet zo lang geleden naar Oevel verhuisd. Nu zijn we op zoek naar leuke fotolocaties, zowel binnen als buiten voor onze huwelijksfotos te nemen. Zelf hadden we al: -Begijnhof te Lier -Abdij van Westerlo -Tong...
Fotografie Reacties: 2 11-10-2014 12:36:35

Nele
Splinternieuwe Jimmy Choo pump te koop
Maat: 39 Merk: Jimmy Choo Model: Evelyn Kleur: champagne glitter Nieuwprijs: 425,00 euro Reden van verkoop: Een vriendin had dit paar meegebracht van Londen, maar bij het passen blijkt de pump een maatje te klein te zijn.  :-( In nieuw...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 11-10-2014 11:53:06

Mich
plafond- en wanddecoratie
Dag iedereen, Bij de keuze van onze zaal primeerde het praktische: dicht bij huis dus makkelijk bereikbaar voor de gasten, voldoende parking, groot genoeg, en voornamelijk toegankelijk voor mindervaliden aangezien een van onze allerbelangrijkste ga...
Voorbereiding Reacties: 10 11-10-2014 9:30:50

Sofie
Couture ann
Hey bruidjes, Hoe hebben jullie je afspraak gemaakt bij couture ann? Gewoon bellen? Woow juist door het posten van mijn bericht,krijg ik al zweet pollekes Grtjes Sofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-10-2014 8:42:03

Ines
locatie viering
Hallo, even een vraagje. We willen graag een viering met het huis van de mens. Ik zou dit liever niet aan de feestzaal willen maar op een andere locatie. We dachten eerst aan onze eigen tuin maar het zou misschien te veel gedoe en extra stress ople...
Locaties - Viering Reacties: 5 10-10-2014 21:12:05

Wendy
Huwelijkskaars
Hallo,Weet er iemand waar ik leuke huwelijkskaarsen kan vinden aan een niet te dure prijs? Tips welkom! Groetjes!  
Voorbereiding Reacties: 13 10-10-2014 16:04:30

Dirk
Nacht van de Bruidjes: de foto's
In een eerder bericht (http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=544443&subject=Nacht-van-de-Bruidjes-dikke-duim-voor-WDV) had ik beloofd nog wat foto's te delen van Nacht van de Bruidjes. De foto's werden genomen door Helena & Wouter van WD...
Fotografie Reacties: 2 10-10-2014 14:56:04

Vanessa
Huren licht grijze kostuums voor de suite
Beste, Weten jullie soms adresjes waar je licht grijze kostuums kunt huren? Bij de prijckere en de waele in Sint-niklaas zijn het alleen zwart, donker blauw en donker grijs, maar echt allemaal heel donker. De vrouwen in de suite zijn bij ons allema...
Kledij - Suite Reacties: 2 10-10-2014 12:49:04

Karina
Karina Misplon Wedding Services
Beste Koppeltjes Heb je de Huwelijksbeurs Trouw-Mariage gemist in Antwerpen? Geen nood!  Je kan ons op Zondag 19 oktober ook terugvinden op de Huwelijksbeurs WIJ TROUWEN in Hotel Serwir te St.Niklaas. Kom gerust langs om eens te kijken hoe wij w...
Ceremonie Reacties: 0 10-10-2014 10:55:52

isa
Hof van Reyen
Heeft er iemand recent ervaring met Hof van Reyen? Meer bepaald service en kwaliteit van het eten? Het zou om de grote zaal gaan en een diner (dus geen buffet). Iemand ervaring met hun dessertenbuffet? Dankjewel voor je reactie!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-10-2014 9:14:11

Mee Hwa
jurken volwassen bruidsmeisjes
 Hey iedereen, Waar vind je betaalbare jurken voor volwassen bruidsmeisjes? Liefst regio Antwerpen of het Waasland. Betaal jij als bruid de jurken, geef je ze een shopbudget,...? Graag advies!  
Kledij - Suite Reacties: 3 9-10-2014 22:37:17

nancy
ten stuyver oostende
Hallo iedereen,  Wie heeft ervaring met feestzaal ten stuyver? We zijn deze avond gaan kijken en de zaal, de tuin, stonden ons aan. Zeer vriendelijke uitleg gekregen. Ze hebben nog een plaatsje in juni en één in september. Ik twijfel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 9-10-2014 20:52:45

Kim
Trouwkleed gevonden!
Met nog 260 dagen op de teller, heb ik gisteren mijn trouwkleed gevonden!  Bij deze wil ik ook Couture Ann in Aalst aanbevelen!  Klein winkeltje, heel gezellig en heel belangrijk: PRACHTIGE trouwjurken! Ze helpen je heel goed en zeggen wat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-10-2014 17:51:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...