Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Delphine
Trouwringen- vervolg
Paar dagen geleden heb ik hier paniekberichtje gepost ivm onze ringen (goudsmid was gesloten)...Net aan de lijn gehad, ze openen dinsdag pas, maar waren aan de boekhouding bezig.Als we dinsdag gaan, en rap beslissen, zullen onze ringen zeker op tijd ...
Andere Reacties: 4 8-8-2008 11:22:50

Kirsten
Bruidstaart
Hoi allemaal,Ik heb een vraagje i.v.m. een bruidstaart.Wij hadden een hele mooie bruidstaart gezien en die wilden we. Maar door omstandigheden bij dat bedrijf gaat dit niet door.Weet er iemand misschien waar ik een andere prachtige bruidstaart kan be...
Andere Reacties: 11 8-8-2008 10:38:04

de
ervaring met hophoeve Aflligem of 't molenhof Zwijnaarde
Hallo, Heeft iemand ervaring met volgende feestzalen : *hophoeve Aflligem * 't molenhof ZwijnaardeAlle tips en ervaringen welkom...Alvast bedankt voor jullie reacties
Andere Reacties: 7 8-8-2008 10:27:32

nele
winkel voor allerlei in antwerpen
hey,een tijdje geleden ben ik op een winkel gekomen via internet waar ze vanalles voor de trouw verkopen regio antwerpen, maar nu vind ik daar niets meer van terug.Weten jullie welke.Dank je
Andere Reacties: 5 8-8-2008 10:20:46

An
bruidsboeket
hallo allemaal,zou er mij iemand een foto kunnen doorsturen van wat bruidsboeketjes? ik heb al overal gezocht maar vind dus nergens mijn goesting ... té kieskeurig misschien? zou graag met rode callas iets willen, of witte ... kan er iemand mij ...
Andere Reacties: 7 8-8-2008 10:00:46

Daisy
Luchtkanon "schieting"
DRINGEND !!!Hallo iedereen,Op 04 sept is het schieting bij vrienden van ons die trouwen op 06 sept. Weet er iemand waar zij zouden een luchtkanon kunnen huren. Alvast bedankt voor eventuele reacties.Groetjes
Andere Reacties: 1 8-8-2008 9:54:52

Inge
aan alle 080808
Hallo bruidjes en bruidegommen van 080808, Ik wens jullie een stralende dag toe en als de zon niet aan de hemel staat, laat ze dan in jullie hart en ogen stralen. Aan alle bruidjes en bruidegommen van later ook veel succes natuurlijk. GroetjesInge27/...
Andere Reacties: 3 8-8-2008 9:21:18

J.
Nog 1 dagen te gaan ;-)
Nog 1 dagen te gaan staat er nu plots rechts in mijn scherm...Het leek nog gisteren dat ik de eerste keer inlogde en dat er stond, nog 279 dagen te gaan.Het is dus echt wel zo dat het snel gaat eens je de 100 dagen bent gepasseerd... en eens de 50 da...
Andere Reacties: 7 8-8-2008 0:25:58

michelina
ceriemoniemeester
hallo, wij trouwen op 23 augustus, het is bijna zover. maar was me aant afvragen of iemand van jullie. Erik leeén van stokrooie hasselt als ceriemoniemeester heeft gehad. had graag willen weten als het goed was meegevallen. groetjes en bedankt
Andere Reacties: 3 7-8-2008 23:40:31

Amber
iedereen belt af!!!!!! 2 dagen voor trouw!!
Hey bruidjes,Zaterdag is het zover. Afgelopen maandag, een uurtje voor we naar de feestzaal moesten om onze aantallen door te geven bellen er nog 3 mensen af. Ok, niet leuk, maar nog op tijd...(maar ze moesten het eigenlijk voor 1 juli laten weten). ...
Andere Reacties: 9 7-8-2008 22:27:46

nele
tekstje om voor te lezen bij de ringen
hallo, heeft er iemand een mooi en eenvoudig test om voor te lezen als we de ringen aan elkaar gaan afgeven, wij gaan geen kerkelijk huwelijk houden dus zou niet graag iets hebben dat te christelijk is. Mensen die mij hieraan kunnen helpen mogen dit ...
Andere Reacties: 5 7-8-2008 22:19:14

miranda
ik trouw.org
ik kwam elke dag op de 2 bekenste huwelijkssites kijken maar nu geraak ik niet meer op ik trouw.org enkel nog op wij trouwen.com zijn er hier nog mensen die ook de 2 bezochten en op de éne niet meer geraken? ik vind dit doodjammer mirke
Andere Reacties: 23 7-8-2008 22:02:45

Natasja
gevraagd voorbeelden misboekjes
Gevraagd voorbeelden van misboekjes of alternatieve vieringen mailen mag naar natasja_putzeys@hotmail.com alvast bedankt
Andere Reacties: 0 7-8-2008 21:38:16

Claudia
DJ AENDERS-COMPY zonhoven
Heefter iemand ervaring met DJ Michel Smeets van Aenders Comy in zonhoven??Wordt aangeraden door oa. de barrier in houthalen en Stiemerheide in Genk. Iemand hier naar een feest geweest waar deze DJ draaide?? Mercikes XXX
Andere Reacties: 2 7-8-2008 20:59:43

Anne
Trouwringen
Waar kun je mooie trouwringen kopen en/of ontwerpen? En wat is de kostprijs?Bedankt
Andere Reacties: 11 7-8-2008 20:52:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...