Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Ine
dankwoord
Kent er iemand mooie bedankteksten voor ouders of weet er iemand waar ik inspiratie kan opdoen voor mooie teksten. Voor dit onderdeel van het misboekje hou ik namelijk niet van een tekst met allemaal rijmjes.
Ideeën Reacties: 4 20-6-2004 11:33:51

Mannuella
budgetvriendelijk trouwfeest
Hallo iedereenVolgend jaar in april gaan wij trouwen.Na de huwelijkplechtigheid willen wij met de naaste familieleden lekker gaat eten.'s avond willen wij een feest houden voor de rest van de familie en vrienden,..Omdat we niet al onze zuurverdiende ...
Ideeën Reacties: 6 17-6-2004 15:48:26

Evie
Originele naamkaartjes
Heeft er niemand een leuk ideetje voor originele naamkaartjes voor op de tafels?Heb ooit eens gezien dat de namen op schelpjes waren geschreven. Was heel tof en origineel. Zijn er nog mogelijkheden buiten op papier?
Ideeën Reacties: 2 15-6-2004 16:30:10

Sofie
originele tafelnamen
Ik ben onderwijzeres. Mijn verloofde werkt in een visverwerkend bedrijf. Hij wil graag autonamen als tafelnamen, maar ik vind dit zo mannelijk. Originele ideeën? THANKS
Ideeën Reacties: 4 7-6-2004 22:13:16

Tineke
getuige vragen
Ik zou een vriendin op een hele leuke, originele manier willen vragen om mijn getuige te zijn (veel liever dan vlakaf te gaan vragen 'hey, wil je mijn getuige zijn?')Heeft iemand leuke, originele ideeën?
Ideeën Reacties: 5 3-6-2004 14:37:11

Mieke
Origineel bedankje?
Hallookes,heeft er misschien iemand een ideetje hoe we de ouders op een originele manier kunnen bedanken? Alvast bedankt!!Mieke
Ideeën Reacties: 10 21-4-2004 10:23:27

Daisy
familieproblemen
Hallo,Ik trouw volgend jaar in augustus, maar ik zit toch met een groot probleem. Mijn ouders zijn sinds vorig jaar gescheiden. Mijn mama is ergens anders een nieuw leven begonnen met een andere man (met hem heb ik geen contact), mijn broer en ik zij...
Ideeën Reacties: 7 4-4-2004 21:51:03

marieke
tv-redacteur zoekt muziekherinneringen rond de liefde of het huwelijk
Een huwelijk op komst: een tijd vol romantiek en sentiment, en wie weet herinneringen aan een bijzonder lied...Heeft u de liefde van uw leven ontmoet dankzij dat ene nummer? Wilt u een speciaal lied zingen voor uw partner op de huwelijksdag? Doet die...
Ideeën Reacties: 0 29-3-2004 13:29:12

Sandra
geschenkje aan kerk???
Hoi,'k Vroeg me af of het overal de mode is om aan de kerk aan de kleintjes met een bloemetje eventueel een klein geschenkje te geven? Iets van snoepgoed ofzo?Ik weet dat dit gedaan wordt door kleuterjuffen, maar ook door anderen??Wij weten niet hoev...
Ideeën Reacties: 6 29-3-2004 11:27:20

ilse
Wij zingen huwelijksmissen!
Hallo aan alle trouwers!Steve en ik (twee jonge twintigers) zingen nu al een paar jaar in huwelijksmissen.We gebruiken onze gitaren, jambee en tamboerijn om de muziche accenten te kunnen leggen.Wil je live-music...dat dan ook nog eens leuk klinkt..da...
Ideeën Reacties: 2 22-3-2004 19:38:20

Sofie
Cadeautje ouders + getuigen!
Hallo,wij trouwen op 3 juli 2004 en willen natuurlijk onze ouders en getuigen een cadeautje schenken om hen te bedanken!Hebben jullie enig idee?GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 12 21-3-2004 19:38:47

Christa
's avonds trouwen tijdens de feestavond
Wij hebben het plan om 's avonds te trouwen tijdens de feestavond. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Zo ja, hoe was dan de indeling van de avond?
Ideeën Reacties: 5 22-2-2004 9:40:35

Lore
tafelafroeping
Heeft er iemand een origineel idee omtrent het aan tafel gaan in de feestzaal. Wij willen eens wat anders dat de klassieke naamafroeping, omdat dit mmestal nogal chaotisch gebeurd...Lore
Ideeën Reacties: 7 19-2-2004 13:37:08

Nele
geschenk voor de kinderen
Ik ben kleuterjuf en zou graag een origineel geschenkje geven aan de kleuters als ik de kerk uitkom! Wie heeft een leuk idee????
Ideeën Reacties: 8 13-2-2004 6:56:57

klaartje
babbelbox gezocht
Wij trouwen op 20 maart 2004 en we wilden iets origineels doen. We zouden de gasten niet in een gastenboek laten schrijven, maar ze iets laten zeggen voor de camera. Net zoals de babbelbox ! Wie weet waar we zoiets kunnen vinden of wie verhuurt een c...
Ideeën Reacties: 3 9-2-2004 16:26:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...