Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Vanessa
teleurstellende bruidsjurkjacht
Vandaag was het mijn beurt om op jacht te gaan naar een kleedje. Ik had twee afspraken gemaakt, eentje bij Cermo in Turnhout en in de namiddag bij Lilianclaes in Herentals. Ik had deze afspraken 4 weken geleden gemaakt. Bij Cermo had ik expliciet ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-11-2008 17:52:47

Marieke
LR concept store <-> Couture Rachel
Dag bruidjes in spé,Nu we op 18/04 DE grote stap zetten ben ik dringend op zoek naar HET trouwkleed, enkele weekjes geleden was ik in de concept store te Brugge van Linea Rafaelli, nu deze morgen ben ik bij Couture Rachele Geweest in Temse.Dit e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-11-2008 16:13:08

XXXXXX
Trouwkleed Marylise te koop
Hallo iedereen,ik ben in juli getrouwd en verkoop mijn kleedje. Ik zie zelf op de site van Marylise dat het opnieuw te vinden is in de collectie van 2009!Ik heb maatje 40 en ben ongeveer 1m 69 groot. Het gaat om het kleedje Skye van Marylise.Het klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-11-2008 15:07:19

ulrika
verkoop trouwkleed Demetrios 36/38
Zaterdag 02/08/08 ben ik getrouwd! Het was een schitterende dag! Het heeft geen zin om mijn prachtig kleed in de kast te laten hangen. Ik heb er mooie foto's van en leuke herinneringen aan. Ik doe er liever iemand anders een plezier mee. Het is een i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-11-2008 11:39:40

nathalie
nieuwkuis
hey, waar kan ik mijn trouwkleed laten schoonmaken in gent?ik durf dit niet zomaar gelijk waar binnen steken want kheb schrik dat ze mijn trouwkleed mssn kapot zouden maken. tis nogal met veel pareltjes enzo op... en hoeveel vragen ze hiervoor?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-11-2008 10:18:17

Marie
Wat dragen voor pasbeurt trouwjurk?
Hallo,Wat dragen jullie als jullie een trouwkleed gaan kiezen?Ik veronderstel dat je je bruidslingerie pas koopt nadat je een kleed gekozen hebt. Dus voor de pasbeurten draag je je gewone lingerie. Dragen jullie dan een gewone BH of een bustier BH (o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 6-11-2008 16:26:49

nathalie
na rampzalig trouwfeest nu trouwen voor de kerk
Hallo,ik heb hier een tijdje geleden mijn verhaal geplaatst over wat er allemaal misgelopen is op mijn trouwfeest. Zaterdag is het 3 maand geleden dat ik getrouwd ben, en het voelt rotslecht. Als ik nu een stralend bruidje zie word ik herinnert aan m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-11-2008 8:45:54

Peter
Prachtig trouwkleed te koop !
Heykes toekomstige bruidjes,deze zomer, eind augustus, zijn mijn ventje&ik getrouwd en na lang twijfelen verkoop ik m'n trouwkleed...Is een heel mooi en modern kleed, maat 42-44, kleur écru, bustiermodel met spaghettibandjes, achterkant gekr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-11-2008 10:42:15

Stephanie
Trouwkleed Pronovias
Hoi bruidjes,Jah, bij een ongelukje komt heel veel geluk.Ik ben sinds enkele dagen te weten gekomen dat ik zwanger ben, ongelooflijk enthousiast maar kan daarom mijn prachtige jurk niet meer dragen. Het is een 2-delige Pronovias jurk, de rok heeft ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-11-2008 19:09:57

ellen
stoffen capriss
hallo allemaalik zou graag mijn kleed laten maken bij stoffen capriss in torhout heeft iemand daar ervaring mee?groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-11-2008 17:40:13

elsie
waar bruidsjurk passen???
dag dames,Help me, ik zou graag 1 bruidswinkel doen om men trouwjurk te kiezen. een winkel met ruime keuze, vriendelijk verkoopsters, prijs maakt niet uit.en ik weet echt nog niet welk merk ik wil. het moet vrouwelijk zijn. ik heb een drukke job en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-11-2008 17:00:54

Eveline
Couture Véronique
Beste allemaal,zijn er onder jullie die haar kennen of die al met haar hebben gewerkt? Wat zijn jullie bevindingen? Is het prijs kwaliteit goed?Dank je wel voor jullie reactie!Liefs,Eveline
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-11-2008 13:00:38

Ans
Spannend
Hmmmmmm, spannend. Ik vertrek zodadelijk voor de eerste keer op kleedjesjacht samen met mijn ma en mijn beste vriendin die ook getuige is. Alleen weet ze dit nog niet en ga ik haar ook vandaag vragen (2 keer spannend dus!!)Ben best wel zenuwachtig vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-11-2008 8:10:13

Liesbeth
trouwkleed wassen
Hallo,Nu we getrouwd zijn, wil ik m'n kleedje toch voor altijd bewaren. Ik zou het daarom graag laten wassen, maar wil hierbij geen risico nemen. Heeft iemand van jullie al (goede of slechte) ervaringen met het laten wassen van haar trouwkleed? Graa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-11-2008 17:12:15

natascha
bruidskledij laten maken
Hoi bruidjesWeten jullie regio kempen (turnhout, hoogstraten, ...) iemand die bruidskledij of avondkledij maakt?Zou niet graag veel geld geven voor een kleedje dat ik maar 1 dag aan doe, vermits wij alles zelf moeten betalen.Een tweedehandskleedje is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-11-2008 8:31:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info