Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

XXXXXX
Potloden voor in een zakje snoep
HalloIk heb nog 40 potloden over om eventueel in een zakje snoep te steken voor aan de kerk. De potloden hebben verschillende kleuren en bovenaan zit een gom in hartjesvorm. Op de hartjes (gom) staat steeds een uitspreek Bv. you're sweet, i love you....
Andere Reacties: 1 6-8-2008 19:19:34

Hanne
openingsdans / dessertenbuffet
halloeen gekke vraag mss, maar ik weet het echt niet meer.. wij nodigen mensen uit voor het dessertenbuffet vanaf 22u. Is het de bedoeling dat wij onze openingsdans dan doen nà dat dessertenbuffet? Ja toch..?
Andere Reacties: 4 6-8-2008 15:03:05

Bianca
Cadeau van ouders
Wat krijgen (of kregen) jullie van je ouders cadeau voor jullie huwelijk?Wij betalen alles zelf en verwachten dus een geldcadeau; de ouders hebben in NIKS (ook niet in trouwkleed, feest,...) moeten tussenkomen.Groetjes,Bianca
Andere Reacties: 14 6-8-2008 14:58:52

wendy
huwelijksreid
trouwt er eimand op 31 oktober 2009 en vertrekt u dan miss de maandag erop op huwelijksreis?waar gaan jullie naartoe ?grtjs
Andere Reacties: 1 6-8-2008 14:52:41

Lorianne
Trouw september 2009
hey bruidjes,we hebben net beslist om volgend jaar te trouwen. nu vroeg ik me af wat zijn de zaken die ik zo snel mogelijk moet regelen. Heeft er iemand tips of ideeen? ook misboekjes zijn harteijk welkom (loriannedauwels@hotmail.com)alvast bedankt a...
Andere Reacties: 4 6-8-2008 13:14:20

Delphine
Ringen - te laat???
Begin juli wilden wij eindelijk naar de goudsmid gaan voor onze ringen, telkens was deze gesloten.Deze week al verschillende keren gebeld, en telkens nemen ze niet op. Onze trouw is 12/09 en we hebben dus nog niks...Dilemma is: mijn verlovingsring is...
Andere Reacties: 9 6-8-2008 13:11:41

Jo-Ann
Originele haarstukjes/haardecoratie gezocht
Hallo iedereen,voor ons staat er nog 52 dagen op de teller, en ik heb het gevoel alsof er nog VEEL te regelen valt. Ben intussen ook op zoek gegaan naar een mooi kapsel, en ik wou daar eigenlijk een soort van haardecoratie in gebruiken. Niet echt een...
Andere Reacties: 3 6-8-2008 12:17:14

inneke
Bruisboeket-wie kopen?
Mijn schoonmoeder kwam gisteren met de vraag af wanneer zij samen met mijn verloofde het bruisboeket gaan kiezen? Hoe gaat dit normaal? Gaat de moeder van de bruidegom mee vr het bruisboeket te kiezen? (Ik had eigenlijk al mijn mama gevraagd aangezie...
Andere Reacties: 15 6-8-2008 12:15:11

Sarah
betaalbare fotograaf vr Gent
HalloWe worden beetje wanhopig :-(We zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf maar vinden geenDe meeste zijn al bezet voor 07.08.09Is er echt niemand niet die datum vrij is en niet teveel vraagt?Alvast bedankt!Grtz
Andere Reacties: 1 6-8-2008 11:56:25

Naomi
draaiboek
Kan er mij iemand zn draaiboek doormailen aub zodat ik een voorbeelje heb? Mag naar naomi-dc@hotmail.comMercikes alxxx
Andere Reacties: 7 6-8-2008 11:54:56

ulrika
Trouwjurk reinigen limburg?
Hey bruidjes,Mijn super fantastische trouwdag zit er spijtig genoeg op!!! Nu moet ik mijn erg vuil trouwkleed laten reinigen he! Weet iemand een adres in limburg (omg. hasselt, Herk-de-Stad, ...) waar ze ook garantie geven op de reiniging. Ik heb mij...
Andere Reacties: 0 6-8-2008 10:48:47

jessy
zwanger worden na trouw
hallo zijn er nog koppels die zo snel mogelijk zwanger willen worden na de trouwwij zijn op 18 juli getrouwd en zijn volop aan het oefenen
Andere Reacties: 12 6-8-2008 10:37:39

jessy
veslagje vanonze dag op 18 juli 2008
zo hier ons verslagjeik ben opgestaan om 6 uur om me eenheel uitgebreid bubbulbad te nemen , om dan samen met mijn moeder en schoonzus naar de kapper te gaan , waar we ook werden opgemaakt , een uurtje later arriveerde mijn 2zussen met de kindern om ...
Andere Reacties: 1 6-8-2008 10:36:00

Judith
Ceremoniemeester en Oldtimers Strombeek/Grimbergen
Bonjour iedereen,wij trouwen op 31/01/2009, jawel een winterhuwelijk! We zijn echter nog op zoek naar een ceremoniemeester (met goede reputatie ;-)) uit de buurt van Strombeek/Grimbergen. Ook een old timer bus staat nog op het verlanglijstje. Op een ...
Andere Reacties: 1 6-8-2008 10:15:54

Marie
Stress begint te komen...
Hallo iedereen,Bij ons staan er nog 66 dagen op de teller. Nog heel wat zou je denken, maar toch kan de stress me soms zo overvallen!! Dan begin ik plots te panikeren en zo... Ik dacht steeds dat ik dat niet ging voor hebben. Maar amai, niets is mind...
Andere Reacties: 10 6-8-2008 10:02:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...