Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sabine
Zalando.be
Hoi Bruidjes, Wij zijn ondertussen al bijna 2 jaar getrouwd....  Wat vliegt de tijd toch snel... Zijn er onder jullie die ervaring hebben met het online kopen van schoenen bij Zalando?  Kledij shoppen online vind ik geen enkel probleem ma...
Voorbereiding Reacties: 0 1-5-2012 10:40:53

Lilabluestar
Passen en poseren: wat een weekend!
Dag 'lot'genootjes, ik kom hier even een verslagje schrijven van het afgelopen weekend. Vrijdag had ik mijn eerste pas. Ik was behoorlijk zenuwachtig, zou ik het nog even mooi vinden? Ik had namelijk bij het kiezen van mijn jurk een foto laten nemen...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2012 22:28:45

Lize
Lampionnen: waar halen en hoe ophangen?
Dag dames. Ik zou graag weten wie van jullie nog lampionnen gaat gebruiken op zijn/haar feest. Wij hebben heel onze dag buiten gepland, en zouden graag lampionnen hangen. We hebben er toch een heleboel nodig, om de bomen en de tent te versieren. Graa...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2012 19:09:59

stephanie
Waar menu laten drukken.
Hallo! Waar hebben jullie jullie menu's laten drukken? Gewoon bij de drukken of via een website? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 30-4-2012 18:04:24

Debbie
De voorbereiden liggen nu echt wel stil
Zo jammer, ik heb in het begin vanalles geregeld en gedaan. En nu heb ik precies niets meer te doen. Volgende zaken zijn al in orde: - vervoer - DJ - fotograaf - zaal - kerk - ceremoniemeester - save the dates - jurk - zelfs al een groot deel van on...
Voorbereiding Reacties: 8 30-4-2012 12:05:56

melisa
kleed nog niet binnen!!!
Zoals je in de titel kunt zien is mijn kleed nog niet binnen met 31 dagen op de teller begin ik nu toch wel erg zenuwachtig te worden. Voor de trouw zelf moeten we ook nog zoveel doen, ik begin echt te vrezen dat we het niet op tijd gaan klaar hebben...
Voorbereiding Reacties: 5 30-4-2012 11:36:15

Cindy
Amai
Heylaba allemaal, Met nog 116 dagen op de teller begint het nu echt wel te korten. We hebben best al heel wat gedaan maar toch heb ik het gevoel dat ik nog enorm veel moet doen voor onze trouw. Feit is wel dat we tegelijkertijd ook nog een verbouwing...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2012 10:58:31

Lies
Kaarjes toegekomen
Oh wat ben ik blij, ik sliep blijkbaar nog toen mijn ventje de deur opendeed voor de postbode, die een gigantisch pak bij had... Ik had helemaaal niet verwacht dat wat vrijdag opgestuurd werd, vandaag al zou arriveren (dank u Bpost!). En ik moet zegg...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2012 8:52:50

Jana
Mijn laatste dagje werke als ongehuwd!!
 Vandaag mijn laatste dagje werke als ongehuwd! wauw dat doet raar. de volgende keer als ik ga werken zal ik getrouwd zijn. Wiiiiiiii  nog 4 dagen. wou het effe kwijt. En dan nu hop effe nog wat post bij de mensen gaan steken  jamme...
Voorbereiding Reacties: 9 30-4-2012 4:40:21

Bettina
de eretafel ...
We hebben een tafelschikking gemaakt voor de hele zaal. De genodigden krijgen een tafel toegewezen en mogen kiezen waar ze dan plaats nemen aan die tafel. Maar aan de eretafel wil ik het net iets anders en we zitten een beetje vast. We zitten met 10...
Voorbereiding Reacties: 4 29-4-2012 15:21:13

dorien
de meir liep gisteren vol vrijgezellen!
was eigenlijk supper om te zien!
Voorbereiding Reacties: 5 29-4-2012 14:58:36

sven
andere
hey met nog 102 dagen op de teller wens ik alle bruidjes die vantweekend getrouwd zijn nen dikke proficiat toe ik ben bijna aan de honderd dagen en vindt dat het ontzettend snel vooruit gaat als ge denkt dat we begonnen zijn aan 365 dagen. 8mei eerst...
Voorbereiding Reacties: 1 29-4-2012 13:52:32

lotte
bruidskaars
Hallo allemaal, ik moet de zoektocht naar mijn bruidskaars nog hebben jullie een traditionele kaars of iets specialers gedaan? Ik wou een steen met onze naam in gegraveerd en dan een gaatje voor een theelichtje maar weet niet waar te vinden, iemand ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-4-2012 13:18:40

Lindsy
En hoe zijn al die vrijgezelledagen/avonden gisteren verlopen?
Hoi hoi, Ik lees hier net even bij en blijkbaar zijn er gisteren héél veel vrijgezellenfeestjes gehouden! Heeft iedereen zich geamuseerd? Ik had gisteren ook een leuke middag: eerste pas van mijn jurk, en daar was het prinsessengevoel wee...
Voorbereiding Reacties: 11 29-4-2012 12:48:29

Darline
vrijgezellen.
hallo, Vorig jaar ben ik getrouwd en ik heb hier veel ideeën gekregen. Graag deed ik nog eens een beroep op jullie. mijn zus trouwt dit jaar en ik sta er voor in om haar vrijgezellen te regelen. hebben jullie misschien tips om hier een leuke dag...
Voorbereiding Reacties: 1 29-4-2012 11:59:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...