Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Ervaringen Emofragma; Drien Rengle of Guy De Locht
Beste medebruidjes, na het kleed; de zaal en de save the dates gaan we nu over naar ons volgend punt namelijk de fotograaf. Volgende week hebben we een afspraak staan met Emofragma en ik heb zonet nog de gegevens van Guy De Locht en Dries Rengle do...
Fotografie Reacties: 11 4-10-2014 8:13:09

Wendy
Lichtnet/gordijn
Iemand een idee waar we lichtnetten/gordijnen kunnen huren?:-)  
Voorbereiding Reacties: 0 3-10-2014 22:01:39

lies
Fotografie
Hallo allemaal. Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik ben nog een echt groentje hier maar ik zie dat we veel van elkaar kunnen opsteken. Leuk seg! mijn vriend en ik zijn pas verloofd... We hebben nog een dik jaar voor de boeg, dus tijd genoeg om a...
Fotografie Reacties: 8 3-10-2014 19:20:17

eline
Bruidsschoenen
Hallo, Ik ben op zoek naar bruidsschoenen. Mogen ook feestelijke pumps zijn. Iemand tips voor regio Aalst - Gent? Alvast bedankt! Eline
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-10-2014 14:54:54

Silvy
Victoria Juwelen
Hoi hoi iedereen, Maar even een hintje: Victoria juwelen heeft niet enkel een trouw-en verlovingsring. Maar je kan er ook mooie volledige setjes bestellen die perfect bij jou trouwkleed passen! Echt prachtig! www.v-juwelenonline.com Check it out ;)
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-10-2014 11:29:56

Anja
Foto's en verslag van inderdaad de mooiste dag van ons leven 30/08/2014
Lieve bruidjes, ik las hier steeds opnieuw "geniet van elk moment" als leidraad voor je grote dag. Wel wij hebben dat ook echt gedaan, anderhalf jaar voorbereidingen hebben geloond. De vrijdag ging ik om 16:00 de kerk nog in orde gaan brengen en van...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 3-10-2014 11:00:51

Vanessa
Trouwbus gezocht! Liefst een blauwe bus.
Gisteren heb ik mail gekregen van Retro (daar waar we een trouwbus hadden gehuurd), dat zij er mee stoppen wegens gezondheidsreden. Dus nu ben ik op zoek naar nieuw trouwvervoer. Liefst een blauwe bus.  Mag ook een witte of Ecru zijn. Graag tip...
Voorbereiding Reacties: 8 3-10-2014 10:45:49

Carmen
Digitale save the date
Hoi Ik ben op zoek naar originele ideetjes of tips voor een leuke digitale save the date. Alvast bedankt! 
Uitnodigingen Reacties: 3 3-10-2014 10:31:55

Carmen
Gezellige logeerplek voor huwelijksnacht - regio Gent
Hoi Op 22 augustus 2015 stappen wij in het huwelijksbootje. Na ons huwelijk gaan we samen in Nederland wonen, waar mijn verloofde vandaan komt. We trouwen in Gent. Om niet meer de hele rit naar Nijmegen te moeten maken, zouden we graag in een gezelli...
Locatie Reacties: 4 3-10-2014 10:01:41

lore
Catering
Wie heeft er ervaring met volgende cateraars Catering carpe diem in Tongeren Taste caterin te zolder Traiteur Goosse uit Grivegnee(Wallonië) Alvast bedankt!
Locatie Reacties: 0 2-10-2014 22:56:15

Caroline
Fotograaf regio Gent
Hallo Wij trouwen op 4/7/2015 in Gent en zij (terug) op zoek naar een betrouwbare en alternatieve fotograaf. Bij voorkeur iemand uit de regio die de stad en zijn leuke plekjes kent. We houden van spontane foto's in journalistieke stijl. We hadden e...
Fotografie Reacties: 12 2-10-2014 22:13:04

Sanne
op zoek naar een Ford Mustang!
Hallo iedereen, ik en mijn ventje trouwen volgend jaar in juli. Hij is dol op Amerikaanse muscle cars, vandaar ik op zoek ben naar een passend vervoer voor de suite, namelijk een mustang of zo! Heeft iemand een idee waar ik zulk een auto kan huren? ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-10-2014 20:42:45

Eef
Bruidswinkel LeCoq
Hallo Bruidjes,Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij Lecoq te Lommel en ik kreeg een heel onprofessionele indruk aan de telefoon. Ze praten heel platvloers, nemen op met "Allo?" zonder de naam van de winkel ofzo, "Wanneer is den trouw en wanneer w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-10-2014 20:41:22

Lore
Bruidsjurk kiezen
Morgen ga ik voor het eerst een bruidsjurk kiezen! Ik heb een afspraak bij La Sposa (Roeselare). Iemand hier enige ervaring mee? Ik kijk er alvast enorm naar uit!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 2-10-2014 20:28:56

fleur
Felix Pakhuis
Hallo! Heeft er iemand ervaring met 'Felix pakhuis' in Antwerpen? :) Of ooit een feest daar meegemaakt? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-10-2014 20:14:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...