Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Ibele
Cymbeline prijs
Hi,iemand enig idee wat de gemiddelde prijs is van een jurk van Cymbeline? Is dat een duurder merk dan Marylise, Rembo en LR? Op de website hebben ze prachtige jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-10-2008 11:36:39

Anja
Schoonmoeder meenemen bij kiezen kleed?
Hallo bruidjes,Vragen jullie je aanstaande schoonmoeder mee bij het kiezen van een kleedje ? Ik had graag geweten waarom wel of niet ?Groetjes !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 22-10-2008 10:15:31

Kim
Maxim's Couture en Lilian Claes service?
Ik ga voor mijn trouwjurk bij Lilian Claes in Herentals en bij Maxime's Couture te Mechelen kijken. Heeft iemand hier zijn jurk al gekocht? Tevreden van de service? En bedraagt het voorschot al direct de helft van de jurk? Hebben deze winkels ook gen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-10-2008 14:35:39

k
te vroeg
Beste bruidjes,ik heb vorig weekend een droomtrouwjurk gepast in la sposa outlet. Ik ben er echt helemaal zot van, het is wat ik altijd in gedachten had, maar... mijn trouw is nog meer dan een jaar van nu verwijderd. Is dit te vroeg om te kopen? Ik d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 21-10-2008 13:38:53

k
te vroeg
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-10-2008 13:35:40

Heidi
Bruidsjurken passen
Hey iedereen,volgende maand ga ik op zoek naar mijn trouwjurk, ik heb meteen al 5 afspraken gemaakt met winkels.Mijn moeder gaat mee en zegt me dat dit veel te veel is.Nu zou ik graag van jullie willen weten hoeveel winkels jullie gepasseerd zijn?Ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 21-10-2008 12:34:11

Kim
Wanneer moet ik mijn trouwjurk kopen, en moet ik direct een voorschot geven?
Hoi, mijn vriend en ik trouwen op 16 mei 2009, ik zou deze maand, begin volgende maand mijn trouwjurk willen gaan kopen, is dit nog op tijd? hoe lang is de wachttijd voor je jurk binnenkomt? En als ik besloten heb, moet ik dan direct een voorschot ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 21-10-2008 10:46:43

Joke
jurk in kleur
Hallo,ik ben op zoek naar een jurk in kleur of een combinatie van wit en kleur. Ik zie erg graag donkerpaars / blauw/ appelblauwzeegroen en wil liefst een bustier en een lange rok. Is er al iemand die iets in die aard is tegengekomen? Kunnen jullie b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-10-2008 22:03:58

Kathy
kleur kleed LR
hoiben bruidje in spe.intussentijd ben ik zo eens aan het kijken naar bruidsjurken en nu hou ik wel van de jurken van Linea Raffaelli. Nu wilde ik eens horen of er dames zijn die er ervaring mee hebben en of er mogelijkheid is om van de standaardkleu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-10-2008 17:03:57

sanne
linx in Leuven, iemand al geweest?
Hoi iedereen,Ik heb een afspraak gemaakt om te gaan passen bij Linx in Leuven.Ik vroeg me af wie van jullie daar ook is geweest en hoe je ervaringen daar waren.Ik heb ook een afspraak gemaakt bij Le Chapeau in Antwerpen. Daar heb ik al wat over kunne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-10-2008 16:47:54

sanne
pasgeld
Ik heb gehoord dat er in verschillende winkels pasgeld wordt gevraagd als je gaat kijken/passen voor een trouwjurk. Hebben jullie er enig idee van om welk bedrag het hier meestal gaat?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-10-2008 15:13:21

regina
prijs trouwkleed in verschillende winkels
Hey bruidjes!!Ik vind de jurken van Marylise heel erg mooi en zou er zo graag een willen voor de grote dag. Maar ik heb al enkele winkels gevonden waar ze te koop zijn. Is de prijs voor dezelfde jurk in die winkels dan dezelfde? (Ik denk eraan om naa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-10-2008 13:48:35

Evelien
adressen turkse bruidswinkels limburg
Hallo,Heeft er iemand adressen van Turkse of marokkaanse trouwwinkels in limburg? Hoeveel kosten kleedjes daar?Groetjes Evelien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-10-2008 11:36:40

Lesley
Opendeurdag maxim's Couture
Hey bruidjes,Dit weekend ga ik voor het eerst op zoek naar mijn trouwjurk. Op zondag is er een opendeurdag bij Maxim's couture in Mechelen. Wil daar wel eens naartoe gaan, maar weet totaal niet waaraan ik mij mag verwachten. Hoe verloopt zo'n open...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-10-2008 10:45:48

katelijne
klassiek trouwkleed
Hey bruidjes,ik ben zelf iemand met een zeer klassieke smaak van kleren, en dus ook van trouwkleedjes. Maar als ik rondkijk op het internet vind ik vooral speciale kleedjes (jaja, ik vind zelfs linea raffaeli te speciaal)... Ik zie zeer graag een een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 19-10-2008 20:51:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info