Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annemie
bloemenmandjes bruidsmeisjes
Hoi bruidjes,Wij hebben 2 bruidsmeisjes (5 & 10 jaar).Bij het uittreden van de kerk zouden zij rozenblaadjes uitstrooien.Uiteraard hebben ze hiervoor een klein mandje nodig dat ze met een handvatje.Ik ben al bij AVA, Hema, Casa, ... geweest en bl...
Andere Reacties: 6 4-8-2008 16:27:39

cindy
trouwkleed
Ik trouw 26 juni 2009 en vraag me af wanneer ik het beste ga kijken voor een kleed. Weet iemand wat de goedkopere merken zijn voor trouwkleren? Ik zou voor mijn jurk rond de 1000 euro willen blijven. Alvast bedankt
Andere Reacties: 8 4-8-2008 16:24:28

Delphine
Goede kapper - regio Oudenaarde
Weet er iemand een goede kapper zijn regio Oudenaarde-Mater-Eine-Horebeke??Sommigen zeggen Kreatos, maar ik hoor daar te veel negatieve reacties over...
Andere Reacties: 5 4-8-2008 15:00:18

Katrien
kerkelijke dienst
Dag meiden,Mijn vriend wil graag een kerkelijk huwelijk maar ik zie dat momenteel niet zitten. Weet er iemand of het mogelijk is om niet voor de kerk te trouwen maar later onze kinderen wel nog te laten dopen?
Andere Reacties: 3 4-8-2008 14:49:29

danielle
trouwkaarten
hoi, nu hebbe we vorige week onze trouwkaarten op de post gedaan en blijkbaar moesten er 2 postzegels op en we hebben ons dus vergist en er maar 1 opgedaankomen de kaarten nu wek aangroetjes danielle
Andere Reacties: 6 4-8-2008 14:28:54

Sarah
Onze huwelijks dag 12/07/2008
@ al mijn naamgenootjes (die ik beloofd had iets te laten weten hoe alles verlopen was) en al de toekomstige bruidjes ...Onze huwelijksdag, als ik eraan terug denk. Kan ik alleen maar spontaan glimlachen en af en toe emotioneel worden. omdat het zo f...
Andere Reacties: 8 4-8-2008 14:09:54

patricia
had ik het geweten....
had ik het geweten dan trouwden we in alle stilte en vertrokken we met de kindjes op reis ...eerst was de datum nie goed ,nu nodigen we 3 kinderen niet uit omdat ze altijd de boel op stelten zetten(13 jaar)en is het weer niet goed van men toekomstige...
Andere Reacties: 9 4-8-2008 14:02:28

Tamara
klarinet
hallo,omdat mijn zus niet wou voorlezen heb ik haar gevraagd om een liedje op haar klarinet te spelen tijdens de mis. Ze wou : a whole new world stelen, staat trouwens al zo gedrukt in het boekje. maar nu vind ze nergen een partituur voor klarinet va...
Andere Reacties: 4 4-8-2008 12:46:05

Els
thema/symbool
Hoi!!Zijn er onder jullie die als thema kleuren-regenboog gebruikt hebben? Zoja welke liedjes hebben jullie verwerkt in de viering? Of welke andere tips zou je me kunnen geven?Danke
Andere Reacties: 4 4-8-2008 12:30:21

Sophie
weer op 8.8.8 - ziet er niet goed uit snif
Hey bruidjes van 8.8.8, het weer ziet er niet goed uit voor vrijdag ... nochtans zag het weerbericht vorige week er niet zo slecht uit. blijkbaar brengt het getal 8 dan toch (op weergebied) geen geluk.GroetjesSophie
Andere Reacties: 12 4-8-2008 11:45:37

Ann
problemen
Hé Allemaal,Sorry dat ik jullie zo lastig val, maar ik heb het eventjes moeilijk en ik moet het kwijt. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont nu in Luxemburg en we zien elkaar ongeveer 3 keer per jaar om eens te gaan eten en dit is al 1...
Andere Reacties: 8 4-8-2008 11:39:28

Mieke
Entertainment tijdens avondfeest
Hallo,Heeft er iemand een idee om de mensen te entertainen tijdens het avondfeest? Een fotoreportage met commentaar van vrienden zien we niet echt zitten omdat dit in onze vriendenkring al zoveel gedaan is. Heeft er iemand andere ideetjes?Mieke
Andere Reacties: 5 4-8-2008 10:48:23

Nadia
Bart Vandermeersche
hé toekomstige bruidjes, Heeft er iemand ervaring met bart Vandermeersche? Groetjes, Nadia
Andere Reacties: 3 4-8-2008 10:32:29

Katrien
Huwelijksnacht
Hey iedereen,Ik ben nog vlug op zoek naar een romantische bruidssuite waar Tom en ik onze huwelijksnacht kunnen doorbrengen. Dit liefst in de omgeving van Bonheiden/Mechelen/Keerbergen/Putte.Iemand suggesties?Alvast bedankt,Katrientrouw.wittevrouw.c...
Andere Reacties: 3 4-8-2008 10:31:19

An
Gasten aan tafel brengen?
Hallo, heeft er iemand een leuk idee opm de gasten aan tafel te brengen? we hebben ongeveer een 15tal tafels, ik heb al krijtbordjes gekocht met staander voor op tafel te zetten maar mijn eerste oorspronkelijke idee, vind ik niet meer origineel genoe...
Andere Reacties: 1 4-8-2008 10:23:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...