Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne-Sophie
Ervaring? Retro busjes in Aartselaar
Hi,  Heeft er iemand ervaring met Retro uit Aartselaar? Ze verhuren zoals hun naam zegt, retro ceremoniewagens en bussen. Scherpe prijzen, dus ik ben benieuwd naar wat de ervaringen met hen zijn.  Bedankt voor de feedback! 
Voorbereiding Reacties: 7 1-10-2014 11:20:37

Karolien
misboekje....
nog niets ligt er vast en nog maar een dikke 2 maand op de teller :-)  van spannend gesproken  maar nog geen sprake van  paniek , ik heb er tot hier toe nog het volste vertrouwen in :-) maar zou toch even de hulp willen inroepen voor h...
Ceremonie Reacties: 4 1-10-2014 10:22:12

katleen
Rozenblaadjes omgeving Ekeren (Antwerpen)
Hoi, Wij hadden voor ons huwelijk 3 weken terug bordeaux rozenblaadjes besteld maar deze zijn nog steeds niet aankomen. Weet er iemand waar ik er nog kan vinden? Wij wonen in Ekeren. We zouden ze willen gebruiken om 's avonds op de tafels te leggen...
Ideeën Reacties: 5 1-10-2014 8:59:56

Tina
fotolocatie binnen st niklaas beveren
Wij trouwen binnen 10 dag. Iemand een leuk idee ver binnen foto s regio sta niklaas?
Ideeën Reacties: 2 1-10-2014 5:37:24

femke
op maat gemaakt online kopen?
Hoi allemaal om onze toekomstige trouw in kosten te drukken en omdat ik geen gewoon trouwkleed wil ben ik op volgende site gestoten (je kan ineens mijn stijl van trouwkleed bekijken) Iemand met zo'n site ervaring of iemand een idee waar ik zo'n kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-9-2014 22:15:42

Kellie
curlies in los haar
Hallo,  Een vraagje... kan je ook curlies gebruiken in los haar? Ik heb van natura krullend haar en zou graag m'n haar los laten, maar gezien het zo'n speciale dag is zou ik toch graag iets extra hebben ook... vandaar dat ik dacht aan een aan...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 30-9-2014 20:20:16

Nathalie
Zanger(es) gezocht huwelujksviering
Wij zijn op zoek een zanger of zangeres voor onze huwelijksviering. Omgeving Gent. Wie kan ons helpen?
Muziek - Live Reacties: 12 30-9-2014 20:13:19

Prec
Fotograaf gezocht Mechelen 16/5
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor de mooiste dag van ons leven.We zouden graag voorbereiding tot één uur na de openingsdans in beeld laten brengen (+-13h). Ons budget is 800 a 1500 euroWie wil onze dag in beeld brengen / k...
Fotografie Reacties: 17 30-9-2014 19:27:17

dave
Fotolocatie in de buurt van lier - Boechout
Wij zijn op zoek naar een binnen- en buitenlocatie voor onze fotoshoot! Wie weet leuke plekjes in de buurt van Lier - Boechout?
Fotografie Reacties: 6 30-9-2014 18:38:54

leen
Feestreglement & thank you bord
Hallo iedereen, Onze dag is achter de rug en was SUPER!! Ik heb een feestreglement gemaakt en een bord met thank you-tekst op dibond en kan hier nu niets meer mee doen... Dus als ik hier iemand een plezier kan mee doen... Van het feestreglement h...
Ideeën Reacties: 15 30-9-2014 18:35:14

sofie
Ladybird jurk
Ik heb besloten mijn trouwjurk te verkopen , liever iemand er gelukkig mee maken dan laten hangen in een hoekje op zolder , ik heb het op verschillende site's geplaatst , hieronder een link met enkele foto's http://www.koopjeskrant.be/zoeker/kleding...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-9-2014 15:12:30

sanne
Once upon a time...13 september 2014.
Lieve bruidjes, Ondertussen ben ik al bijna 3 weken Mevr Vennen en word het dus tijd om mijn verslagje neer te pennen. Na een verloving van bijna 2 jaar waren de laatste dagen voor onze grote dag ondragelijk....heel je lichaam zit vol met gevoelens...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 30-9-2014 15:06:49

elise
enkel trouwROK
Ik ben op zoek naar een winkel in Oost- of West-Vlaanderen waar ze ook enkel onderstellen van jurken verkopen. Dus enkel de rok en liefst in verschillende kleuren of vormen. Kan iemand mij helpen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-9-2014 14:56:32

tatijanna
enekele sfeer foto's van ons huwelijk
hoperlijk werk de link bij deze mijn foto's van familie die ik al heb gekregen nu ist nog wachten op de foto's van de fotograaf https://www.facebook.com/tati.verbinnen/media_set?set=a.698137330273038.1073741841.100002303310863&type=3&uploade...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 30-9-2014 14:25:14

Kim
Trouwkleed op maat?
Heeft er iemand een trouwkleed op maat laten maken of zijn er bruidjes die dit willen doen? Contactgegevens en prijzen zijn welkom!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-9-2014 14:05:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...