Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marie
Make-up aan huis - Oudenaarde
Hallo,Weet er iemand een goed adres voor de make-up te laten doen op mijn huwelijksdag in de omgeving van Oudenaarde?Nog beter zou zijn als die persoon aan huis kwam natuurlijk.Alvast bedankt!GroetjesMarie
Andere Reacties: 3 4-8-2008 10:04:31

Toekomstig bruidje
openingsdans - ekkart
Wie heeft er privéles gevolgd voor zijn openingsdans in dansschool Ekkart te Mortsel ? Bij welke leraar ? Wat zijn jullie bevindingen ? Alvast dank voor jullie reacties !
Andere Reacties: 2 3-8-2008 21:37:38

Wendy
website
ik zie hier steeds zo'n mooie websites!!! Ik wil er zelf ook wel eentje maken, maar waar is het makkelijkste???GroetjesWendy en Patrick13/09/08
Andere Reacties: 13 3-8-2008 20:51:34

Anne
Trouwkado
Hallo,Hier op het forum las ik een aantal keer dat mensen ballonnen kado geven met geld in. Ik vroeg me af waar je dit kunt kopen en of je voor de rest op iets speciaals moet letten met de ballonnen? BedanktAnne
Andere Reacties: 4 3-8-2008 20:46:54

Kim
Eindelijk Mevr. Wolfs
dag bruidjes, Reeds 1 dag zijn we getrouwd en het voelt zalig!! Onze dag is vlekkeloos verlopen en het is echt zoals ze zeggen: het vliegt om! genieten is dus de boodschap. Hier is ons verslagje:Na een rustige nacht (wel al wakker om 6u) begon mijn d...
Andere Reacties: 6 3-8-2008 19:48:18

Vanessa
openingsdans ' I will always love you'
Heeft er iemand ook dit lied van ' I will always love you ' van Whitney Houston voor de openingsdans? We zouden dansles willen volgen voor onze openingsdans. Heeft er dit nog iemand gedaan voor dit liedje? Grtjes,5/9/'09
Andere Reacties: 1 3-8-2008 19:35:10

Kim
eindelijk mevr
Andere Reacties: 0 3-8-2008 19:30:46

saskia
fotograaf saskia termote
ik ben reeds 400 dagen getrouwd !!!maar daarvoor kom ik hier niet. ik ben een studente fotografie en ik zoek ervaring om - eventueel samen met een andere fotograaf - mijn ervarinjgen te delen. Ik heb al reeds enkele trouws achter de rug maar ben leer...
Andere Reacties: 5 3-8-2008 19:05:45

Wendy
bruidskinderen auto
Nog een vraag......Als we vertrekken naar het stadhuis dan zit al zeker mijn toekomstige naast zijn ma en ik bij mijn pa... Waar zitten de bruidskinderen op dat moment in een andere auto of bij mij en mijn pa?? Het zijn er drie maar we zouden enkel...
Andere Reacties: 0 3-8-2008 17:12:20

Tine
Origineel trouwen in Aalst??
Hallo allemaal. Eergisteren ben ik ten huwelijk gevraagd en mijn geluk kan niet op! Zalig he?!Nu ben ik op zoek naar een originele feestzaal of -locatie in de regio Aalst-Asse-Ninove. Ik dacht aan een oude brouwerij/boerderij/fabriek of zoiets. Of ee...
Andere Reacties: 7 3-8-2008 16:56:05

Jef
trouwen oostenrijk
Hoi,ik wil eind december trouwen in Oostenrijk. Mijn vriendin weet van niks, en wil dit indien mogelijk ook zo houden. Wie kan me helpen met de praktische kant zoals welke papieren er nodig zijn, moeten deze vertaald worden door beedigd vertaler?Groe...
Andere Reacties: 3 3-8-2008 16:33:36

Sarah
enveloppedoos
HalloEnveloppedoos waar kan je dat kopen?Ik heb een site gevonden maar deze verkoopt in Nederland.Alvast bedanktGroetjes
Andere Reacties: 4 3-8-2008 16:30:53

Charlotte
Iemand witte loper?
Heyhey,voor ons huwelijk op 19september wil ik absoluut witte lopers ipv rode. Jammergenoeg vind ik er nergens aan een redelijke prijs. Behalve bij Carpet Right, mr daar ben ik verplicht een volledige rol te kopen. En 60m loper vind ik nu net iets te...
Andere Reacties: 3 3-8-2008 15:53:50

marianne
enveloppendoos te koop
Hallo!Wij verkopen onze enveloppendoos..Het is een handgemaakte houten doos in de vorm van een huis; de schoorsteen klapt open en daaronder is plaats voor een hangslot, zodat niet zomaar iedereen in de doos kan.Voor een foto of meer info mag je altij...
Andere Reacties: 2 3-8-2008 15:50:53

Claudia
Hoeveel minisandwiches voor receptie?
Hallo medebruidjesWij houden na ons burgerlijk huwelijk thuis een minireceptie. Hoeveel belegde minisandwiches zou ik moeten voorzien per persoon?GroetjesClaudia08-08-08
Andere Reacties: 3 3-8-2008 14:27:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...