Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Kay
Cermo Concept
Vandaag ga ik voor de eerste keer met mijn mama op jacht voor een trouwkleed bij cermo concept. Hoewel ik wel wat zenuwachtig ben. Zit ik toch ook met een paar vragen. Is het niet te vroeg om er al 1 te gaan zoeken? Wij trouwen in augustus, maar aan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-10-2008 9:59:24

kristel
le chapeau
hallokesVandaag mijn kleedje gaan kiezen bij le chapeau. Het was echt super ik mocht echt alle kleedjes passen die ik wou. ik had om tien uur mijn afspraak en ben pas om half drie de winkel buitengewandeld dus ze maakten wel echt tijd. Ik hoop echt d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 14-10-2008 18:09:20

natascha
bruidshuis ann en john
HoiHeeft er iemand ervaring met het bruidshuis Ann en John in Eindhoven?Of heeft er nog iemand tips voor bruidswinkels regio kempen?Groetjes Natascha
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-10-2008 11:02:45

Veronique
@Ellen Lucky day
Hoi EllenGisteren heb je de tip gegeven om eens naar Lucky day te gaab in Terneuzen (dank je wel daaroor :-)). Kan je me soms ook nog zeggen rond welke prijzen de jurken daar liggen (min - max, ongeveer hé)?Groetes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-10-2008 10:29:37

Inge
Twijfelaar!
Hey,Ik heb enkele maanden geleden al een bruidswinkel bezocht en dacht daar het trouwkleed van mijn dromen gevonden te hebben. Nu enige tijd later ben ik toch aan't twijfelen. Misschien is dit dan een teken dat het toch niet mijn ideale trouwkleed is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-10-2008 23:16:08

petra
Zelfgemaakte bruidsjurk???
Hallo,Heeft er iemand een idee wat de kostprijs is voor een zelfgemaakte bruidsjurk? En wat zijn de prijzen om een kleedje te laten maken? Wie kent een goede naaister in het kortrijkse of omstreken?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-10-2008 20:45:21

Nele
COuture Robel in Roeselare
Ik ga zaterdag voor de derde keer kleedjes passen en hoop echt dat ik hét kleed vind. Zijn er bruidjes die al bij Robel gaan passen zijn? Wat is hun aanpak (hoe kiezen, tijd,...)?Alle ervaringen zijn welkom!Nele
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-10-2008 20:14:38

Leen
bruidskleed grote maat moderna
Hey,Ik ga binnenkort een kleed passen bij Moderna in Schepdaal. Ik heb geen typisch bruidsmaatje, maar een 46-48. Weet iemand of dit daar een probleem is? Iemand ervarigen?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-10-2008 18:00:06

Noemi
ervaring met Linea rafaelli concept shop Brugge?
Hey bruidjesGisteren ben ik naar de trouwbeurs in Brugge geweest en heb ik de stand van de Linea Rafaelli Concept shop uit Brugge gezien.Heeft er iemand ervaring met het kopen van een kleedje in deze winkel? Waren jullie hier tevreden over de service...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-10-2008 16:40:25

Sarah
Trouwkleed IAN STUART Frangipani te koop
Hey bruidjes in speIk verkoop mijn Ian Stuart trouwkleed FRANGIPANI ...Wie geïnteresseerd is kan altijd op volgende link een kijkje nemen.Elk redelijk bod zal in overweging worden genomen. Nieuwprijs was 2.700 €http://www.kapaza.be/detail/...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-10-2008 15:33:21

dominique
bruidsjurken Geert de puysseleyr
Beste,Sinds vorige vrijdag zijn wij verloofd :-)Ik heb de ontwerpen van Geert de puysseleyr altijd geweldig gevonden, zowel bruidskledij als de rest van zijn collectie! Heeft iemand een idee rond welke prijsklasse zijn bruidsjurken zijn?Alvast bedank...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-10-2008 0:03:54

Veronique
Bruidskleding Sofie
HoiBen ik nu helemaal mis of stel ik het me voor? Bruidskleding Sofie van in Deinze, ging die niet stoppen (zie uitverkoop van deze zomer)? Ik ben op zoek naar een bruidswinkel waar je ook terecht kan met een maatje meer en ben op de website van Sofi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-10-2008 22:01:20

lesley
Mia Monta
Dag bruidjes in spe.Ik heb vandaag tijdens de opendeurdagen bij Mia Monta in Zottegem de trouwjurk van mijn dromen gevonden!Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen, ruime keuze en enorm vriendelijk personeel.Ik wou enkel es gaan neuzen, maar ik heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-10-2008 20:23:51

Veronique
Bruidswinkels Nederland
HalloHeeft er iemand adres(sen) van bruidswinkels in Nederland? ( liefst zo dicht mogelijk bij België :-))GroetjesVéronique
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 12-10-2008 20:11:35

Sabrina
naaister west-vlaanderen
Weet eindelijk hoe mijn droomjurk eruit moet zien. Kent iemand een goeie naaister (liefst omgeving Ieper-Roeselare) die mijn droom kan waarmaken?Grtjs, Sabrina
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 12-10-2008 19:00:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info