Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sara
weer een volgend stapje
joepie, gisteren onze ringen gaan kiezen bij fede di oro. Ik vond het toch wel moeilijk hoor, zoveel keuze maar uiteindelijk hebben we er misschien 5 setjes uitgehaald die we echt leuk vonden. Mijn verloofde was super snel in de zijne kiezen, ik heb ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-4-2012 10:51:05

Anneleen
Nog 100 dagen op de teller!
Amaai wat gaat de tijd snel. Trouwers in augustus: ik zou graag eens willen weten wat jullie al geregeld hebben. Zijn jullie uitnodigingen al besteld/ontworpen, want dat is mijn volgende to do taakje op mijn lijstje. Hoeveel op voorhand sturen julli...
Voorbereiding Reacties: 13 25-4-2012 9:46:19

dorien
teller op 1 cijfer !!
over een jaar begonnen we met drie cijfers. dan deed het heel raar toen de teller onder de 100 ging en als ik nu kijk staat er nog maar 1 cijfer wah! 9dagen en we trouwen!! :)
Voorbereiding Reacties: 13 25-4-2012 8:47:16

Kim
Die geschenkjes, geven jullie die als jullie ook een dankfoto sturen?
Ik heb al heel veel gelezen dat het gelukkige koppel op het avondfeest geschenkjes geven aan alle gasten.  Het leek me wel leuk, maar hebben dit op de meeste trouwfeesten nooit gekregen.  We kregen dan wel soms achteraf een foto toegestuurd...
Voorbereiding Reacties: 9 25-4-2012 0:35:36

Sarah
Bruidjes deze zaterdag!
Toen ik dit las werd ik toch al wat happier! Zaterdag lijkt ook droog te beginnen maar in de loop van de dag zijn er onweerachtige buien mogelijk vanuit Frankrijk. Het is tijdelijk warmer met maxima liggen tussen 18 en 21 graden maar ook een lokale...
Voorbereiding Reacties: 12 24-4-2012 23:32:58

Daisy
Muziek voor onze tafels
Hallo lieve collega bruidjes, Onze tafelindeling gaan we doen aan de hand van liefdesliedjes, gasten krijgen een kaartje met titel en uitvoerder bij het binnen komen en als het nummer gespeeld word weten ze dan dat ze naa hun tafel mogen. Hierbij m...
Voorbereiding Reacties: 4 24-4-2012 21:54:31

Tamara
Rode loper (of een andere kleur is ook goed! ;-))
Ik ben opzoek naar een rode/gekleurde loper die ik eventueel kan lenen of huren om aan de zaal of in de zaal te leggen voor de gasten! Iemand een gedacht?
Voorbereiding Reacties: 2 24-4-2012 21:34:38

Annie
Waar te beginnen?
We zijn nu al even verloofd, maar nu hebben we eindelijk besloten welke dag het zal worden. Eindelijk! Het is zover! Dus hierbij beginnen de voorbereidingen. En hierbij beginnen dus ook de zorgen en op dit moment is er maar 1 grote vraag: hoe begin i...
Voorbereiding Reacties: 13 24-4-2012 20:02:12

Liesbeth
Nog 24 dagen!!
Hey dames, Omdat ik de laatste tijd nogal overweldigd werd door jullie stand van zaken, ik loop precies in alles een beetje achter...ben ik lange tijd niets komen posten! Maar hier dus een korte update: - viering check...helemaal goedgekeurd, morge...
Voorbereiding Reacties: 5 24-4-2012 19:50:18

nancy
hallo toekomstige bruidjes&bruidegommen ik heb een vraagje
hallo bruidjes en onlangs getrouwde bruidjes, ik loop nu al enkele maande met deze vraag en tot hier toe heeft er me nog niemand in mijn vriendenkring of familie der een echt antwoord op kunne geven is mss een domme vraag maar toch loop ik er een be...
Voorbereiding Reacties: 29 24-4-2012 18:10:48

Linde
versiering wandel/middengang
Wij waren van plan om balonnen in de wandelgang te hangen. Dit kan door verscheidene redenen toch niet doorgaan. Wat doen jullie? Enkel versieren met bloemen? Ik wil geen bloemen als versiering . Maar weet niet goed wat dan.. Ik was aan het denken om...
Voorbereiding Reacties: 6 24-4-2012 16:42:28

Liesbeth
Vervoer na feest
Hey allemaal Veel van onze gasten komen uit het buitenland (ik schat een 40-tal) en die zullen dus in een hotel in Gent overnachten na het trouwfeest. Ik weet alleen niet hoe we dit praktisch moeten doen qua vervoer. Een shuttlebus huren? Of gewoon t...
Voorbereiding Reacties: 4 24-4-2012 16:28:16

Charlotte
Nog 2 dagen en 3 nachten
Nog nooit zo weinig stress gehad! Ben normaal een stress kip en nu ben ik de kalmte zelf. Ik ga met alles goed om, ik verschiet van mezelf eigenlijk. Morgen kleed gaan halen. Kijk er naar uit om het op mijn ouderlijke kamer te zien hangen:) Straks...
Voorbereiding Reacties: 11 24-4-2012 14:55:28

Joeri
Vraagje
Hey iedereen, Ik heb een vraagje in verband de trouw in het stadhuis. Aangezien ik nog geen trouw heb meegemaakt in het stadhuis weet ik niet goed op welke plaats we moeten zitten. De eerste vraag is natuurlijk is het de bedoeling dat we allemaal sa...
Voorbereiding Reacties: 6 24-4-2012 12:42:29

Leen
nog 10 dagen
wie van de 5 mei bruidjes heeft al stress
Voorbereiding Reacties: 23 24-4-2012 12:34:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...