Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anneleen
04/07/2015
Dag bruidjes, Wij trouwen op 4 juli 2015 om 11u. Zijn er nog bruidjes die deze datum uitgekozen hebben?  Wat hebben jullie al allemaal geregeld? Ik ben volop aan het kijken voor een trouwkleed.  Maar hoe meer ik foto's bekijk, hoe minder ...
Voorbereiding Reacties: 11 30-9-2014 13:13:50

An
Fotolocatie (binnen) regio Leuven - Sint-truiden - Diest - Aarschot - Tienen
Hallo, aangezien wij in de winter trouwen zijn wij op zoek naar een karaktervolle (liefst originele) binnenlocatie voor onze huwelijksreportage. Onze voorkeur ging uit naar de stadsschouwburg in Leuven, maar deze is jammer genoeg niet beschikbaar o...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 30-9-2014 12:34:34

sarah
locatie regio Roeselare
Hallo iedereen! Wij trouwen volgend jaar op 4 september en zijn reeds op zoek naar een mooie locatie voor onze foto's, regio Roeselare. Zowel binnen- als buitenlocaties, afhankelijk van het weer :) Sarah
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-9-2014 21:19:10

lore
Heeft er iemand ervaring met de locatie: kasteel diepensteyn?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-9-2014 19:30:48

Vanessa
Bruidsschoenen
Beste, Mijn trouwjurk is een feit, dus nu kan ik op zoek naar bruidsschoenen. Iemand ideetjes regio Beveren-Waas  / Antwerpen /  Sint-Niklaas
Kledij - Accessoires Reacties: 5 29-9-2014 19:21:30

eline
waar best halen ?
Beste bruidjes waar kan ik best zo een doek voor over mijn kleed halen en iemand een idee hoeveel het kost ? Groetjes eline
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-9-2014 16:44:34

wouter
vrijkaarten trouwbeurs Brussel NU vrijdag zaterdag zondag (3-4-5 oktober 2014)
Ik heb nog een aantal vrijkaarten uit te delen voor de trouwbeurs in Tour& Taxis, dit weekend in Brussel. (reken op een 80-90% Franstalige standhouders, maar hé: gratis inkom, en ik ben er ;-)   
Voorbereiding Reacties: 3 29-9-2014 13:24:33

Sanne
Super mooi trouwkleed gevonden maar nog niet op gewicht
Hallo allemaal, Afgelopen weekend ben ik naar enkele bruidswinkels geweest om een idee te krijgen welk model bij mij past. Zo kan ik in december (ongeveer 6 maand voor trouwdatum) meer gericht gaan zoeken want ik wil eerst nog enkele kilo's af....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-9-2014 13:19:05

noemie
Schuur voor grote trouwfuif regio hasselt, Tongeren,Maastricht
Hallo allemaal, iemand leuke tip voor schuur/ kasteel of originele feestlocatie voor staand feest in zomer in bovenstaande regio? Thanks!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-9-2014 12:47:09

Joke
Openingsdans & vermenigvuldigen met sleep?
Met iets minder dan 5 dagen te gaan, nog een prangende vraag. :) Ik ging er altijd vanuit dat ik mijn sleep tegen de openingsdans zou naar binnen laten knopen, maar nu hoor ik van verschillende mensen dat het zonde is om zonder sleep de trage nummer...
Openingsdans Reacties: 6 29-9-2014 11:37:17

Kim
(Rode) Versiering te koop
Hallo dames, Ik ben in de helft van onze huwelijksvoorbereidingen gewisseld van thema. Eerst had ik alles in het rood, nu in het blauw :-) Ik heb dus nog redelijk wat rode versiering over. http://www.2dehands.be/overig/feesten/slingers/alle...
Voorbereiding Reacties: 0 29-9-2014 11:27:27

Melissa
Roze bruidsmeisjes jurk
We hebben een roze bruidsmeisjes kleedje te koop na onze mooie dag. Mijn nichtje heeft het 1 keer aangedaan en was er helemaal verliefd op :) Vooraan staat er een mooie strik op en de rok is met blinkende tule bovenaan. Meer info op http://www.2...
Kledij - Suite Reacties: 1 29-9-2014 9:59:48

Annelies
Huureenphotobooth.be ?
Hallo, Is er nog iemand van jullie dat via www.huureenphotobooth.be een Photobooth heeft gereserveerd? Of iemand die deze al heeft gehuurd of zien staan op een trouwfeest? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 14 29-9-2014 9:45:11

Tamara
Veggie/vegan catering tips?
Hallo! Onze vegan cateraar heeft afgezegd en nu zit ik even met mijn handen in mijn haar voor een andere. Weet er iemand een goede veggie, liefst zelfs vegan, catering uit Oost-Vlaanderen? We trouwen namelijk in het Gentse. Is voor ongeveer 100 mense...
Locatie Reacties: 5 29-9-2014 9:23:22

steffi
heluup! enkele probleempjes
hoi hoi  mede bruidjes en bruidegommen                                                           &nb...
Openingsdans Reacties: 4 28-9-2014 23:50:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...