Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Veerle
Trouwkleed: Rembo Styling Anfleur in perfecte staat
Dag bruidjes allemaal, Op 6/9/2008 ben ik getrouwd en ik moet zeggen dat het een prachtige dag was. Omdat ik nu spijtig genoeg mijn trouwkleed al niet meer mag dragen zou ik het graag willen verkopen. Het is de Anfleur van Rembo Styling nog steeds in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-10-2008 21:24:43

Innez
Zeer mooie trouwjurk
Hey bruidjes, Ik ben in augustus getrouwd en het was een super dag!! En dit kwam mede door de gulle complimentjes over mijn trouwjurk Nu zou ik mijn trouwjurk willen verkopen, zodat ook jij zal stralen op jouw dag! Mijn jurk en bijhorend jasje zijn v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-10-2008 21:17:05

Mieke
Enorme twijfels over trouwkleed
Hallo,Arrrrggg, twijfels... Ik heb een tijdje geleden een trouwkleed gekocht dat ik heel mooi vond. Iedereen die mee was, stond met z'n mond vol tanden omdat het zo mooi was en zo goed bij me paste. Ikzelf vond het ook heel mooi maar ik heb eigenlijk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-10-2008 19:31:29

Ellen
Trouwjurk van m'n dromen
Ik heb ze, de jurk van m'n dromen. Amaai zo overdonderend. Mijn "helpers" zaten met tranen in de ogen toen ik het aanhad. Wat zal het de dag zelf dan niet zijn? 'K ben voor heel klassiek gegaan, collectie Martha Blanc, maar het is echt prac...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-10-2008 18:44:40

Stephanie
Naaister regio OVL
Hoi iedereen,Heeft er per toeval iemand wat adressen van naaisters die kleedjes aanpassen of herstellen. Ik heb mijn bruidsjurk al maar wil het laten aanpassen want tja ik had er een ander idee over. Zelf ben ik geen held met naaimachines en om het v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-10-2008 9:14:56

Kim
Pierre yves
Hoi,Ik wou eventjes, na alle slechte commentaren die hier circuleren, even meegeven dat ik vandaag, zonder afspraak, bij Pierre Yves in Aalst ben gestopt en ik ben er echt enorm goed ontvangen! Ik wou graag de nieuwe linea in het echt zien en die mev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-10-2008 18:57:51

LEEN
TROUWKLEED MARILYSE TE KOOP
Trouwjurk van het merk Marylise (richtprijs 700€ of doe een bod), ik ben getrouwd op 6 sept 2008 en verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek. Het is een mooie champagnekleurige bruidsjurk met een afneembare schoudertube. Het is +- een maat 4...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-10-2008 9:59:36

FABIENNE
Trouwkleed
Hallo,Ik ben nu reeds enkele weken getrouwd en heb beslist om mijn trouwkleed met bijhorende sjaal te verkopen. Het is een paars-lila kleurige jurk van Linea Raffaeli, maat 42. Ik ben 1.60m groot. Indien interesse, laat mij dan gerust hier je mailadr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-10-2008 9:18:09

Nele
Couture Rachel Temse
Hallo,Heeft er iemand al ervaring met Couture Rachel?Ik heb al een aantal keer gebeld om een afspraak te maken, maar telkens zeggen ze mij dat ik nog veel te vroeg ben (ik trouw op 25/04/08) om te komen passen omdat nieuwe collectie pas binnen is teg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-10-2008 16:31:57

kristel
trouwjurk kiezen
Volgende week dinsdag ga ik mijn jurkje kiezen in le chapeau in Antwerpen. Ik ben wel wat zenuwachtig hoor, ik hoop dat ik echt mijn droomjurk vindt. Tis te hopen dat ze mij in de winkel heel goed verder helpen en voldoende tijd nemen. Alle allemaal ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 8-10-2008 18:00:46

wendy
kleedje te koop
hallo brides to be,mijn mooiste dag zit er ondertussen al een paar weken op. aangezien het zonde is om mijn kleedje kapot te laten gaan in een kast wil ik het graag verkopen . het is een kleedje van eglantine (secrete). kleur parelmoer . er staat van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-10-2008 20:44:50

Anja
trouwjurk Bellice
Prachtig niet gedragen trouwjurk (maatje 38) van merk Bellice te koop! originele prijs 1350 euro + handschoenen in assortie -> stel zelf een prijs voor. Mijn huwelijk is helaas afgelast(door situatie met schoonma)Het trouwkleed was al gekocht en m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 7-10-2008 14:56:55

Sandra
kleed van Linea te koop
hallo bruidjes, ik ben onlangs getrouwd en verkoop nu mijn jurk van Linea Raffaelli. Het is een prachtige creme-kleurige jurk, collectie 2007 in maat 42. Ik heb er ook een sjaaltje bij van voile en juweeltjes. Graag had ik er 700 euro voor gekregen, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-10-2008 14:40:59

pascal
tweedehands of nieuw?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met tweedehands bruidsjurken en waar vind ik zo een winkel in België?Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-10-2008 22:03:41

Jessica
Trouwkleed
Hoi bruidjesMijn mooiste dag zit erop en ik moet zeggen dat we er enorm van genoten hebben! De enige raad die ik jullie dan ook kan geven, is om rustig te blijven en te genieten van elke seconde!!!Ik had die dag ook mijn droomjurk aan en kreeg daar h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-10-2008 22:01:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info