Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nicky
Strijd tegen de kilo's is begonnen
Al twee weken let ik op mijn eten (lees: geen chocolade meer) en ik ben al 3 kilo kwijt. Moet ook wel, aangezien ik mijn kleed anderhalve maat te klein heb besteld. Donderdag start ik ook onder begeleiding aan een sessie Powerplaten. Hopelijk lukt h...
Voorbereiding Reacties: 7 24-4-2012 11:08:52

Bruidje
De laatste loodjes... :-/
Hoi lieve bruidjes, Wij leven momenteel naar onze trouwdag toe aanstaande zaterdag. Jammer genoeg is het thuis niet allemaal 'peis en vree'... Ik heb vooral zelf heel veel voor de trouw gedaan, mijn partner heeft niet al te veel moeten doen. Mi...
Voorbereiding Reacties: 19 24-4-2012 10:57:07

Bruidje
De laatste loodjes... :-/
Hoi lieve bruidjes, Wij leven momenteel naar onze trouwdag toe aanstaande zaterdag. Jammer genoeg is het thuis niet allemaal 'peis en vree'... Ik heb vooral zelf heel veel voor de trouw gedaan, mijn partner heeft niet al te veel moeten doen. Mi...
Voorbereiding Reacties: 3 24-4-2012 10:57:06

Ulrike
3 dagen & 13uur...
We zijn gestart met aftellen toen de teller op 368 dagen stond... Vandaag: 3 dagen & 13uur... Het lijkt onwezenlijk en het is het ook een beetje! De tijd is heel rap gegaan en dat blijft het ook doen... Met de laatste regelingen en morg...
Voorbereiding Reacties: 15 24-4-2012 10:53:24

Patrizia
Frustratie!!! bevestigingen komen héél langzaam binnen :-S
Hallo! 2 mei 2012....dat staat op onze uitnodigingen als uiterste datum om te bevestigen als ze aanwezig zullen zijn of niet! En vandaag 24.4.2012 hebben we nog maar de helf van die bevestigingen ingevuld :-S Als ik eraan denk dan raak ik wat in pan...
Voorbereiding Reacties: 14 24-4-2012 10:04:52

nancy
Ringen passen vanavond!
Even mijn vreugde delen,gisteren telefoon gehad van de juwelenontwerpster dat onze ringen klaar zijn om te gaan passen. De steentjes zitten er nog niet op,dat kunnen we dan vanavond nog bepalen waar die gaan komen... De pasringen vorige keer waren t...
Voorbereiding Reacties: 10 24-4-2012 10:03:19

dany
babysit
Joepie,wij hebben een babysit gevonden voor ons zoontje op onze trouw.En ze zit er niks mee in om bij ons te overnachten.Weeral een last minder.We laten ze nu al eens een paar keer komen zodat ons zoontje er al wat kan aan wennen.
Voorbereiding Reacties: 0 24-4-2012 9:51:02

Inge
dessertenbuffet/ taart
hoi iedereen wij geven geen groot avondfeest op ons huwelijk maar wel een soort van foute fuif.  met wa vingerhapjes en wa belegde broodjes en zo voor de kleine honger toch hadden wij graag ergens in de avond alle lichten gedoofd om dan een ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-4-2012 7:26:54

katrien
volvo amazon
wij zijn op zoek naar een volvo amazon. trouw op 7/7/2012 in het gentse...
Voorbereiding Reacties: 0 23-4-2012 23:44:23

sarah
Ondertrouw check
2,5 uur en een fles wijn later bij meneer pastoor...mogen we trouwen en is ons misboekje meteen goedgekeurd :-))) wij blij!
Voorbereiding Reacties: 0 23-4-2012 22:44:33

Claudia
Joepie!!!
Vandaag mijn bruidsschoenen toegekomen! Vond nergens een paar naar mijn smaak tot ik op de site van brandos.be terecht kwam. Eerst twijfel en dan toch maar beslist om via internet te kopen en alles is prima verlopen! Vorige week dinsdag besteld en va...
Voorbereiding Reacties: 5 23-4-2012 20:35:25

Tine
geen stress :s
Hey collega-bruidjes en bruidegommetjes :p Met nog 60 dagen op de teller heb ik totaal geen stress... Wat me eigenlijk meer en meer doet denken dat ik dan toch iets vergeten ben... ik ben precies te gerust in alles :p Volgende dingen zijn geregeld:...
Voorbereiding Reacties: 5 23-4-2012 17:05:08

Rebekka
Dilemma
Beste toekomstige bruidjes Zoals mijn titel reeds zegt zit ik een beetje met een dilemma Ik wou namelijk heel graag op reis gaan en was ook al aan het kijken naar last minutes, Maar nu heb ik te horen gekregen dat er een 'speciale gast' komt naar mi...
Voorbereiding Reacties: 14 23-4-2012 12:35:33

dany
megafeest
Hallo allemaal, Gisteren hebben we familiefeest gehad dat zeer leuk was.Wat nog leuker was dat 90 procent van mijn neven en nichten naar het avondfeest komen.En  het zal licht worden als we vertrekken want jij bent het laatste nichtje dat trouw...
Voorbereiding Reacties: 1 23-4-2012 11:36:57

Sophie
nog maar 39 dagen ... en nog zoveel te doen!!!
Hoi bruidjes en gommetjes in spé, ik kwam hier mijn dagelijks uurtje berichtjes lezen, en zag dat onze teller al ineens op 39 dagen stond!!! Nu tellen we wel echt mee af (ventje zet elke dag een andere profielfoto op fb met getal en er hangt hi...
Voorbereiding Reacties: 1 23-4-2012 9:42:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...