Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Nele
couture Jagré
Ik heb enkele mooie trouwjurken gezien op de site van couture Jagré (te Antwerpen). Weet iemand wat de prijscategorie van de jurken is?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-10-2008 22:32:35

Caroline
Bruidshuis Pereboom te Maastricht
Hallo bruidjes,Iemand ervaring met bruidshuis Pereboom te Maastricht? Goede en slechte ervaringen, laat maar komen :) Iemand enig idee over de prijzen?Ik wou er eens gaan kijken in de week, maar wil natuurlijk eerst jullie mening eens horen :)Groetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2008 21:52:42

Karen
welke maat (eigen maat of groter)?
hoi iedereen,Ik heb mijn droomjurk gevonden.Maar ik vraag me af in welke maat ik ze best koop.In de winkel zeiden ze me dat ik best een maatje groter nam. Maar dan moeten ze toch veel meer retoucheren en dan kost het ten eerste meer en heb je dan gee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-10-2008 21:13:46

Nathalie
Linea Raffaelli prijsverschil in verschillende winkels
Hey bruidjesHebben jullie reeds de prijzen vergeleken van de jurken van Linea Raffaelli in de verschillende winkels? Ikzelf ben namelijk op zoek naar een jurk van Linea en vraag me toch af of er veel prijsverschil op hetzelfde model zit in de verschi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-10-2008 13:47:57

Gwen
Huis Paula Veurne
Hallo iedereen,Iemand ervaring met Huis Paula in Veurne? Ben daar gisteren gaan passen: een erg vriendelijke man, heeft 3u tijd voor ons gemaakt, ik mocht aandoen wat ik wou,...Op eerste zicht dus heel goede service!! Wordt deze service voortgezet in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2008 10:26:57

Innez
Trouwjurk te koop Demetrios
Hey bruidjes,Ik ben in augustus getrouwd en het was een super dag !! En dit kwam mede door de gulle complimentjes over mijn trouwjurkNu zou ik mijn trouwjurk willen verkopen, zodat ook jij zal stralen op jouw dag! Mijn jurk en bijhorend jasje zijn v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-10-2008 11:48:10

debbie
trouwkleed niet meer mooi
hallo,ik heb een groot probleem ik zie mijn trouwkleed niet meer graag.ik heb helemaal geen zenuwen maar ik wil het op de moment allemaal niet en dit enkel omdat ik mijn trouwkleed niet meer mooi vind.het is gewoon omdat het veel geld kost en dus nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-10-2008 0:20:06

Ilse
Bruidshuis Merksem/Cermo Turnhout - retouches in de prijs inbegrepen?
Hey bruidjes,weten jullie of de prijs van de retouches bij het bruidhuis in de prijs is inbegrepen? Ik ga straks nog naar Cermo in Turnhout, maar daarvan heb ik al eens gelezen dat je min. 60 euro moet betalen voor de retouches. Klopt dit?Dankjewel a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-10-2008 9:43:32

lieve
Passen bruidsjurk
Hey Iedereen,Ik heb een vraagje over bruidswinkels. Ik heb namelijk gehoord dat de meeste winkels enkel kleine maatjes in voorraad hebben om te passen. Ik weet wel dat bijna elke jurk in elke maat beschikbaar is, maar als iets echt te klein is kan j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-10-2008 21:25:25

Karolien
Trouwjurk - tips
Hey,vrijdag 17 oktober ga ik eindelijk gaan kijken voor een trouwjurk, en ik vroeg me af waar ik moet op letten en wat ik zou moeten meenemen. Hebben jullie tips?Thanks.GroetjesKarolien.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-10-2008 13:39:13

Tine
Rembo foto's
hoiwij trouwen in maart en het is nu dé moment om een jurk te kiezen. Ik ben al in 4 winkels gaan kijken en wat gaan passen en Rembo is echt mijn ding. Ik heb 5 namen van jurken die ik aanhad en mooi vond, maar die van enkele weken geleden herin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-10-2008 17:01:31

vanessa
trouwkleed te koop aan spotprijs moet dringend weg
dag damesaangezien mijn mooie dag voorbij is verkoop ik mijn trouwkleed het is ivoor maat 38 - 40 (kan nog vernauwd worden en ingelegd) het is een bustier en met een sleep bustier met kant en op de rok parels en roosjes heel mooi heb veel succes geha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-10-2008 15:50:49

Van Gelder
afspraak kleedjes passen bij bruidsparadijs
Ik heb een afspraak gemaakt bij het bruidsparadijs om kleedjes te passen. Nog iemand ervaring met deze winkel? Zowel de positieve als negatieve? Heb je er veel keuze?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-9-2008 20:14:01

Peggy
bruidsjurk bij Pierre-Yves
hoi allemaal,eind oktober ga ik voor mijn bruidsjurk kijken bij Pierre-Yves in Aalst.Nog mensen die er al zijn geweest of die hun bruidsjurk vandaar hebben gehaald?mercikes!groetjes,Peggy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 30-9-2008 19:08:44

Inge
Bruidswinkel Limburg
HOiIk zoek een winkel (ik ben van Limburg) voor een trouwkleed. Liefst niet te dure kleedjes. :-) Maar ja, wat is duur hè! Misschien met een indicatie van prijsklasse bij!DOei!Inge
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-9-2008 14:16:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info