Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mariska
Fotograaf / locatie
Hallo allemaal! Ik ben nog volop op zoek naar een goede (en liefst betaalbare) fotograaf! We trouwen op 22/05 in Erpe-Mere, maar we starten in Wetteren, dus liefst uit die regio!  Weten jullie soms ook nog toffe plekjes voor foto's ? Alvast beda...
Fotografie Reacties: 10 26-9-2014 19:28:12

sanne
Trouwjurk en varia te koop!
Dag bruidjes, Mijn mooiste dag is jammer genoeg al achter de rug...dus bij deze verkoop ik enkele spulletjes en mijn trouwkleed! -Sleepspeld -Strooimandjes -Bruid en bruidegomglazen -Stift om op de ramen te schrijven -Mijn trouwkleed + sierlint -Pu...
Ceremonie Reacties: 2 26-9-2014 19:16:04

Wendy
Gezocht: bordje daar komt de bruid!
Hallo,Weet er iemand waar ik zo een bordje kan bestellen met daar komt de bruid op als tekstje? Of heeft er iemand zo eentje te koop?Thanks!  
Ceremonie Reacties: 4 26-9-2014 15:13:42

Eef
Bruidswinkels met grote keuze of eigen ontwerp mogelijk
Hallo iedereen,De zoektocht naar een bruidsjurk is begonnen. Ben reeds bij Cermo (Zoersel) en Bruidsparadijs (Merksem) geweest? Beide een uitstekende service, vriendelijk,geduldig en niet opdringerig. Bij Cermo vond ik wel de keu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 26-9-2014 13:45:14

Sjoeke
Getuigen - cadeau
Iemand leuke tips voor cadeaus voor de getuigen?Of wat hebben jullie zelf gegeven of weten jullie al wat jullie willen/gaan geven? Ik was aan het denken: ik die regelmatig aan kruissteek en/of naaien, en ik dacht, als ik nu zo iets maak, is het echt...
Voorbereiding Reacties: 7 26-9-2014 13:43:33

Sophie
Ann en johns bruidmode!
Dag bruidjesIk zou voor het eerst willen gaan kijken voor een jurk bij Ann en Johns bruidmode wat gevestigd is in Eindhoven! Indien ik daar mijn jurk vind, moet ik dan telkens terug naar Eindhoven voor de aanpassingen of wor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-9-2014 13:13:53

Ina
pakket Farah Love - proefkapsel
Hallo mede-bruidjes! Ik ben op zoek naar mensen die ook het pakket kochten bij Farah Love en daar dus ook de bon kregen voor het gratis proefkapsel en de make-up.. Waren jullie tevreden en hebben jullie haar ook geboekt voor de trouwdag zelf? Bedankt...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 26-9-2014 9:10:58

eline
huwelijksboog
Beste bruidjes ,, hier ben ik weer met een vraagje iemand een idee waar ik een huwelijksboog kan huren of kopen ? Groetjes eline
Ceremonie Reacties: 8 26-9-2014 4:36:05

tessa
Dj gezocht regio hulshout
Mijn vriend en ik trouwen op 7/08/2015 in hulshout en zijn nog op zoek naar een dj. Heeft er iemand suggesties? Alvast bedankt! Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 25-9-2014 23:08:00

Tim
MerryMarry - Live muziek
Wij zijn op 30/08 getrouwd voor de kerk en hadden via een collega te horen gekregen van MerryMarry. 2 mensen uit Tielt-winge die live muziek brengen. Hij speelt piano/orgel, en de dame zingt.  Wat hen onderscheidt van anderen is dat je totale v...
Muziek - Live Reacties: 2 25-9-2014 23:01:37

lorenz
Locatie binnen
Hoj hoj, Weet iemand van jullie mss een goede locatie in de buurt van berchem? Het zou ergens overdekt moeten zijn in geval het regent op oze dag. We gaan voor buiten wss naar het nachtegale park of park den brandt. Bedankt allesinds!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 25-9-2014 22:36:35

Mieke
Proefkapsel op Oudejaarsavond...
Ik vroeg aan de kapster voor een proefje en ze zei waarom nemen we oudejaarsavond niet??? Jaaa waarom niet gewoon suuuper van haar zo zet ik het nieuwe jaar goed in!!! :D ik zou graag mijn haar half opsteken iemand foto's ervan ofzo? vanheckemieke19...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 25-9-2014 21:05:37

Mieke
de kerk ligt eindelijk vast !! :D
Joepie de kerk ligt eindelijk vast...gebeld na de pastoor voor een goedkeuring van een andere pastoor en die zei gelukkig ja we belden naar de pastoor die we graag willen hij zei ik ben wel in pensioen dat weten we wij willen jou nemen zijn antwoord...
Locaties - Viering Reacties: 0 25-9-2014 21:02:02

tatijanna
Onze huwelijksdag 20 september 2014
Eerst en vooral wil enkel mensen bedanken langs deze weg Mijn kapper Tatijanna voor het vele werk met men lange har en toch een schoon resultaat gehad, Mijn make upartieste Sharon de tand voor de mooie bruidsmake up leuke persoon om mee te werken...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 25-9-2014 16:50:39

Jolien
Fotolocatie
Goedemiddag bruidjes! Iemand een leuke suggestie voor een fotolocatie regio Mol - Balen - Lommel? Alvast bedankt! Groetjes Jolien
Locaties - Fotografie Reacties: 3 25-9-2014 12:53:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...