Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
...
Volgende
Laatste
Lien
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Ik ben reeds enkele maanden getrouwd en zou mijn trouwjurk verkopen. Het is een offwhite Linea Raffaelli jurk uit één stuk met haltersluiting in de hals en wijd uitlopend onderaan. Echt een zalige jurk om te dragen! Geïnteresseerden ku...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
28-9-2008 20:08:17
Kim
stoffen om kleedje zelf te maken
halloo iedereenIk heb een vraagje. Een collega van mij heeft voorgesteld om mijn trouwjurk te maken. Dat zie ik volledig zitten natuurlijk. Maar nu is de vraag: " waar haal ik het best men stoffen" Ik ben van de regio kortrijk maar wil geru...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
28-9-2008 14:29:12
Elke
Julia Rosa?
Hallo iedereen,heeft er iemand ervaring met het merk Julia Rosa? Voorlopig enkel te verkrijgen in Nederland maar ze hebben alvast een mooie website. Groetjes, Elke16/05/2009
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
28-9-2008 13:52:39
Sabine
Creations of Leijten
Hallo iedereen,Is er hier iemand vertrouwd met de collectie creations of Leijten? Kunnen jullie me een idee geven over de prijscategorie?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
28-9-2008 11:48:23
vanessa
trouwkleed (droomjurk) te koop
Ik ben 28juni getrouwdNu verkoop ik mijn trouwjurk en accesoireshet is speciaal gemaakt en prachtifMaat 38 ik ben 1;60voor fotos mail me of kijk op http://www.kapaza.be/detail/11880506/groetjes vanessavanessa.van.de.putte@telenet.be
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
27-9-2008 18:13:54
cynthia
trouwkleed linea raffaelli te koop
Hallo iedereen, ik ben gehuwd op 9 aug 2008 en verkoop mijn kleed van LR. Het kleedje is 'cappuccino' van kleur (koffie met veel melk!) maat 38. Ikzelf ben 1m78 groot en weeg 60 kg. Als je geinteresseerd bent, laat dan je mailadres achter, dan stuur ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
25-9-2008 19:15:30
Ine
la sposa outlet
Hallo iedereen,weet er iemand of ze bij la sposa outlet ook kleine maten hebben? Want ik heb small/ maat 34 en ik wou weten of het wel de moeite is om dan speciaal naar daar te gaan. Ik heb al verschillende keren proberen te bellen, maar ik kan daar ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
25-9-2008 17:00:32
Kathleen
Trouwkleed te koop
Hallo bruidjesEen aantal weken geleden zijn wij in het huwelijksbootje gestapt,het was een prachtige dag! Ik heb beslist om mijn trouwkleed te verkopen. Het is een wit kleed met een lange sleep, maat 48. Ik ben zelf 1m62 groot. Mijn kledingmaat is 46...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
24-9-2008 23:51:24
Cindy
farah love
beste bruidjeskheb juist een advertentie gelezen over farah love te zwijndrecht. bij de opendeur kan je een trouwpakket verkrijgen voor slecht 1200 euro (jurk, bh, schoenen, acc,ling)... heeft er al iemand ervaring met farah love, positief of negatie...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
24-9-2008 21:44:39
Leen
Linea Raffaelli
Hallo, Ik heb zopas de nieuwe collectie gezien van LR en ik vind die gewoon prachting. Eind oktober heb ik afspraak maar ik had graag al geweten aan welke prijs ik mij mag verwachten. Kan iemand richtprijs geven?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
24-9-2008 12:30:14
lien
nieuwe collectie trouwjurken
Hallo medebruidjes,Weet iemand al hoe de nieuwe collecties er uitzien?Rembo, rafaëlli, maryliseIk kan niet wachten om te gaan passen in oktobergroetjes,
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
24-9-2008 11:20:49
Delphine
Trouwkleed van Ian Stuart te koop
Dag toekomstige bruidjes,Ik verkoop mijn trouwjurk "vienna" van Ian Stuart. De nieuwprijs van het kleed was 2400 euro en ik zou er graag nog ongeveer de helft voor hebben. Ik vind het spijtig om zo'n prachtig kleed in de kast te laten hange...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
24-9-2008 11:03:47
Heidi
Trouwkleed te koop
Hallo,Wij zijn getrouwd 2/8/8Ik verkoop mijn kleed van Linnea Raffelinea Het is Rood en maat 42U kunt mij voor foto s steeds mailenheidigermeys@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
23-9-2008 21:19:26
Hilde
Bril op je huwelijksdag
Hallo,Ik vroeg me af wie er nog een bril heeft? Hoe gaan jullie dit doen op jullie huwelijksdag? Ik heb momenteel harde lenzen en ik kan deze lenzen echt niet van 's morgens tot 's avonds inhouden... Ik overweeg dan ook om een bril bij te kopen maar ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
23-9-2008 21:17:54
LEEN
kleed marylise te koop
Trouwjurk van het merk Marylise (richtprijs 700€ of doe een bod), ik ben getrouwd op 6 sept 2008 en verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek. Het is een mooie champagnekleurige bruidsjurk met een afneembare schoudertube. Het is +- een maat 4...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
23-9-2008 17:43:58
Eerste
Vorige
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Fotograaf Bart Meeus
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info