Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
...
Volgende
Laatste
Nicky
St Patrick - Pronovias - La Sposa
Hallo allemaal,Zijn er onder jullie bruidjes die van bovenstaande merken een kleed hebben/hadden?Wat kostte het en hebben jullie lang moeten zoeken in de collecties voor jullie HET kleed gevonden hadden?xxx
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
23-9-2008 13:10:17
Kristien
Bruidsjurk bij Koonings in Nederland
Hallo allemaal,donderdag heb ik in Deurne (NL) een afspraak gemaakt bij de bruidswinkel Koonings, nav de actie -50% ook op de collectie 2008.Heeft iemand van jullie ervaring met deze winkel? Of heeft iemand van jullie een kleed gekocht tijdens deze a...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
22-9-2008 17:50:50
Sara
Iemand op zoek naar Trouwkleed van Nicky van kets
Hey,Op 6 juni trouw ik in ene kleed van Nicky Van Kets. Ik heb nu al besloten om het achteraf te verkopen. Toch zou ik graag weten of er al geintersseerden zijn. Het is een kleed ter waarde van 3000€, gekocht te Koonings, en ik wil het verkopen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
22-9-2008 14:43:24
annelies
afbieden
Volgens mijn partner (een echte zakenman) moet ik proberen van de prijs te doen van mijn kleedje.Ik durf dat eigenlijk niet, vind dit maar raar.Zijn er die het aagedurfd hebben om af de prijs te doen en wat was de reactie
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
22-9-2008 12:51:29
Rubens
pasmaat 44/46
In welke winkels kan je wel pasmaten vinden van 44/46?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
22-9-2008 12:13:04
annelies
foto nemen bij passen
Mag je fotos nemen tijdens het pssen om achteraf aan iemand te tonen of laten ze dit niet toe.Zijn er onder jullie die daarna toonden aan hun man wat ze nog aan gehad hebben?Groetjes annelies
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
21-9-2008 21:06:13
Ellen
Modeshows
Hey iedereen,weet iemand waar ik kan terugvinden waar en wanneer er modeshows van bruidskledij plaatsvinden? Is het trouwens normaal dat een winkel hiervoor inkom vraagt? (dit was zo in een winkel in Oostkamp, maar liefst 10 euro per persoon, dat von...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
21-9-2008 20:08:25
Liesbeth
Winkels trouwkledij gezocht
Heylaba iedereen,Mijn vriend en ik gaan 6 juni 2009 trouwen en volgens de boekjes begin je toch best zo'n 8 maanden op voorhand met je droomkleed te vinden.. Hoe begin je hieraan? Kan iemand mij wat aanbevelingen geven van winkels? Heeft iemand ervar...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
21-9-2008 17:23:26
Nathalie
Lecoqi in lommel
Halloe,ik ga binnenkort de zoektocht naar een bruidsjurk starten. Heeft iemand ervaing met Lecoq in lommel?groetjes,Nathalie27/06/2009
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
21-9-2008 15:18:29
petra
bruidskledij vooraan forum
Hallo,De bruidscollectie die vooraan op de forum staat vind ik wel mooi,maar vindt ik nergens terug bijdie bepaalde merken. Is dit een oude collectie?Wie weet van welk een jaar het is?Vind die collectie van linea Raffaelli mooi en eenvoudig. juist wa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
21-9-2008 13:00:49
Katrijn
Wanneer trouwjurk zoeken?
Hoi!Ik trouw op 12 september 2009 en vroeg me af wanneer ik best begin uit te kijken voor een trouwjurk?Te vroeg wil ik nu ook niet gaan kiezen omdat ik dan schrik heb dat ik een paar maanden later opeens iets veel mooiers kan ontdekken. Maar wanneer...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
20-9-2008 23:32:15
Lien
Trouwkleed: Vlaams-Brabant, Hasselt, Antwerpen
Hey allemaal,Ik trouw volgend jaar op 18 april en ga de zoektocht naar mijn trouwkleed starten. Kunnen jullie goede adressen aanbevelen in Vlaams-Brabant, Hasselt of Antwerpen? Het liefst zou ik naar een winkel gaan waar ze verschillende merken verko...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
20-9-2008 12:30:46
Gwendolyn
Benjamin Roberts
Hallo iedereen!Ik ben nog steeds op zoek naar een trouwjurk, heb er enkele van Benjamin Roberts gezien, maar heeft iemand enig idee in welke prijscategorie deze ligen?Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
20-9-2008 11:52:01
Saartje
Wie trouwde er in de herfst!
Hallo! Mijn vraag is hoe het is om in de herfst te trouwen. Wij trouwen op 21/11/2009. Waarschijnlijk is het dan heel slecht weer of kan het sneeuwen!Zijn er speciale trouwkleren en schoenen waar je het wat warmer in hebt.Ik wil er niet uitzien als e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
20-9-2008 10:44:24
Lieve
Kleedjes van 'Mon Cheri bridals' : waar in België te koop?
Hey!Ik ben gisteren in een bruidsmagazine een prachtig kleedje tegengekomen. (Het magazine heet 'Trouwen', editie van sept/okt/nov 2008 en het kleedje staat op pagina 171.) Het probleem is nu dat het een Nederlands magazine is, en dat enkel de verk...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
19-9-2008 18:38:37
Eerste
Vorige
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
stevengoovaerts.be
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info