Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
Nog 4 nachtjes slapen!
Hoi lieve bruiden! Nog 4 nachten slapen en het is onze grote dag! Ik heb er zo ontzettend veel zin in! En van zenuwen is er totaal nog geen sprake! :) Hele deze week ben ik thuis voor de laatste voorbereidingen, dus alles komt goed! :) Voor al ...
Voorbereiding Reacties: 0 23-9-2014 18:32:20

Wendy
Opzoek naar live muziek op 24/12/2014
Hallo, Wij zijn dringend opzoek naar een zangeres of duo dat kan komen zingen tijdens onze huwelijksviering op 24/12/2014.....Alvast bedankt!  
Muziek - Live Reacties: 6 23-9-2014 14:07:34

Lina
Ringen
Wij zijn nog op zoek naar trouwringen iemand een voorkeur en waar het een beetje prijselijk is?
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-9-2014 10:31:20

els
ringen
Hallo, Wij trouwen op 18 oktober 2014. Om half 2 voor de gemeente en om 17.00 doen we een persoonlijke ceremonie met Huis van de mens. Hoe doen jullie dat met de ringen. Zowel op de gemeente de ringen uitwisselen en ook tijdens de ceremonie? We dacht...
Ceremonie Reacties: 2 23-9-2014 9:57:23

Cindy
Trouwdag 19/09/2014
Hoi onze trouw ligt nu al 4 dagen achter ons we hadden schitterend weer. Hier even de dag planning. 6 uur opstaan douchen en dan eten. 6u45 vertrekken naar de kapper voor kapsel en make-up 8u40 terug thuis even kijken of kindjes klaar zijn. 9 uur...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 23-9-2014 8:54:31

Sabrina
totaalpakketje foto én filmen?
Mijne wederhelft had graag dat er naast foto's ook gefilmd wordt (hele dag) dat normaal op 25 april 2015 gaat doorgaan in Linter. (Vlaams-Brabant) Het zou gaan van bij ons thuis naar gemeentehuis en daarna naar feestzaal waar ook een kleine 'kerkelij...
Video Reacties: 11 22-9-2014 23:25:47

Margot
Zoektocht fotolocatie binnen en buiten ruime regio Zoersel
Halle mede-bruidjes, met nog 11 dagen op de teller wil het vinden van de perfecte fotolocatie niet lukken. We zoeken vooral binnenlocaties. Stel nu dat het weer toch niet zo optimaal zal zijn... We hebben echter het project "Kanaal" van Axel Vervo...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 22-9-2014 22:16:26

Anneleen
Heeft iemand ervaring met de zaal De Cichorei in Nevel?
Beste, Heeft iemand ervaring met de zaal De Cichorei in Nevele? Iemand een idee over prijs die ze ongeveer vragen? groetjes Anneleen
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2014 21:26:33

Dempsey
Disco Cooldown
Heeft er iemand ervaring met Dj Disco Cooldown?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 22-9-2014 21:10:16

Brenda
Feestlocatie omgeving Mechelen, Heist-op-den-berg, lier, Duffel, Rotselaar, werchter, Haacht..
Wie kan mij helpen? Ik ben aan het zoeken naar verschillende zalen om offertes op te vragen, weten jullie mooie zalen in 1 van deze omgevingen? Laat het mij aub weten :-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-9-2014 20:13:37

Wim
Fotograaf - Ronny Wertelaers
Hallo iedereen, Wij zijn heel recent getrouwd en willen koppels die op zoek zijn naar een goede en betaalbare fotograaf alvast Ronny Wertelaers aanraden. Door zijn vlotte omgang hebben wij niet alleen een hele leuke dag gehad maar ook heel veel en ...
Fotografie Reacties: 5 22-9-2014 17:35:46

tinne
naaister gezocht
ik zoek een goede naaister regio haacht leuven! kan iemand mij aub helpen? heb een 2de hands jurk en had graag inpv een recht decolte een hartvormige uitsnijding gehad. ook mijn sleep is enorm zwaar en toch wel dikke meter lang. zou graag een lus h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-9-2014 15:46:58

Kirsten
Gezocht: bruidspaar voor stagebruiloft
Gaat u volgend jaar trouwen of kent u iemand die in het huwelijksbootje stapt, dan kunt u mij misschien helpen. Ik volg momenteel de opleiding Weddingplanner aan het OWPN en ben op zoek naar een stage koppel dat volgend jaar gaat trouwen en zelf nog...
Voorbereiding Reacties: 7 22-9-2014 14:14:30

Kelly
Limegroen haaraccessoire Linea Rafaelli
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb een limegroen haaraccessoire van Linea Rafaelli te koop, ideaal om een kort kapsel feestelijker te maken. Slecht éénmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk http://www.kapaza.be/nl/trouwjurken/lime...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 22-9-2014 13:02:55

Kristof
Fotograaf Daniel Stelzer (danyste)
Hey iedereen, Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd in Geel (feest in Kasterlee). Als fotograaf hadden wij voor Daniel Stelzer (Danyste) gekozen. Hij is afkomstig van Halle, maar komt over het hele land voor dezelfde prijs. Hij is heel enthousiast ...
Fotografie Reacties: 1 22-9-2014 11:37:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...