Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tiffanie
Bom smijten in schoonfamilie of niet?
Hallo allemaal! Ik heb jullie raad nodig!  Zoals ik hier eerder postte, is mijn schoonmoeder nu bezig met haar strijd tegen borstkanker, dit sinds januari. Ze stelt het zeer goed, we hebben er alle vertrouwen in dat alles goedkomt! Maar nu , me...
Voorbereiding Reacties: 10 18-4-2012 15:30:14

treesje
ringkussentje me to you
Hallo, iemand een idee waar ik een ringkussentje van me to you kan kopen? Is dit enkel via internet te verkrijgen of ook ergens in een winkel? groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 18-4-2012 15:16:13

Elke
Stand van zaken + en -
Oef.... Na verschillende posts hier en heel wat opzoekingswerk heb ik eindelijk een kapster en visagiste gevonden. De prijs zal afhangen van wat ik kies, maar voor het kapsel zal het tussen de 45 en de 60 euro zijn en de make-up tussen 25 en 35 euro....
Voorbereiding Reacties: 2 18-4-2012 14:19:55

Els
gepersonaliseerde cadeau (etiket of dergelijke)
Hellow mede-bruidjes, ik heb jullie ideetjes een beetje nodig....  Ik heb al iets in gedachten van cadeau om aan de ouders en getuigen te geven. Maar daar bovenop had ik gedacht om hen nog iets persoonlijks te geven. Zoals een flesje champagne...
Voorbereiding Reacties: 7 18-4-2012 13:51:24

tiffanie
Strijd tegen de kilo's: verloop!
Hallo allemaal! Ik ben nu zo'n 16 dagen bezig, maandag 2 april namelijk begonnen met mijn dieet en het gaat redelijk goed!Ik doe het heel rustig aan, niets extreem, want anders heb ik toch maar jojo-effect zij mijn schoonzusje, dus ik bouw rustig af,...
Voorbereiding Reacties: 8 18-4-2012 13:09:13

Caroline
En maar wachten...
Héj Bruidjes en co, Nog 121 dagen op de teller en zo goed als alles is in orde... Dus het is maar wachten en wachten ! * Jurk - schoenen - lingerie - juwelen en andere acc. liggen te wachten in mijn ouderlijke kamer.. * Mijn toekomstige hee...
Voorbereiding Reacties: 6 18-4-2012 13:04:36

Ellen
foto's
Hey allemaal, Met het slechte weer  de laatste dagen, ben ik beginnen denken dat we beter nog een fotolocatie binnen zouden hebben voor ons huwelijk op 5mei... Heeft iemand nog toffe ideetjes omgeving Kortemark, Ardooie? groetjes!
Voorbereiding Reacties: 2 18-4-2012 12:14:39

virginie
Gezocht toffe fotolocaties oost-vlaanderen
Hallo, We zijn nog opzoek naar een toffe fotolocatie,iemand idees? Groetjes, Virginie
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2012 12:08:53

Sara
vrijgezellen
hey iedereen, ik had een vraagje. Hebben jullie inspraak op jullie vrijgezellen of totaal niet? ik heb niet echt het gevoel dat mijn zus ( getuigen) er echt mee bezig is en k heb wel een aantal leuke ideetjes maar geen idee of het not done is om mee...
Voorbereiding Reacties: 12 18-4-2012 11:52:10

stef
Vruchtbare week geweest
Na 2 weken non stop gewerkt te hebben, hebben we toch wat kunnen schrappen van ons lijstje Ondertrouw op het gemeentehuis uitnodigingen gekozen en vandaag is de pastoor bij ons thuis geweest voor een eerste gesprek we waren super zenuwachtig hiervoo...
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2012 1:28:18

Cindy
't wordt druk!
Nog 17 dagen en 't is zover. Nog zoveel te doen. De ceremonie is nu zo goed als helemaal in orde, maar dan moet ik nog de boekjes maken. Donderdag de hapjes gaan bespreken met de zaal, zien of de ceremonie nu wel of niet in de tuin door kan gaan. Vri...
Voorbereiding Reacties: 4 17-4-2012 22:39:15

Vanessa
Voor de mensen van Mechelen (attest voor werkgever)
Hebben jullie al een attest voor jullie werkgever? Bij de huwelijksaangifte hebben we dat namelijk al direct gevraagd en hij heeft ons iets meegegeven, maar nou vraag ik mij af of het wel juist is. Van boven staat: Volledig afschrift huwelijksaangift...
Voorbereiding Reacties: 12 17-4-2012 21:54:01

treesje
was mijn dagje niet
Hallo bruidjes, Het was vandaag echt mijn dagje niet!! Deze morgen op mijn werk toegekomen en achter mijn handtas aan het zoeken maar ja nergens te vinden, en dat op een uistapdag met de lln, kan niet beter zijn he! De handtas lag blijkbaar nog thuis...
Voorbereiding Reacties: 2 17-4-2012 19:39:38

Tina
exploding balloons
op zoek naar ontploffende ballon met allemaal kleine ballontjes is... kent er iemand ballonshop regio aalst-zottegem-geraardsbergen??
Voorbereiding Reacties: 4 17-4-2012 19:36:38

Tina
exploding balloons - oost vlaanderen
op zoek naar ontploffende ballon van allemaal kleine ballonnetjes is ;-) kent er iemand ballonshops regio aalst-zottegem-geraardsbergen die deze verkopen??
Voorbereiding Reacties: 1 17-4-2012 19:35:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...