Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dunia
Vilten bruidsboeket
Hallo iedereen, ik twijfel over het idee om een vilten bruidsboeket te nemen... Mijn twijfel is er omdat ik nog nooit zo'n boeket in het echt gezien heb. Zijn er hier mensen die het reeds in het echt zagen? Of misschien zelf overwegen om eentje te ...
Bruidsboeket Reacties: 6 22-9-2014 11:19:32

shana
huwelijksreis
met nog 24 dagen op de teller hebben we gisteren onze huwelijksreis geboekt.eigenlijk wilden we last minute gaan, maar omdat we toch vast hangen aan bepaalde dagen en de plaatsen stilaan uitverkocht waren hebben we dan toch maar al geboekt. had...
Huwelijksreis Reacties: 2 22-9-2014 11:02:59

eileen
Gitarist+ zanger gezocht voor receptie
Hoi , Wij trouwen op 20/06/2015 en zijn op zoek naar een zanger ( mannelijk) die zijn liedjes met gitaar brengt. Genre chris corn.... Jammer genoeg is hij niet meer beschikbaar die dag!
Muziek - Live Reacties: 6 22-9-2014 11:01:51

Eileen
hotel Kuurne/Kortrijk
dag medebruidjes!Op 4 juli 2015 stappen wij in het huwelijksbootje! Spannend... Ons feest gaat door in Maelstede in Kuurne. Daar mijn familie van redelijk ver moet komen, zoeken we nog een b&b/hotel waar we kunnen slapen. Kennen jullie ...
Locatie Reacties: 3 22-9-2014 9:48:55

Kristof
feestzaal Kasterlee - Hof Ter Rielen
Hey iedereen Wij zijn dit weekend getrouwd en hebben ons feest gehouden in Hof Ter Rielen. Een feestzaal in Kasterlee. Prijs-kwaliteit gezien, is dit een toppertje! Het had niet beter kunnen verlopen.  Dit is een prachtige zaal met een capacit...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2014 8:49:59

kim
Locatie regio bornem
Hoi iedereen, heeft iemand een ideetje voor een feestlocatie in regio Bornem? Regio Sint-amands mag ook nog wel.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-9-2014 7:31:32

stephanie
19 september 2014
Wat een dag !! Zou hem zoveel keer opnieuw willen ! Om 6u10 kwam mijn sminkster . Om 7 u naar de kapper gegaan om 8 u klaar daarna naar mijn ouderlijk huis gereden. Daar stonden mijn ouders , broer  en mijn beste vriendinneke ons al op...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 21-9-2014 23:15:32

Annelies
vervoer
Hoi iedereen,we trouwen, na 11 jaar samen en 2 kindjes verder, op 17 juli 2015.Nu ben ik al eens aan het rondkijken voor vervoer, wat niet zo simpel is vind ik...We willen graag een auto huren, maar niet zelf rijden. Er moet dan ...
Ceremonie Reacties: 4 21-9-2014 22:45:54

Brenda
Feesttent De Beemden- Nijlen
Hallo, Kent er iemand toevallig de feesttent De Beemden in Nijlen? Naar het schijnt zou die zijn vergunning kwijtraken.. Is dit waar? Want ik vond dit wel een prachtlocatie voor ons huwelijksfeest..
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-9-2014 22:39:21

Ianthe
Trouwschoenen & sjaal/jasje
Hi allemaal, Mijn trouwjurk is besteld !! :-) Nu begint uiteraard de zoektocht naar: - schoenen (en ook liefst platte schoentjes voor 's avonds ;-) ) - een sjaal/jasje voor buiten. Hebben jullie tips? Zijn er mensen die ervaring hebben met online ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-9-2014 21:13:07

vicky
Saartje zoekt de liefde
Hallo iedereen, Ik ben kleuterjuf en ik verwacht wel wat kindjes in onze viering, dus wil ik het ook voor hen speels en interessant houden. Daarom ben ik op zoek naar de prenten van het boek saartje zoekt de liefde, het boek is helaas nergens meer ...
Religie Reacties: 12 21-9-2014 21:01:11

An
Te koop: kaarsenset huwelijksviering + paraplu's (Roeselare, W-Vlaanderen)
Beste toekomstige bruidjes, Ondertussen zijn wij al bijna 6 maanden getrouwd. Tijd om dus een grote kuis te houden. Wij verkopen onze decoratieset (met kaarsen) die we gebruikten tijdens de viering. Daarenboven was het een stralende dag en hebben we...
Ceremonie Reacties: 1 21-9-2014 17:42:48

Stephanie
Oude schuur/hoeve West-Vlaanderen
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal, maar kunnen er geen vinden. Iemand die weet heeft van oude schuren of hoeves die je kan huren? (regio Brugge) Ikzelf heb al de websites van Pottemaecker en De Roode Poorte in Meetkerke b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-9-2014 17:06:47

Caroline
Luciferdoosjes
Hoi dames, Ik ben opzoek naar luciferdoosjes als bedankje op onze trouw. Ik zou deze graag willen laten bedrukken. Maar de enige die ik gevonden heb komen van Amerika. Iemand hier al ervaring mee? of weten jullie een andere site waar ik dit kan best...
Ideeën Reacties: 2 21-9-2014 16:06:19

Lieselot
Houders voor tafelnamen/foto's + 2 witte paraplu's
Ik verkoop onze witte houders met een magnetisch mangokleurig hartje. Je kunt de houders ook gebruiken zonder hartje. Wij hebben ze gebruikt voor onze tafelnamen. We hebben er 13 te koop. Ik doe ze weg voor samen 10 euro. Ik heb twee witte (onge...
Voorbereiding Reacties: 3 21-9-2014 16:04:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...